En dat kun je zelf niet forceren, gewoon rustig afwachten en haar met rust laten. Je maakt jezelf zo alleen maar gek...quote:
Maar jij bent een stalker... weet niet wat erger isquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:42 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn dus voorbeelden van die ***-opmerkingen waar ik het over had
Nou, ik wel!quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Maar jij bent een stalker... weet niet wat erger is
Hoewel, misschien is het wel verstandiger om eerste eens te proberen gewoon normaal met haar om te gaan. Maar als je zo geobsedeerd bent als nu zal dat niet zo makkelijk gaan vrees ik.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nou ja, hou je in dat geval 3 maanden op de vlakte en pak met valentijsdag nog één keer leuk, lief spontaan, subtiel en stijlvol uit.
Is het dan nóg 'nee' dan is het definitief 'nee'
Dat mag je niet zeggen in dit topic. Je mag hier alleen dingen plaatsen die TS graag wil horen namelijk.quote:
Kom op he, zoals ik in mijn oorspronkelijke bericht vertelde, ik heb haar nooit echt bewust gestalked.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:44 schreef beelz het volgende:
Maar jij bent een stalker... weet niet wat erger is
Ik eigenlijk ook welquote:
Ik denk niet dat zij zich bewust is van dat slechts subtiele verschil. Ik denk namelijk dat geen enkele stalker zichzelf als stalker ziet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Kom op he, zoals ik in mijn oorspronkelijke bericht vertelde, ik heb haar nooit echt bewust gestalked.
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen in dit topic. Je mag hier alleen dingen plaatsen die TS graag wil horen namelijk.![]()
Ze doet wel lief tegen anderen, maar niet tegen jouquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:27 schreef benzin het volgende:
VErder is ze erg mooi, en ook zie ik hoe ze lief doet tegen anderen.
Je maakt geen kans meer. Ze vind je een creep, daar verander je niets meer aan. Sterker nog; als je zo doorgaat vindt iedereen je een creep, je bent wat dat betreft al een aardig eind op weg. En wat je ook doet of niet doet, laat of niet laat, dit is een VERLOREN ZAAK. Krijg een leven.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:40 schreef beelz het volgende:
Hier ga ik eens even lekker voor zitten met een pot bier
Je bent nog in de ontkenningsfase dus.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Kom op he, zoals ik in mijn oorspronkelijke bericht vertelde, ik heb haar nooit echt bewust gestalked.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jazo van: Ze houdt ook heus wel van jou hoor
Ze speelt gewoon 'Hard to get'
![]()
![]()
![]()
Dat meisje moet die jongen niet, en ziet m als een enge creep. Zelfs als hij nog normaal doet dan blijft dat meisje heel afstandelijk... denk dat hij het beste gewoon met rust moet laten. Normaal doen wordt ook verkeerd opgevat...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hoewel, misschien is het wel verstandiger om eerste eens te proberen gewoon normaal met haar om te gaan. Maar als je zo geobsedeerd bent als nu zal dat niet zo makkelijk gaan vrees ik.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Je bent nog in de ontkenningsfase dus.
Je moet jezelf dan 1 ding afvragen: Stel jezelf de vraag "Zou ik het leuk vinden als iemand met een roestig zakmes mijn scrotum eraf snijdt?"
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Je bent nog in de ontkenningsfase dus.
Je moet jezelf dan 1 ding afvragen: Stel jezelf de vraag "Zou ik het leuk vinden als iemand met een roestig zakmes mijn scrotum eraf snijdt?"
Ik probeerde R&P stijl te antwoorden... ik ben niet geschikt als amateurpsycholoog denk ikquote:
Ik weet dat dat hard aankomt, maar op creep/freak na moet ik ze toch echt gelijk gevenquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:50 schreef benzin het volgende:
Laat ik eens een opsomming geven van alles wat ik hier gehoord heb:
Ik maak geen kans meer
Ik ben een creep
Ik ben een stalker
Ik ben geobsedeerd
Ik heb professionele hulp nodig
Ik ben een freak
Kom op, het valt best mee. Ik heb gewoon een paar stomme foutjes gemaakt, en dan hoef je dit allemaal niet te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |