Zo ver ben ik zelf ook alquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:11 schreef Tormentus het volgende:
Ja, kappen met stalken sicko.
Weet ik ook al, al haar vriendinnen, en eigenlijk alle meiden op school mogen mij ondertussen compleet niet meer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:12 schreef snopprinses het volgende:
stoppen ermee..nu maak je het alleen erger.
Deze optie heb ik diverse keren over gedroomd, helaas onmogelijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:
ga met je tijdmachine terug en vraag haar gewoon of ze een keertje wat wilt drinken ergens.
Mooi.quote:
Niet zo vreemd he?quote:Weet ik ook al, al haar vriendinnen, en eigenlijk alle meiden op school mogen mij ondertussen compleet niet meer.
Maar je bent dus gestopt daarmee, en nu wil je....???? wat weten van ons???quote:Deze optie heb ik diverse keren over gedroomd, helaas onmogelijk![]()
Wat ik dan wel moet doen als de tijdmachine niet mogelijk isquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:16 schreef djenneke het volgende:
Maar je bent dus gestopt daarmee, en nu wil je....???? wat weten van ons???
Dat meisje is echt verloren voor je! Dat kan ik je met redelijke zekerheid vertellen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat ik dan wel moet doen als de tijdmachine niet mogelijk is
Dat kan niet.. Ze betekent echt heel veel voor me..quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:20 schreef djenneke het volgende:
Dat meisje is echt verloren voor je! Dat kan ik je met redelijke zekerheid vertellen!
Het is allesbehalve wederzijds, het is niet anders. Laat haar dus gewoon met rust!quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat kan niet.. Ze betekent echt heel veel voor me..![]()
Toch is het zo. Life goes on.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat kan niet.. Ze betekent echt heel veel voor me..![]()
Ach, er heeft wel eens iemand achter me aangezeten, die me vertelde dat de engelen tegen hem hadden gezegd dat we bij elkaar hoorden. Zoiets waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:25 schreef Messenga het volgende:
Als ze al niet met je wil praten, hoe kan iemand in hemelsnaam dan wat voor je betekenen
Anderhalf jaar geleden heeft ze ongeveer een maand met me gepraat. VErder is ze erg mooi, en ook zie ik hoe ze lief doet tegen anderen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:25 schreef Messenga het volgende:
Als ze al niet met je wil praten, hoe kan iemand in hemelsnaam dan wat voor je betekenen
Jawel, daar heb je alles aan. LAAT HAAR MET RUST!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden heeft ze ongeveer een maand met me gepraat. VErder is ze erg mooi, en ook zie ik hoe ze lief doet tegen anderen.
Maar in feite heb ik tot nu toe, met alle respect, compleet niets aan jullie adviezen
Ik zei net ook al dat ik dat niet kanquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:28 schreef djenneke het volgende:
Jawel, daar heb je alles aan. LAAT HAAR MET RUST!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |