Hoe kan je IJsmeis nou vergeten?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Je vergeet IJsmeis
Hallo, TS is dan wel een kansloze freak, maar ZO gek zal hij toch niet zijn?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Je vergeet IJsmeis
AAn het begin van die anderhalf jaar praatte ze nog een tijdje met me. OOk zie ik continu (zelfde klas) hoe ze zich met anderen gedraagt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Maar praat je wel eens met haar dan? Bevind je je enigzins in haar vriendenkring? Of zit je haar echt alleen maar vanaf een afstandje te beloeren en te fantaseren?
Whehehe wat kansloosquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit advies heb ik aardig wat aan. Alleen mijn msn weet ze sowieso wel.. Daar was ze nl. ook kwaad om, dat ik haar adres via-via had uitgezocht en haar toegevoegd....
Ben nog nooit binnen 10 sec geblokt geweest.
Aub geen flauwe opmerkingen hierover.
Vijanden? Het leven is geen computerspel hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:16 schreef benzin het volgende:
[..]
AAn het begin van die anderhalf jaar praatte ze nog een tijdje met me. OOk zie ik continu (zelfde klas) hoe ze zich met anderen gedraagt.
Maar haar vrienden zijn allemaal vijanden van mij geworden,en kunnen me ook wel vermoorden..
Je voegt haar toe op MSN, daar wordt ze kwaad over en ze blockt je.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit advies heb ik aardig wat aan. Alleen mijn msn weet ze sowieso wel.. Daar was ze nl. ook kwaad om, dat ik haar adres via-via had uitgezocht en haar toegevoegd....
Ben nog nooit binnen 10 sec geblokt geweest.
Je weet het natuurlijk nooit he... Misschien is TS wel de antichrist. Of een heftig ge-evolueerde walvissoort.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hallo, TS is dan wel een kansloze freak, maar ZO gek zal hij toch niet zijn?![]()
Het leven is wel een soort van computerspel... alleen betere graphics en je respawnt nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
Vijanden? Het leven is geen computerspel hoor![]()
Zou hij dát misschien bedoelen met zijn verzameling foto's? In dat geval vind ik het niet gek dat ie ze van zijn schijf gegooid heeftquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Je weet het natuurlijk nooit he... Misschien is TS wel de antichrist. Of een heftig ge-evolueerde walvissoort.
Dat is dan ook meteen de reden dat hij gewoon die foto's moet posten
Dude, serieus, hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:09 schreef benzin het volgende:
Aan het begin van vorig schooljaar werd ik verliefd op een meisje. Ik had geen enkele ervaring met meiden. Op een gegeven moment begon ik haar te volgen, met haar mee naar huis te rijden enz.
Op een dag hoorde ik van iemand dat ze dacht dat ik haar stalkte, ik schrok me helemaal kapot! (Zelf had ik het nooit als stalken gezien)
Ik ben ermee opgehouden, maar na enkele tijd toch weer begonnen dit te doen.
Ik heb ook nog verschillende keren met haar geprobeerd te praten, maar ze wil gewoon niet meer praten, en is echt goed kwaad. In feite is ze in staat me te vermoorden.
Ik zit dit schooljaar weer bij haar in de klas, en het is nu al anderhalf jaar na het begin van mijn verhaal.
Ik kan ook met alle andere meiden niet echt omgaan, en ben nog steeds heel erg verliefd, en ik zou graag willen dat het toch nog wat wordt.
Heeft iemand hulp/tips/suggesties?
Dit is flauw. Again, ik heb het NIET BEWUST gedaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:19 schreef WesHell het volgende:
STALKER
Kijk, daar heb ik wat aan. Het proberen waard.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:18 schreef _SnoepHond het volgende:
Geef haar een roos, het liefst op een plaats waar veel mensen bij zijn.
Dan vind ze het weer goed
Ik ben bijna 16. Miss snap ik inderdaad signalen dan niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:20 schreef Dead-Doll het volgende:
Dude, serieus, hoe oud ben je?
Let je niet op signalen of zo? Moet je alles recht in je gezicht gezegd worden?
Dat wijf moet je niet, hoe kun je in hemelsnaam dan nog stééds verliefd op 'r zijn?
Anderhalf jaar is wellicht een beetje lang, maar hierin is hij niet de enige hoor...quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:20 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dat wijf moet je niet, hoe kun je in hemelsnaam dan nog stééds verliefd op 'r zijn?
Nogmaals, ik wil haar geen pijn doenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:21 schreef harlingen het volgende:
Hiervoor hebben ze nu pepperspray uitgevonden...
Dan nog begrijp ik er niks van.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Anderhalf jaar is wellicht een beetje lang, maar hierin is hij niet de enige hoor...
Anders pas je de OP even aan...quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit is flauw. Again, ik heb het NIET BEWUST gedaan.
[..]
Kijk, daar heb ik wat aan. Het proberen waard.
Het was ook niet cynisch bedoeld ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:20 schreef benzin het volgende:
Kijk, daar heb ik wat aan. Het proberen waard.
Hoe bedoel je? ik was doodserieusquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Het was ook niet cynisch bedoeld ofzo
Dat schijnen masochisten prettig te vindenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:23 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dan nog begrijp ik er niks van.
Wat is er volgens jou leuk aan iemand die in staat zou zijn je te vermoorden, al is het maar bij wijze van spreken?
Ik snap dat echt niet, stalken. Ik heb al moeite met verliefd worden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:20 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Als we TS dan tóch moeten labelen, laten we dit dan maar uitkiezen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat schijnen masochisten prettig te vinden
Zoals ik eerder zei. Ze heeft anderhalf jaar geleden nog met me gepraat, en ookis ze tegen anderen heel lief. Dat ze in staat is om me te vermoorden is mijn schuld, en is denk ik op te lossen. Voor die oplossing ben ik hier eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:23 schreef Dead-Doll het volgende:
Dan nog begrijp ik er niks van.
Wat is er volgens jou leuk aan iemand die in staat zou zijn je te vermoorden, al is het maar bij wijze van spreken?
Ik heb dagen dat ik al moeite heb met uit bed komen... Ik heb dus echt niet de energie om iemand te gaan stalken. Ik zou opzich best een vrouwelijke stalker willen hebben. 1 Die er ook nog eens goed uit ziet natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:25 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet, stalken. Ik heb al moeite met verliefd worden.
Uiteraard niet. Je hebt serieus het beste met haar voor en je gelooft dat jullie samen gelukkig zouden kunnen worden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Nogmaals, ik wil haar geen pijn doen
Nog een kans?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:26 schreef FoXyLiZ het volgende:
Jeetje gun die jongen eens wat ruimte zeg...zijn jullie zelf allemaal zo foutloos? en is dat grietje zo wrokkig? weten jullie dat allemaal al? kom op, laat ie nog een kans wagen op een behoorlijke manier en als daar een duidelijk NEE op komt zal ook HIJ het begrijpen. Ik denk niet dat boze gezichten alleen voldoende zijn voor conclusies. Misschien heeft ze wel nare roddelvriendinnen die haar opjutten...dat weet je toch helemaal niet?
Ja, ik dacht: laat ik hem maar eens uitlachen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:27 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ach kijk, daar hebben we onze Chriz..
Hehehe goede gedachtequote:Op vrijdag 4 november 2005 21:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: laat ik hem maar eens uitlachen.
Niet alleen de klas, feitelijk iedereen die wat met haar, of haar vriendinnen te maken hebben, die lijken een hekel aan me te hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
-maak je jezelf totaal onmogelijk bij de hele klas (zoals je zelf ook schreef)
-in het beste geval irriteer je haar, in het slechtste geval wordt ze doodsbang van je.
Maar wel condoom om en daarna haar keel doorsnijden zodat ze kapot gaat want dan pakken ze je niet. Echt waar want ik heb het eenkeer op tv gezien en waarom zou een tv tegen een mens liegen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:28 schreef Chriz2k het volgende:
Maar eventjes serieus: ik zou haar gewoon verkrachten, smerig sletje dat ze is.
Een lelijke heeft ook wel wat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb dagen dat ik al moeite heb met uit bed komen... Ik heb dus echt niet de energie om iemand te gaan stalken. Ik zou opzich best een vrouwelijke stalker willen hebben. 1 Die er ook nog eens goed uit ziet natuurlijk.
Hehehe ja dat is ook een goed idee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:29 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Een lelijke heeft ook wel wat.
Dan kan je vanaf het balkon samen met vrienden lege bierblikjes naar haar gooien, als ze in de bosjes ligt. Ze blijft toch wel liggen.
Een oplossing om het beter te laten gaan tussen jullie? Dan zou ik vooral zeggen: don't push it!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei. Ze heeft anderhalf jaar geleden nog met me gepraat, en ookis ze tegen anderen heel lief. Dat ze in staat is om me te vermoorden is mijn schuld, en is denk ik op te lossen. Voor die oplossing ben ik hier eigenlijk.
Hierboven, dus. Ik denk dat ie het teveel pusht en sommige mensen begrijpen niet dat ook dáár grenzen aan zitten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:26 schreef FoXyLiZ het volgende:
Jeetje gun die jongen eens wat ruimte zeg...zijn jullie zelf allemaal zo foutloos? en is dat grietje zo wrokkig? weten jullie dat allemaal al? kom op, laat ie nog een kans wagen op een behoorlijke manier en als daar een duidelijk NEE op komt zal ook HIJ het begrijpen. Ik denk niet dat boze gezichten alleen voldoende zijn voor conclusies. Misschien heeft ze wel nare roddelvriendinnen die haar opjutten...dat weet je toch helemaal niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |