abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 november 2005 @ 19:54:07 #1
133017 Ni0
Infinity is straight ahead
pi_31970140
Oh oh oh het kleine moslimgroepje is de schuld van al het kwaad/terreur in Nederland. Met harde hand moet opgetreden worden want onze vrijheid van meningsuiting komt in het geding!
Dus:
- Met harde hand (Kwaad met kwaad vergelden)
- Vrijheids van meningsuiting waarborgen (Camera's, registratie aankopen/pinpas/mobiele-telefoon/vingerafdruk/dna)
- Verheerlijking of goedpraten terrorisme mag strax wellicht niet meer (Jaja vrijheid van meningsuiting)
- Al je privacy inleveren voor stellingsmakerij en bangmakerij? Waar gaat de vrijheid van het individu naar toe? Jep, de prullenbak.
- Fouten fouten fouten en nog eens fouten. Kijk naar de AIVD, Justitie en al die andere onzin. Het enige waar ze goed in zijn is foutjes maken. Joy, willen we ons daar egt door laten leiden?

Het is allemaal rete makkelijk eigenlijk, maar wat doet de regering? Liegen liegen liegen en nog eens liegen. En dan zijn er nog mensen die zeggen, joh het zal allemaal wel. Stel vooral geen kritische vragen.
Wat doet de regering?
Smijten met ons geld.
- "Foutje HSL-lijn kost overheid miljoenen
- "Investering in JSF" (Wie de fuck wilt er investeren in een voertuig wat mensen vermoordt?)
- Wegen aanleggen, files en het alternatief O.V barslecht en uberduur maken.

Bij wie kwamen ze om geld bietsen voor Pakistan? Het volk. Wie heeft samen 110 miljard? De 500 rijksten uit NL.
Waar zit het egte geld? Koningshuizen/regeringen/topfunctionarissen.
Wie leveren in? De consument die het al zo zwaar heeft.
Wie leveren in? De consument die strax 1100,- per jaar moet dokken voor zorg.
Wie leveren in? De consument die werklust verliest d.m.v stress/burnouts/hoge werkdruk.
Wie leveren in? De consument die MOET werken en egt niet KAN doen wat ie wilt.
Wie krijgen? Shell die de olieprijzen omhoog gooit, even snel laatste slaatje uit de olie slaan!
Wie krijgen? De regeringen die overal accijns overheen gooit.
Wie krijgen? De farmaceutische industrie die veel voordeel heeft van de vogelgriep.

Yay rechtvaardigheid is in ons midden. Maar de enige terroristen die we heden ten dage kennen zijn 2 mannen die zich ritueel wassen voor hun suikerfeest. Nee nee onze regeringsleiders terroriseren ons niet joh. We hebben tog een vrije keuze?
De mensheid wordt flink bij de neus genomen. En we laten ze.....

Wakker worden of blijven slapen?

P.s: Laten we de sahara volpompen met zonnepanelen, de watervallen electriciteit laten generen, auto's op koolzaad/zonnebloemolie laten rijden of op een batterij. Laten we bliksem opvangen en iedereen unlimited energie geven zodat we eindelijk weer is wat macht terug halen ipv ons afhankelijk te laten maken van olie.
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:45:28 #2
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31973454
Nonsens opgeruimd met een leeg topic als resultaat.

JdW, svp niet trollen/flamen/offtopic reageren.
pi_31973706
Nou, dan beter ik mijn leven met de volgende vraag;

Meen je echt dat we tot op heden geen andere ''terroristen'' kennen?
  zaterdag 5 november 2005 @ 18:20:54 #4
133017 Ni0
pi_31996860
Yoyo,

we kennen er zat (Wereldleiders, oliebazen, topmannen) maar wanneer gaan we is een oplossing uitvoeren tegen de evil scumbags die ons in hun macht houden? Ik zeg:
- Zodra ze oorlog willen voeren tegen welk land dan ook (Oorlog lost nix op)
- Klote ziekte wet willen invoeren waarvan wij de dupe worden

Ik zeg, mental warfare, algehele staking!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wie joined?!?!?!?!!! Het zijn per definitie JOUW belastingcenten waardoor ze in de macht blijven!!!!
  zaterdag 5 november 2005 @ 19:05:07 #5
66825 Reya
Fier Wallon
pi_31998287
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:54 schreef Ni0 het volgende:
(..) Liegen liegen liegen en nog eens liegen. (..)
Hoe weet je dat de regering liegt? Jij hebt blijkbaar wel zicht op de waarheid?
pi_32002365
Wat heeft ''mental warfare'' met een algemene staking van doen?
  zondag 6 november 2005 @ 21:43:17 #7
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32037923
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:54 schreef Ni0 het volgende:
Oh oh oh het kleine moslimgroepje is de schuld van al het kwaad/terreur in Nederland. Met harde hand moet opgetreden worden want onze vrijheid van meningsuiting komt in het geding!
Dus:
- Met harde hand (Kwaad met kwaad vergelden)
- Vrijheids van meningsuiting waarborgen (Camera's, registratie aankopen/pinpas/mobiele-telefoon/vingerafdruk/dna)
- Verheerlijking of goedpraten terrorisme mag strax wellicht niet meer (Jaja vrijheid van meningsuiting)
- Al je privacy inleveren voor stellingsmakerij en bangmakerij? Waar gaat de vrijheid van het individu naar toe? Jep, de prullenbak.
- Fouten fouten fouten en nog eens fouten. Kijk naar de AIVD, Justitie en al die andere onzin. Het enige waar ze goed in zijn is foutjes maken. Joy, willen we ons daar egt door laten leiden?

Het is allemaal rete makkelijk eigenlijk, maar wat doet de regering? Liegen liegen liegen en nog eens liegen. En dan zijn er nog mensen die zeggen, joh het zal allemaal wel. Stel vooral geen kritische vragen.
Wat doet de regering?
Smijten met ons geld.
- "Foutje HSL-lijn kost overheid miljoenen
- "Investering in JSF" (Wie de fuck wilt er investeren in een voertuig wat mensen vermoordt?)
- Wegen aanleggen, files en het alternatief O.V barslecht en uberduur maken.

Bij wie kwamen ze om geld bietsen voor Pakistan? Het volk. Wie heeft samen 110 miljard? De 500 rijksten uit NL.
Waar zit het egte geld? Koningshuizen/regeringen/topfunctionarissen.
Wie leveren in? De consument die het al zo zwaar heeft.
Wie leveren in? De consument die strax 1100,- per jaar moet dokken voor zorg.
Wie leveren in? De consument die werklust verliest d.m.v stress/burnouts/hoge werkdruk.
Wie leveren in? De consument die MOET werken en egt niet KAN doen wat ie wilt.
Wie krijgen? Shell die de olieprijzen omhoog gooit, even snel laatste slaatje uit de olie slaan!
Wie krijgen? De regeringen die overal accijns overheen gooit.
Wie krijgen? De farmaceutische industrie die veel voordeel heeft van de vogelgriep.

Yay rechtvaardigheid is in ons midden. Maar de enige terroristen die we heden ten dage kennen zijn 2 mannen die zich ritueel wassen voor hun suikerfeest. Nee nee onze regeringsleiders terroriseren ons niet joh. We hebben tog een vrije keuze?
De mensheid wordt flink bij de neus genomen. En we laten ze.....

Wakker worden of blijven slapen?

P.s: Laten we de sahara volpompen met zonnepanelen, de watervallen electriciteit laten generen, auto's op koolzaad/zonnebloemolie laten rijden of op een batterij. Laten we bliksem opvangen en iedereen unlimited energie geven zodat we eindelijk weer is wat macht terug halen ipv ons afhankelijk te laten maken van olie.
Wat een actiebereidheid! Dat zijn we niet gewend van de gemiddelde Nederlander. Ik ga niet je hele post van repliek dienen, maar ik heb toch een paar puntjes/vragen:
- Wat hebben camera's, DNA en bijvoorbeeld vingerafdrukken met de vrijheid van meningsuiting te maken?
- Hoe kom je erbij dat het serieus nemen van een terrorismedreiging bangmakerij is? Vergeet niet dat Madrid en Londen ons voor gingen en dat Nederland als derde genoemd is.
- Fouten maken is menselijk. Een foutloze overheid is net zo min mogelijk als een foutloos bedrijfsleven. Wel ben ik het met je eens dat er bijvoorbeeld door justitie blunders zijn gemaakt die triest te noemen zijn.
- Sinds wanneer is een voertuig in staat mensen te vermoorden? Ik dacht dat mensen dat deden. Als ik jouw redenering volg dan moet Blokker ook linea recta de besteksetten uit de schappen halen.
- Waarover liegt de regering veelvuldig?
- Het echte geld in ons land bij de mensen die modaal / 2x modaal verdienen al dan niet als huishouden. De groepen die jij noemt hebben relatief veel kapitaal maar absoluut valt dat reuze mee. We hebben trouwens maar 1 koningshuis in Nederland.
- Niemand hoeft te werken. Volgens mij is er geen enkele wet die zegt dat jij morgen naar je werk moet. Als je s'avonds wat eten op tafel wilt zetten lijkt het me wel verstandig. Of mag een ander dat regelen?
- Je kunt 2 Sahara's volparkeren als je wilt, maar dat levert niet voldoende op. Watervallen en andere waterkracht wordt momenteel al aangewend voor de productie van energie. Hoe was jij van plan om bliksem te gaan "vangen"?
Say your prayers
  zondag 6 november 2005 @ 21:45:34 #8
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32037978
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 18:20 schreef Ni0 het volgende:
Yoyo,

we kennen er zat (Wereldleiders, oliebazen, topmannen) maar wanneer gaan we is een oplossing uitvoeren tegen de evil scumbags die ons in hun macht houden? Ik zeg:
- Zodra ze oorlog willen voeren tegen welk land dan ook (Oorlog lost nix op)
- Klote ziekte wet willen invoeren waarvan wij de dupe worden

Ik zeg, mental warfare, algehele staking!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wie joined?!?!?!?!!! Het zijn per definitie JOUW belastingcenten waardoor ze in de macht blijven!!!!
Algehele staking. Aha.... En wie denk jij dat er de dupe worden als iedereen in Nederland het werk laat vallen?
Say your prayers
pi_32047581
Maar Kameraad, sinds wanneer wordt naar de arbeidersklasse verwezen met het eufemisme "consument"?
Verlagen wij onszelf tegenwoordig zo, in de hoop salonfähig te worden?
  maandag 7 november 2005 @ 15:39:09 #10
133017 Ni0
pi_32058788
Wat een actiebereidheid! Dat zijn we niet gewend van de gemiddelde Nederlander. Ik ga niet je hele post van repliek dienen, maar ik heb toch een paar puntjes/vragen:
- Wat hebben camera's, DNA en bijvoorbeeld vingerafdrukken met de vrijheid van meningsuiting te maken?
- Hoe kom je erbij dat het serieus nemen van een terrorismedreiging bangmakerij is? Vergeet niet dat Madrid en Londen ons voor gingen en dat Nederland als derde genoemd is.
- Fouten maken is menselijk. Een foutloze overheid is net zo min mogelijk als een foutloos bedrijfsleven. Wel ben ik het met je eens dat er bijvoorbeeld door justitie blunders zijn gemaakt die triest te noemen zijn.
- Sinds wanneer is een voertuig in staat mensen te vermoorden? Ik dacht dat mensen dat deden. Als ik jouw redenering volg dan moet Blokker ook linea recta de besteksetten uit de schappen halen.
- Waarover liegt de regering veelvuldig?
- Het echte geld in ons land bij de mensen die modaal / 2x modaal verdienen al dan niet als huishouden. De groepen die jij noemt hebben relatief veel kapitaal maar absoluut valt dat reuze mee. We hebben trouwens maar 1 koningshuis in Nederland.
- Niemand hoeft te werken. Volgens mij is er geen enkele wet die zegt dat jij morgen naar je werk moet. Als je s'avonds wat eten op tafel wilt zetten lijkt het me wel verstandig. Of mag een ander dat regelen?
- Je kunt 2 Sahara's volparkeren als je wilt, maar dat levert niet voldoende op. Watervallen en andere waterkracht wordt momenteel al aangewend voor de productie van energie. Hoe was jij van plan om bliksem te gaan "vangen"?

Hoihoi,

- rectificatie, wel met MIJN vrijheid. Als ik ervoor kies me niet te laten registreren en het toch automatisch gebeurt omdat bedrijven mijn gegevens naar elkaar doorspelen, vind ik dat een heuze inbreuk op mijn privacy. Ook vind ik het opdringen van camera's, opslaan van dna etc. een beetje een symptoomoplossing door te denken dat je daardoor een aanslag voorkomt. Een aanslag voorkom je door de kern (Opvoeding, rascisme etc.) aan te pakken. Dus ja we zijn al veel te laat.

- Mensen maken warmachines. (Helikopters, JSF) I rest my case.

- Een fout die de overheid maakt mag niet ten koste gaan van het volk. Helaas gebeurt het dagelijks dat het volk betaalt voor door de overheid gemaakte "foutjes". Benk het niet mee eens, geef mij maar een keuze, zou ik het geven aan mensen die geen dak boven hun hoofd hebben.

- Voor ander nieuws over london (http://www.blogigo.co.uk/socialdemocracynow/200508) Idd, ik geloof dat we wederom bij de neus genomen worden.

- Kijk eens naar de behandeling en de speech voor staatsterrorist nummer 1: Poetin. Wordt daar niet in gelogen? Over de nieuwe zorgwet, dat we er beter van worden. Volgens veelvuldig onderzoek worden wij er allesbehalve beter van. En ome Bushie en de oorlog in Irak? De allergrofste fout waar nu 1,6 miljoen mensen begraven liggen. Is dat niet een leugen pur sang?(http://www.nu.nl/news/619630/11/Vertrouwen_in_nieuwe_Zorgwet_daalt_opnieuw.html)

- Absoluut gezien hebben 500 mensen meer geld bij elkaar dan 10 miljoen huishoudentjes, te weten: 115 Miljard (Bron Quote)

- "Niemand hoeft te werken", wel als je voor primaire levensbehoeftes geld moet betalen. Huisvesting, energie en voedsel. Ik MOET dus wel degelijk werken of ik moet crimineel worden. Want er wordt geen middenweg aangeboden. Als je kijkt hoe ver we al zijn qua genetisch manipuleren, klonen en automatiseren, zou het gratis moeten zijn.

- "Dat levert niet voldoende op" Vertel, heb je het alis geprobeerd? Bliksem kan je opvangen doormiddelvan bliksemgeleiders, je zet het om via condensatoren. Hoe denk je dat een Eneco energy opslaat?

van mijn centen moeten ze nou gewoon is dingen gaan doen die ik wil. T zijn tog mijn centen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')