Kan niet vaak genoeg gezegd wordenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:10 schreef trith het volgende:
Had ik al verteld dat ik Jan fantastisch vind!!!![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:57 schreef Roi het volgende:
Hoogtepunt van de week:
'Hoe kan zo'n ogenschijnlijk onintelligent iemand twee van zulke bloedmooie vrouwen aan de haak slaan.'
- Jan Paparazzi
wibi is toch saai als een drolquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:21 schreef ThomasBerge het volgende:
Maandag:
- Wibi Soerjadi (nu wel hopelijk)
- Ferry Costen
Of Shakira zit er, en dat deze gasten opschuiven naar de dinsdag.
iddquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:26 schreef -Jean- het volgende:
Wibi was humor
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, mooi !
En ook een mooi liedje![]()
Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
?
![]()
Ik vind het een mooi liedje hoor.
Op rtl7.nl staat dat de herhaling pas om 00.35 begint.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoe dan ook, stopt RTL 7 met de herhalingen van Jensen?
Dank voor de info.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:59 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op rtl7.nl staat dat de herhaling pas om 00.35 begint.
Als je hier al niks van snapt, dan ben je vast blij dat om 2 uur 's nachts Talpa weer Nickelodeon wordt.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:59 schreef Toad het volgende:
Snap er geen hol van.
Ik vind je onderititel anders niet meer grappig. Die grap is 10 jaar oud en heb ik al 10.000 keer gehoordquote:Op donderdag 24 november 2005 00:59 schreef Toad het volgende:
Ik maak nog betere (flauwe) grappen. Jeetje zeg, dit is echt diep triest. Dat het ruim 400.000 kijkers elke dag trekt. Snap er geen hol van.
Ik kan Katie ook wel waarderen.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:41 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen van Frans Bauer muziek hield?
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:59 schreef PiperMaru het volgende:
Krijg plaatsvervangende schaamte van die kerel...![]()
Idd!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef Intergalactrick het volgende:
Die buik, die buik, die buik!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef Kluupkluup het volgende:
Jensen is ook een van de weinige Nederlandse presentators die er écht een leuk praatje van maken.
Ik moet eerlijk toegeven dat hij dit interview best leuk deed, en Shakira reageerde ook erg goed op zijn vragen. (en ik ben absoluut geen Jensen fan, verre van dat)quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef Kluupkluup het volgende:
Jensen is ook een van de weinige Nederlandse presentators die er écht een leuk praatje van maken.
Je vond het stiekem wel leuk, anders kijk je er geen tweede keer naarquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:29 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
Het is dat er zo'n bombarie over werd gemaakt dat ik voor de tweede keer hier naar ben gaan kijken. Ik vond het eigenlijk harstikke saai.
http://quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:54 schreef Apfel het volgende:
Leuke aan Jensen is, is dat hij overal schijt aan heeft.
De eerder genoemde presentatoren zetten zich te burgerlijk neer, stellen té voor de hand liggende vragen. Jensen geeft aan zoiets tenminste een leuke wending.
ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:54 schreef Apfel het volgende:
Leuke aan Jensen is, is dat hij overal schijt aan heeft.
De eerder genoemde presentatoren zetten zich te burgerlijk neer, stellen té voor de hand liggende vragen. Jensen geeft aan zoiets tenminste een leuke wending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |