Hee, je sig loopt niet goed afquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ga jij ook ? Nu zal het wel weer druk worden want de ramadam is afgelopen
Als je het over mij hebt, ik ben geen homoquote:
nop, ga niet meer in de stad zelf op stapquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ga jij ook ? Nu zal het wel weer druk worden want de ramadam is afgelopen
Ik heb er zelfs een filmpje van dwars door een stad (Wenen volgens mij )quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:31 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Goeie.
Ik weet alleen maar harde rasistische hitler grappen.
Nee over ene Christiaan ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als je het over mij hebt, ik ben geen homo.
Sterf gewoon ofzo, sukkel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:33 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee over ene Christiaan ofzo![]()
DIe ene die zoveel op Jamai leek
Waarvan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:33 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een filmpje van dwars door een stad (Wenen volgens mij )
*Checkt fotoboekquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:33 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee over ene Christiaan ofzo![]()
DIe ene die zoveel op Jamai leek
quote:
quote:
Is te grof, dat zalk hier maar niet neerzettenquote:
Maar ik ken meer gasten die iets van Jamai weg hebben. En die zijn toch echt geen homoquote:
Oke.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:35 schreef Palau het volgende:
[..]
Is te grof, dat zalk hier maar niet neerzetten
Overigens niet zelf gedownd maar via msn ontvangen ..
Jij bent mod, doe er wat aan!quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:36 schreef Renesite het volgende:
Jezus, Christiaan en die andere relnichten optiefen ofzo![]()
Oh. Ik zei ik niet dat ik em homo vond hoor. Alleen dat ie op sjamai lijkt nou boeiend.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:36 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Maar ik ken meer gasten die iets van Jamai weg hebben. En die zijn toch echt geen homo
Dus ik vind hem geen homo.
Owjah dat zei je eerst. Maar aan je tekst was te lezen dat het toendertijd wel gezellig wasquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nop, ga niet meer in de stad zelf op stap
En jij nietquote:
Oh, das oneerlijk om Jezus een relnicht te noemenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:36 schreef Renesite het volgende:
Jezus, Christiaan en die andere relnichten optiefen ofzo![]()
Pulp Fictionquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:37 schreef k-Rin het volgende:
Weet iemand nog een leuke film om te huren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |