Die klasgenote van Brainster.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:40 schreef Jaguarized het volgende:
Het valt toch wel weer op dat ook brainster achter de meute aanloopt met de nominaties.
Ja je bent zelf een nichtquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:36 schreef Renesite het volgende:
Jezus, Christiaan en die andere relnichten optiefen ofzo![]()
Maar om dan meteen te nomineren voor minst waardevolle user. Had ik alleen van hem niet verwacht.quote:
ik weet het niet, ben er al 2 jaar niet meer geweestquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bij het pluuke komt best veel kamp. Dat is niet de reden dat ik er niet toe ga hoor maar ik vind het ook best veel lopen vanaf de markt
The Donnie Darko Bookquote:
nop ook nietquote:
Whehe, ze moest eens weten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:43 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Die klasgenote van Brainster.
Die wist niet dat ie in z'n vrije tijd zo kansloos deed![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar om dan meteen te nomineren voor minst waardevolle user. Had ik alleen van hem niet verwacht.
<table width="550"> <td width="200">test</td> <td width="350"> Hoi</td> </table>quote:
Ja ik zie dat ding wel van rechts naar links komen maar als ik zelf die code doe, doet ie het niet.quote:
Die zie ik ook nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
<table width="550"> <td width="200">test</td> <td width="350"> Hoi</td> </table>
Dat ziet er niet uit mênquote:
Ik denk dat ze wil dat je naar US gaatquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:46 schreef snopprinses het volgende:
wtf..mukie heeft me ook genomineerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |