Jahoor, ik heb in mijn nabije omgeving meegemaakt dat een moslim na een dag z'n baan kwijt was omdat hij 'naar de moskee gaan' belangrijker vond dan werken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Turken en Marokkanen die eenmaal een baan hebben doen het ook verdomde goed, of wou je het tegendeel beweren?
Zo werkt het ook in de praktijk, ik ken een aantal moslims met een goede baan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk toch dat als je een opleiding doet, een paar mooie stage's hebt gehad en het verder gewoon goed doet het niet uitmaakt of je Nederlander of niet bent. Zo ervaar ik het tenminste op m'n werk.
Doe je je best en gaat het goed maakt het niet uit wat je afkomst is.
Als die rellen afgelopen zijn, de mensen maar een goede selectie maken van de beste actiebeelden, ben ik tevreden, het oog wil ook watquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:50 schreef piertje2 het volgende:
Wat die leider van zo'n groep gister zei in het journaal, we zijn nu nog rustig als het moet komen de wapens te voorschijn. En dan zijn geen kinderachtige wapens echte oorlogswapens. Damn gaat echt FOUT daar....
mijn ouders rentenieren alquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Onbekend maakt onbemind dus. Je ouders lezen wat in de krant en bouwen daar een beeld op. Dat is jammer. Laat ze het eens uitproberen.
Dat is idd de oplossing.quote:maar nee, is tijd voor moslims om maar eens beter voor de dag te komen.
Ahmed van 17 kan nog helemaal geen slechte naam opgebouwd hebben. Hij wil gewoon een stageplek.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:47 schreef ExTec het volgende:
Oplossing is toch echt dat die mensen wat aan hun zeer slechte naam doen.
Ik ben nu zelf 19 en ik ken zat mensen die het op hun 15e al flink voor zichzelf hebben verpest, en daarvan heet ok de grootste helft Achmed.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ahmed van 17 kan nog helemaal geen slechte naam opgebouwd hebben. Hij wil gewoon een stageplek.
Grrrrr...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:46 schreef SCH het volgende:
Okay, het is dus aversie.
Zie je wel hoe hypocriet het is? Mensen horen gelijke kansen te krijgen. Maar jij vindt het terecht dat die 18-jarige Turk na 300 brieven niet wordt uitgenodigd, maar als hij 1 x solliciteert als Roel Jansen wel direct mag komen. Alleen maar vanwege aversie???![]()
Zo ken ik ook atleten die vertikken op zondag aan competitie te doen, zelfs op de olympische spelen. Idiote christenen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jahoor, ik heb in mijn nabije omgeving meegemaakt dat een moslim na een dag z'n baan kwijt was omdat hij 'naar de moskee gaan' belangrijker vond dan werken.
Werkgever zei dus ook: als jij er morgen niet bent, dan einde baan.
Maar de vrome moslim vond de moskee belangrijker
Maar volgens SCH is dit slechts incident....
Het grotere geheel waar die toe behoort, heeft een slechte naam.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ahmed van 17 kan nog helemaal geen slechte naam opgebouwd hebben. Hij wil gewoon een stageplek.
en die arme vrouw die door de jeugd levend in brand is gestoken, hoe verzin je hetquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:00 schreef Meki het volgende:
heb net weer beelden gezien
dit moet ophouden
baby´s kinderen huilen
Ik heb anders nog veel beeldmateriaal uit Somalië en Irak liggen, met Amerikanen in de hoofdrol (wel als lijdend voorwerpquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als die rellen afgelopen zijn, de mensen maar een goede selectie maken van de beste actiebeelden, ben ik tevreden, het oog wil ook wat![]()
Meki jij woont je hele leven toch al in nederland?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:00 schreef Meki het volgende:
heb net weer beelden gezien
dit moet ophouden
baby´s kinderen huilen
Criminaliteit, terrorisme, asociaal gedrag, etc.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Grrrrr...
In de jaren '70 waren we hardstikke blij met dit werkvolk. Als ze een schaap vooruit konden duwen waren ze al gekwalificeerd voor een arbeidersrol in de fabriek.
Waardoor is die rol van "redder van de staat" opeens omgeslagen in een negatieve rol ?
stuur maar door.... maar dat is buiten europa, daar zijn ook genoeg cowboys in de fik gestoken en levend achter de auto gehangen......quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:04 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik heb anders nog veel beeldmateriaal uit Somalië en Irak liggen, met Amerikanen in de hoofdrol (wel als lijdend voorwerp) Interesse?
komt van zelf , typt vanzelfquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:05 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
Meki jij woont je hele leven toch al in nederland?
ikzelf ben ook niet goed in spelling, toch erger ik me zelfs met die achtergrond nog ontzettend aan jouw zinsbouw en dergelijke. ik ken duitsers die binnen een half jaar de nederlandse taal beter beheersen dan jou. (en dat geld voor veel moslims...)
hoe komt dat dan meki?
ik heb heel wat smerigheid gezien maar bij dat filmpje (die ken nog iets die niet eens soldaat was) werd ik echt misselijk en kon ik mijn maaltijd nog net binnenhouden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:04 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik heb anders nog veel beeldmateriaal uit Somalië en Irak liggen, met Amerikanen in de hoofdrol (wel als lijdend voorwerp) Interesse?
Kom op zeg. Eerlijke kans.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:00 schreef Drugshond het volgende:
Wie of wat hebben het verschil gemaakt.... wij ?!... Nee we hebben ze een eerlijke kans gegeven.
En diezelfde kans hebben we ze nu afgenomen.
je spreekvermogen is anders ook niet bijster goed afgaande op je filmpjes van je meki-shop...quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:06 schreef Meki het volgende:
[..]
komt van zelf , typt vanzelf
ik woon wel hier me hele leven
Weet je wat het is, als mensen me ergens niet moeten, dan kan ik daar iedereen wel klappen gaan geven en de boel gaan terroriseren, maar ze gaan me echt niet moeten dan......quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op zeg. Eerlijke kans.
Racisme en discriminatie is tegenwoordig echt volstrekt echt legitiem he? Je schaamt je er ook niet eens meer voor.
Ow, hij's daadwerkelijk vooruit gegaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |