ga daar jij! jij op britney spears geilende hoerquote:
Sterf af.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:10 schreef S1nn3rz het volgende:
jett is een stinkhoer
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:10 schreef S1nn3rz het volgende:
jett is een stinkhoer
dat kan ookquote:
hij negeert me en wil niet in dit topique reageren de hoerquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:12 schreef Allure_ het volgende:
Verkapt 'ik zoek een negert met 'n grote lul topique'
Is 't uit met meneer ruffryder?
Op zoek naar een fokrelatie zeker, omdat je in het echte leven nogal faaltquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:13 schreef Jett het volgende:
[..]
hij negeert me en wil niet in dit topique reageren de hoer
die zin snap ik nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]maar,maar, maar. hoe kan hij Koewam (:r) Zijn allerliefste fuckbuddy achterlaten
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Op zoek naar een fokrelatie zeker, omdat je in het echte leven nogal faalt![]()
![]()
Doe net als mineo en maak jezelf van kant.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je hebt me door. In het "echte" leven ben ik de wanhoop naderende.
Sjongejonge, wat 'n slet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:13 schreef Jett het volgende:
[..]
hij negeert me en wil niet in dit topique reageren de hoer
Ik heb een lul als een neger....is dat ook goed?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:05 schreef HuHu het volgende:
Ik ben innerlijk een neger... telt dat ook?
weetikquote:
Gaaf... een blank lichaam met een zwarte lul.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb een lul als een neger....is dat ook goed?
saye du vanavond dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:18 schreef RetepV het volgende:
Ik ben een schoon blond mannetje. Maar ik heb wel een negerlul (alleen istie gewoon roze). Mag dat dan ook?
Ik wil ook wel oefenen op die onbegrijpelijke negertaal hoor. Hey swa, ik heb geen doekoe meer, pass mij eens wat van jou, krijg je morgen terug.
Je ziet, ik kan nog wel wat oefening gebruiken.
gewoon roze?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:18 schreef RetepV het volgende:
Ik ben een schoon blond mannetje. Maar ik heb wel een negerlul (alleen istie gewoon roze). Mag dat dan ook?
Ik wil ook wel oefenen op die onbegrijpelijke negertaal hoor. Hey swa, ik heb geen doekoe meer, pass mij eens wat van jou, krijg je morgen terug.
Je ziet, ik kan nog wel wat oefening gebruiken.
Ja, toevallig wel. Nu blij?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
dat kan ook
--christiaan--, ben je autistisch
Tis een gavequote:Op vrijdag 4 november 2005 18:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
Gaaf... een blank lichaam met een zwarte lul.
Oh, ik dacht dat je een mongooltje was, met die geile schele oogjesquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel. Nu blij?
Ja, aangezien de rest van mij ook roze is, is het gewoon dat mijn lul ook roze is. Afhankelijk van de toestand wil een deel ervan ook nog wel paarsig worden. Ook heel gewoon.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:19 schreef TehRockstar het volgende:
gewoon roze?
jij bent rozequote:Op vrijdag 4 november 2005 18:24 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ja, aangezien de rest van mij ook roze is, is het gewoon dat mijn lul ook roze is. Afhankelijk van de toestand wil een deel ervan ook nog wel paarsig worden. Ook heel gewoon.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:24 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ja, aangezien de rest van mij ook roze is, is het gewoon dat mijn lul ook roze is. Afhankelijk van de toestand wil een deel ervan ook nog wel paarsig worden. Ook heel gewoon.
Klik eens voor de grap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |