moet je bij de ns wezen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:01 schreef CreativeMind het volgende:
Nee, ik ruik een interessante discussie.
haha en jij krijgt een prentje als je eerste klas gaat zittenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:02 schreef Roellio het volgende:
Het mag niet, maar ik betaal ervoor om te zitten dus ze kunnen bij mij m'n reet kussen als er geen plek is in de 2e klas.
35 euro+reissom, anders spoorwegpolitiequote:Op vrijdag 4 november 2005 21:02 schreef Roellio het volgende:
Het mag niet, maar ik betaal ervoor om te zitten dus ze kunnen bij mij m'n reet kussen als er geen plek is in de 2e klas.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:03 schreef navvy het volgende:
Paar keer gedaan, wordt niet echt moeilijk over gedaan door de conducteurs. Snappen het vaak wel, tenzij je een burka aanhebt natuurlijk.
Ga je me bannen als ik "ja" zeg?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:07 schreef yvonne het volgende:
Strix?
De enige echte Strix?
Of een neppert?
nee, maar dat word gedoogd als de trein echt helemáál vol is verder. maar ze hebben liever dat je in de 'harmonica' gaat staan, of op het toiletquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:07 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
En mag je in een 1ste klas coupe staan met je 2de klas kaartje?
Dacht ik eigenlijk ook. Zijn hier niet wat NS-ers (of juristen) die het zeker wetenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:09 schreef Aurelium het volgende:
Ow.. ik dacht dat dat wel mocht.
Whaha, je bent er weer, blijf maar hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:09 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
Ga je me bannen als ik "ja" zeg?
Dacht ik ook altjd, bij een volle 2e klas mag je in de 1e zitten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:09 schreef Aurelium het volgende:
Ow.. ik dacht dat dat wel mocht.
de echte treinenkenners kun je in het volgende topic vinden:quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:11 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
Dacht ik eigenlijk ook. Zijn hier niet wat NS-ers (of juristen) die het zeker weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |