Met het verschil dat Dido vannacht al haarfijn heeft laten weten hoe ze over hun denkt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is zwaar opissed. Vind je het erg? Dido heeft Lieske al eens genomineerd. Heeft Lieske niet echt moeilijk over gedaan. En moet je nu kijken naar de uit-de-hoogte reactie van Dido op Lieske's nominatie. Ik had haar zelf nog veel erger afgemaakt in het huis.
En laten we het alsjeblieft niet over het roddelen hebben. Heb je Dido niet de hele dag dit drietal horen afmaken met de meest walgelijke termen. De dido fans vinden het heerlijk dat ze Chantal, Ingrid en Lieske nu kunnen aanvallen op roddelen, maar vergeten voor het gemak even dat Dido het de hele dag al 100x erger doet.
Dit is gewoon kinderachtig laag gedrag gewoonquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:16 schreef versabommie het volgende:
Rob roept de andere bewoners op om Menno dood te zwijgen
dit is echt te erg !
Dido is wel erg kinderachtig bezig.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:21 schreef Falco het volgende:
Dido: "Ik ga ze gewoon terug nomineren"
Wie van de drie Dido?
Dit moet trouwens topic 666 zijn he!
Lees maar eens terug. Ik heb ook negatieve opmerkingen over Dido, en ook positieve over Lieske.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hahahaha... en dat zeg jij met je wanhopige Dido verdedigings posts![]()
Foutje type foutquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:21 schreef Falco het volgende:
Wie van de drie Dido?
Nee dit nummer is goed, APK had zich vergist daarstraks.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:21 schreef Falco het volgende:
Wie van de drie Dido?
Het is toch echt h opelijk wel overduidelijk dat het juist Dido is die dat heeft. Die is zo onzeker als de pest en raakt compleet van slag als ze door 3 mensen genomineerd wordt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:20 schreef Sonique het volgende:
Lieske heeft een minderwaardigheids complexje (niet echt een grote hoor, maar als ze zo door gaat wordt het wel groter)
O dus toch goedquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee dit nummer is goed, APK had zich vergist daarstraks.
Ik moet toegeven met Dido dat Lieske schijnheilig is geweest.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is zwaar opissed. Vind je het erg? Dido heeft Lieske al eens genomineerd. Heeft Lieske niet echt moeilijk over gedaan. En moet je nu kijken naar de uit-de-hoogte reactie van Dido op Lieske's nominatie. Ik had haar zelf nog veel erger afgemaakt in het huis.
En laten we het alsjeblieft niet over het roddelen hebben. Heb je Dido niet de hele dag dit drietal horen afmaken met de meest walgelijke termen. De dido fans vinden het heerlijk dat ze Chantal, Ingrid en Lieske nu kunnen aanvallen op roddelen, maar vergeten voor het gemak even dat Dido het de hele dag al 100x erger doet.
Wel een aardige tactiek om steeds als er iets tegen Lieke ingebracht word op anderen te wijzenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is toch echt h opelijk wel overduidelijk dat het juist Dido is die dat heeft. Die is zo onzeker als de pest en raakt compleet van slag als ze door 3 mensen genomineerd wordt.
Wake up and smell the coffee.![]()
Huh? Dido vindt zichzelf toch juist geweldig? De koningin? Of vindt ze zichzelf niét geweldig. Wat is het nou?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is toch echt h opelijk wel overduidelijk dat het juist Dido is die dat heeft. Die is zo onzeker als de pest en raakt compleet van slag als ze door 3 mensen genomineerd wordt.
Niets is zo veranderlijk als de mens...laat staan haar meningquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik moet toegeven met Dido dat Lieske schijnheilig is geweest.
Een week tevoren zegt ze dat ze nooit op Dido zou kunnen stemmen.
.
Ik heb het nu even over het lieve, lieve kind Lieske....quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |