abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31977173
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 23:31 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Een kieken is geen mus!

En Ahmadinejad woont niet in een Parijse voorstad en heeft een vet betaalde job als president van Iran.
En met die vet betaalde job kan hij geen gsm betalen om zijn neefje en z'n maten op te roepen de jihad te beginnen.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:36:44 #152
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_31977218
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef typtypo het volgende:

[..]

En met die vet betaalde job kan hij geen gsm betalen om zijn neefje en z'n maten op te roepen de jihad te beginnen.
Oh ja, dat kan hij wel, maar als zijn neefje en zijn maten in de Parijse voorstad meer te verliezen hebben dan te winnen bij een jihad, dan zullen ze er niet zo snel op ingaan!
---verdwijnt---
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:36:55 #153
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31977229
Net weer wat beelden op tv gezien en eigenlijk maar moeilijk te bevatten wat een grote chaos het is.

Totale anarchie in sommige gebieden.

Scary.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_31977302
vandaag is het rustig

volgens de politie neemt het af
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:44:02 #155
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31977474
is het nou rustig of niet?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:46:37 #156
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_31977556
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
is het nou rustig of niet?
Dat het "rustiger" werd heb ik al drie keer in de krant zien staan. Het wordt altijd op een andere plaats "rustiger", waarop er elders weer auto's in de fik worden gestoken.
---verdwijnt---
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:47:33 #157
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31977589
misschien dat het vrijdaggebed de gemoederen iets rustiger heeft gemaakt?
pi_31977724
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 23:25 schreef typtypo het volgende:
Volgens mij is bijna de helft van libanon christen en de rest overwegend soennieten.
The Shia are the largest of Lebanon's sects, accounting for an estimated 40 percent of the population.
http://www.pbs.org/frontl(...)n.syria/seelye2.html
quote:
Dus een sjiietisch revolutie zal dat niet zo gauw plaats vinden maar zodra er sprake is van islam tegen de grote satan en bondgenoten vallen allerlei onderlinge verschillen weg en zijn het op eens allemaal islamieten op kruistocht tegen de ongelovigen.
Onzin, er zijn voorbeelden te over in de geschiedenis dat ze meer bezig zijn elkaar te bestrijden dan het Westen.
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:54:15 #159
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_31977844
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 23:16 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Tjechië
Slovakije
Hongarije
Portugal
Zwitserland
Ierland
Zweden
Estland
Kroatië
...

moet ik verder gaan?

Punt is: de Belgen zijn nog zo arrogant naïef als wij eerst waren en de Fransen tot voor kort. Moet je maar 'ns kijken naar hun gemoraliseer op hun nieuwspagina's. Maarja, ze lopen altijd een paar jaar achter, dus ik denk dat zij de volgende zijn.
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_31977863
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 23:36 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Oh ja, dat kan hij wel, maar als zijn neefje en zijn maten in de Parijse voorstad meer te verliezen hebben dan te winnen bij een jihad, dan zullen ze er niet zo snel op ingaan!
Ze hebben niks dus ze hebben ook niets te verliezen.
Ze zijn immers vroegtijdig van school gegaan omdat er van kleins af aan bij hun erin is gestampt dat zij beter zijn en dat als later de islam het voor het zeggen krijgt ze nooit meer hoeven werken.

Dat werd nogeens bevestigd toen ze een uitkering kregen. Dus die gozerts voeren alleen uit wat vanaf het begin af aan de wil van allah was.

De wereld was vanaf het begin islamitisch alleen de joden christenen en ongelovigen weten het nog niet.

En mocht je aan je einde komen dan wachten er 72 maagden op je waar je de hele dag overheen mag. Het zijn martelaren en willen sterven voor hun proleet.

Ze zijn vanaf het begin opgevoed voor de grote dag des oordeels waarbij de islam zal overwinnen. Kan je ze dan kwalijk nemen dat ze niet kunnen wachten?

Nogmaals dit zijn niet mijn woorden maar zie mij eerdere quotes van o.a. aperdoejewat president van iran en samir a.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_31977956
PARIJS - In Parijse voorsteden waar veel allochtonen van Afrikaanse afkomst wonen, is het voor de negende achtereenvolgende nacht onrustig. Ondanks de aanwezigheid van een omvangrijke politiemacht, kwam het vrijdagavond tot ongeregeldheden in de buitenwijken ten noorden van de Franse hoofdstad.

In Val d'Oise staken relschoppers gebouwen en auto's in brand. In Epinay-sous-Bois werden voertuigen vernield. De voorsteden worden grotendeels bevolkt door moslims uit Noord-Afrika en negers van Afrikaanse afkomst.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:57:33 #162
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_31977995
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 23:54 schreef Demophon het volgende:

[..]

Punt is: de Belgen zijn nog zo arrogant naïef als wij eerst waren en de Fransen tot voor kort. Moet je maar 'ns kijken naar hun gemoraliseer op hun nieuwspagina's. Maarja, ze lopen altijd een paar jaar achter, dus ik denk dat zij de volgende zijn.
Belgen hebben veel meer ervaring met terrorisme dan Nederlanders, slimmerik. Leer eens wat Belgische geschiedenis, zou ik zeggen. Nederlanders zijn "achterlijk" op dit vlak.
---verdwijnt---
pi_31978090
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 23:25 schreef Clourhide het volgende:
In Frankrijk is dan ook geen Al-Qaeda aanslag geweest. En dat jij deze rellen vanuit "het islamistische geloof" en "Al-Qaeda" wil verklaren, dat is jouw probleem.
Dat heb ik niet gezegd, de achtergrond (niet de aanleiding) van deze rellen heeft te maken met de botsing van de Islamitische geloofsbeleving in de banlieus en een verstarrende vorm van Laicisme aan de kant van de overheid en de slechte sociaal-economische situatie. Dat de rellen zo heftig zijn heeft meer met Arabisch temperament/cultuur te maken dan met het geloof.
pi_31978205
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 23:54 schreef typtypo het volgende:
Nogmaals dit zijn niet mijn woorden maar zie mij eerdere quotes van o.a. aperdoejewat president van iran en samir a.
Die weer niets met Parijs te maken hebben.
  zaterdag 5 november 2005 @ 00:02:09 #165
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31978226
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 23:57 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Belgen hebben veel meer ervaring met terrorisme dan Nederlanders, slimmerik. Leer eens wat Belgische geschiedenis, zou ik zeggen. Nederlanders zijn "achterlijk" op dit vlak.
awel lowieke, zag ik daar net de bende van nijvel voorbij sjeesen?
  zaterdag 5 november 2005 @ 00:03:44 #166
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_31978285
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Mischien is het de strategie, ''deescalatie''. Niet dat het werkt, maar goed. Ik kan het ook niet volgen. Ik kan me eigenlijk niet zo goed herinneren hoe de VS destijds die rellen in L.A. aangepakt hebben, volgens mij met reservisten van het leger. Überhaupt hebben armen het in de VS veel moeilijker dan in Frankrijk lijkt me. En toch hoor je daar eigenlijk nooit iets over rellen. Zal morgen maar eens een krantje kopen.
Oh, in de VS zijn zeer vaak rellen, je moet de Amerikaanse media maar eens volgen. (Vaak in voor ons zeer onbekende "stadjes" die in de periferie van de grootsteden liggen, soms wel 40 kilometer er vandaan).

De rellen in LA waren buitenproportioneel groot, maar je moet ook wel toegeven dat die Rodney King-video heel erg schokkend was. Ik weet in elk geval nog dat ik toen (ik was toen puber) sympathie had voor de zwarten die op straat kwamen (niet voor de willekeurige brandstichtingen en zo, maar goed, als een massa op straat komt, dan weet je gewoon dat de controle verdwijnt en dat er dingen gebeuren die totaal onacceptabel zijn - het is een situatie waarbij de "wet" tijdelijk opgeheven wordt...)
---verdwijnt---
pi_31978361
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 00:01 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Die weer niets met Parijs te maken hebben.
Hoe weet jij dat?

Wat aan deze woorden laat onduidelijkheid bestaan?
quote:
Dankzij het bloed van de martelaren is een nieuwe islamitische revolutie geboren. De golf van de revolutie zal spoedig de hele wereld bereiken.
Als iemand tegen jou zegt het regent buiten trek een jas aan en het regent buiten loop jij nog zonder jas naar buiten?

Dan ben jij nog autistischer dan ik gedacht had.

[ Bericht 20% gewijzigd door typtypo op 05-11-2005 00:13:34 ]
www.jihadwatch.org
  zaterdag 5 november 2005 @ 00:06:08 #168
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_31978407
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 00:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

awel lowieke, zag ik daar net de bende van nijvel voorbij sjeesen?
Slechte imitatie. "Sjeezen" zou al beter zijn, en die Lowieke ken ik niet.

Maar de CCC zou je al wat verder helpen.
---verdwijnt---
  zaterdag 5 november 2005 @ 00:06:47 #169
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31978427
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 00:03 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Oh, in de VS zijn zeer vaak rellen, je moet de Amerikaanse media maar eens volgen. (Vaak in voor ons zeer onbekende "stadjes" die in de periferie van de grootsteden liggen, soms wel 40 kilometer er vandaan).

De rellen in LA waren buitenproportioneel groot, maar je moet ook wel toegeven dat die Rodney King-video heel erg schokkend was. Ik weet in elk geval nog dat ik toen (ik was toen puber) sympathie had voor de zwarten die op straat kwamen (niet voor de willekeurige brandstichtingen en zo, maar goed, als een massa op straat komt, dan weet je gewoon dat de controle verdwijnt en dat er dingen gebeuren die totaal onacceptabel zijn - het is een situatie waarbij de "wet" tijdelijk opgeheven wordt...)
ik snapte die rellen ook nog enigszins, totdat ze die blanke vrachtwagenchauffeur uit zijn cabine trokken

maw rellen zijn niet zo slim, demonstraties des te meer.
  zaterdag 5 november 2005 @ 00:07:24 #170
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31978449
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 00:06 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Slechte imitatie. "Sjeezen" zou al beter zijn, en die Lowieke ken ik niet.

Maar de CCC zou je al wat verder helpen.
ga het lekker ontleden. het pleit voor mij dat ik niet zo goed belgisch kan...
pi_31978660
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 00:05 schreef typtypo het volgende:
Hoe weet jij dat?
Er wonen haast geen Shiieten in de banlieus, bovendien heeft Frankrijk van oudsher redelijke banden met het regime. Het was niet voor niets jarenlang het ballingsoord voor Khomeini. Maar jij beweert steeds iets anders, dus toon het maar aan met een bronnetje (en wat concreters dan wat losse uitspraken van Achmedinedjad, want die gast is de Iraanse Pechtold, hij zegt iets en een dag later bied hij alweer excuses aan.)
  zaterdag 5 november 2005 @ 00:14:57 #172
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_31978743
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 00:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ga het lekker ontleden. het pleit voor mij dat ik niet zo goed belgisch kan...
Ontleden? Jij wilt een raadsel om te ontcijferen, veronderstel ik?
---verdwijnt---
  zaterdag 5 november 2005 @ 00:17:07 #173
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31978824
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 00:12 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

wat losse uitspraken van Achmedinedjad, want die gast is de Iraanse Pechtold, hij zegt iets en een dag later bied hij alweer excuses aan.
O?
  zaterdag 5 november 2005 @ 00:18:53 #174
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31978882
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 00:14 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Ontleden? Jij wilt een raadsel om te ontcijferen, veronderstel ik?
pi_31978929
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 00:05 schreef typtypo het volgende:
Wat aan deze woorden laat onduidelijkheid bestaan?
En nou even de hele quote:
quote:
"Dankzij het bloed van de martelaren is een nieuwe islamitische revolutie geboren. De golf van de revolutie zal spoedig de hele wereld bereiken. Het tijdperk van onderdrukking, hegemoniale regimes en tirannie is aan zijn einde gekomen", zie Ahmadinejad in een verwijzing naar aartsvijand de Verenigde Staten.
bron:http://www.nu.nl
Wel volledig zijn in je bronnen hoor!
quote:
Als iemand tegen jou zegt het regent buiten trek een jas aan en het regent buiten loop jij nog zonder jas naar buiten?
Als ik weet dat je diegene niet blind op z'n woord kan geloven, ga ik idd eerst kijken of het buiten wel regent
quote:
Dan ben jij nog autistischer dan ik gedacht had.
Zo te zien zijn de argumenten een beetje aan het opraken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')