Ik kan Katie ook wel waarderen.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:41 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen van Frans Bauer muziek hield?
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:59 schreef PiperMaru het volgende:
Krijg plaatsvervangende schaamte van die kerel...![]()
Idd!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef Intergalactrick het volgende:
Die buik, die buik, die buik!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef Kluupkluup het volgende:
Jensen is ook een van de weinige Nederlandse presentators die er écht een leuk praatje van maken.
Ik moet eerlijk toegeven dat hij dit interview best leuk deed, en Shakira reageerde ook erg goed op zijn vragen. (en ik ben absoluut geen Jensen fan, verre van dat)quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef Kluupkluup het volgende:
Jensen is ook een van de weinige Nederlandse presentators die er écht een leuk praatje van maken.
Je vond het stiekem wel leuk, anders kijk je er geen tweede keer naarquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:29 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
Het is dat er zo'n bombarie over werd gemaakt dat ik voor de tweede keer hier naar ben gaan kijken. Ik vond het eigenlijk harstikke saai.
http://quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:54 schreef Apfel het volgende:
Leuke aan Jensen is, is dat hij overal schijt aan heeft.
De eerder genoemde presentatoren zetten zich te burgerlijk neer, stellen té voor de hand liggende vragen. Jensen geeft aan zoiets tenminste een leuke wending.
ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:54 schreef Apfel het volgende:
Leuke aan Jensen is, is dat hij overal schijt aan heeft.
De eerder genoemde presentatoren zetten zich te burgerlijk neer, stellen té voor de hand liggende vragen. Jensen geeft aan zoiets tenminste een leuke wending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |