Nou ik weet het niet zeker, omdat het jongetje op die fiets uit die clip van Bob Sinclair, 'Love Generation', het ook heeft.quote:
Ja,dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nou ik weet het niet zeker, omdat het jongetje op die fiets uit die clip van Bob Sinclair, 'Love Generation', het ook heeft.
heb je me nou serieus toegevoegd?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:23 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Goed, ik bedoel dus: "alleen" zo'n opmerking lijkt me geen aanleiding, WANT het hangt ook ergens anders vanaf![]()
![]()
!
Ja jammer voor dat leuke meisje dan, ik ben leukerEn ik was eerder met vragen of je 'm wilde laten staan, en voor mij doe je dat gewoon
![]()
![]()
Toch?
![]()
Straks is het een vent... Meestal zo met spreidgrage vrouwen op internetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:57 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
heb je me nou serieus toegevoegd?![]()
meisje heeft me toegevoegd, niet verkeerd btw
het was iig niet El_Chica_Del_Fuego die heeft me net pas toegevoegd..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:53 schreef Speth het volgende:
[..]
Straks is het een vent... Meestal zo met spreidgrage vrouwen op internet![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:16 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
het was iig niet El_Chica_Del_Fuego die heeft me net pas toegevoegd..
Ha, zo heb ik het ook ongeveer, alleen ietsje minder sterke krul (en blond haar), maar het springt af en toe wel op aan de zijkanten inderdaad...als het begint te woekeren of hoe zeg je dat...echt goeie foto's heb ik niet...maar die krul is er alleen echt vooraan (heb ik ook pas 1 jaar nu ongeveer) en aan de zijkanten een slag, achter onderaan ook wel krullen...hoop dat het oprukt naar de rest van het haar!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:53 schreef ryan_atwood het volgende:
Dank je. Dit zijn wel aardige kapsels. Alleen heb ik niet echt dit haar. Mijn haar is erg krullerig en op deze lengte springen de zijkanten erg omhoog. Dat plaatje van jou is allemaal stijl haar.
Wat kan ik het beste doen? Heb ik haar voor een halflang model of kan ik het beter kort houden?
Nou die vriend is er wel over te spreken geloof ik..quote:Op zondag 22 januari 2006 00:16 schreef Jurrio het volgende:
[..]
'n Vriend van me gebruikt Fructis....wat is jullie mening daarover?
Zo'n product heet dan gelwaxquote:Op zondag 22 januari 2006 13:57 schreef Fatality het volgende:
[..]
Nou die vriend is er wel over te spreken geloof ik..
máár ik zoek nog wel wat anders.. want bij gel wordt je haar altijd zo knetterhard (of nouja iig redelijk hard) Maar ben dus op zoek naar iets waarmee ik m'n haar nog wel een beetje de wil kan opleggen maar dat het niet zo'n onnatuurlijke hardheid aan m'n haar geeft. (p.s. mijn haar is zeer recalcitrant, lang en krullend)
Hoeft niet, als je veel zwemt en in zonnige oorden rondhangt, wordt je haar ook zoquote:
ok, dus veel zwemmen en onder de zonnebank danquote:Op zondag 22 januari 2006 14:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Hoeft niet, als je veel zwemt en in zonnige oorden rondhangt, wordt je haar ook zo
Das dus echt niet geverfd he, bij kinderen komt dat vaak voor die verschillende kleuren, vooral bij kinderen die later donkerder haar krijgen en eerst nog blond zijn. Dat zal bij hem ook het geval zijnquote:
Ja, had ik zelf ook vroeger.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:28 schreef Samson het volgende:
[..]
Das dus echt niet geverfd he, bij kinderen komt dat vaak voor die verschillende kleuren, vooral bij kinderen die later donkerder haar krijgen en eerst nog blond zijn. Dat zal bij hem ook het geval zijn
zout water doet de trick ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:31 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ok, dus veel zwemmen en onder de zonnebank dan
En komt het dan door het chloor dat het zo wordt?
Ok, dan ga ik mijn haar eens in een bak met zout water stoppen en dan de zonnebank onderquote:Op zondag 22 januari 2006 15:39 schreef milagro het volgende:
[..]
zout water doet de trick ook.
zwemmen, niet uitspoelen, door de zon laten drogen en hoppa, natuurlijke coupe soleil
ik had ooit een vriendje, wiens bruine haar helemaal gebleekt was door zee en zon, donker met blonde strepen
Respectievelijk zijn dat Varr (4e rij) en Kluupkluup (3e rij).quote:Op zondag 22 januari 2006 15:44 schreef milagro het volgende:
zeg, wie is dat meneertje in de OP, 2e kolom 4e rij : en wie die in 2e kolom 3e rij?
Zo heb ik m'n haar nu ook preciesquote:Op zondag 22 januari 2006 19:01 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben er denk ik uit. Ik laat voor langer groeien. Zijkanten ook meer, zodat ik er meer mee kan doen.
Meer à la dittem dus:
Hahaha, leuke comic jah, maarre... zo is t toch niet helemaal gegaanquote:
Er heeft zich keiharde seks plaatsgevonden?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:30 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Hahaha, leuke comic jah, maarre... zo is t toch niet helemaal gegaan![]()
(hihi)
blijkbaar toch welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:17 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Er heeft zich keiharde seks plaatsgevonden?
Ja je kunt ook hard van stapel lopen met je conclusies idd... Kom op zeg, na 3 dagen ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:17 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Ja, (PrOest! *!) jij schrijft (hihi) gelukkig wel duidelijk, uiteraard met interpunctie.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Overigens wil ik wel even je Nederlands verbeteren: het woord "zich" was nogal incorrect in je vraag![]()
Ey!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:17 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Uhm... is dat sarcastisch bedoeld ofzo? Of meen je het echt? Ik vind zelf dat ik nl. idd wel vrij duidelijk schrijf jah; en vooral de interpunctie...maar kan aan mij liggenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, (PrOest! *!) jij schrijft (hihi) gelukkig wel duidelijk, uiteraard met interpunctie.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:21 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ze is naïef, en mogelijk lekker...
That's a negative... Maar goed, een zak doet wonderenquote:Hobbies/interesses: muziek, films, lekker eten, uitgaan, m'n vrienden, dieren, psychologie,
Kunnen psychologen niet lekker zijn? Ben trouwens ook wel een beetje benieuwd naar foto's...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:40 schreef Speth het volgende:
[..]
[..]
That's a negative... Maar goed, een zak doet wonderen
In mijn ervaring niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:52 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Kunnen psychologen niet lekker zijn?
Héhé, je reageert serieus.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:26 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
1) Alsof ik 'n psycholoog ben als ik psychologie interessant vind
2) Alsof dat idd ook maar IETS met uiterlijk te maken heeft, echt wtf is dat voor vreselijk bevooroordeelde rare conclusie zeg?! Damn...
![]()
![]()
Speth is homosueel...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:26 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
1) Alsof ik 'n psycholoog ben als ik psychologie interessant vind
2) Alsof dat idd ook maar IETS met uiterlijk te maken heeft, echt wtf is dat voor vreselijk bevooroordeelde rare conclusie zeg?! Damn...
![]()
![]()
Zo?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:36 schreef mrkanarie het volgende:
Ik had laatst trouwens een zijscheiding gedaan voor een dagje. Als ik er nu op terugkijk schaam ik me dood.
Haha, je schamen is buigen voor de mening van de massaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:36 schreef mrkanarie het volgende:
Ik had laatst trouwens een zijscheiding gedaan voor een dagje. Als ik er nu op terugkijk schaam ik me dood.
IK ben naief, ik dacht dat ze alleen maar vrindjes wilde makenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:21 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ze is naïef, en mogelijk lekker... you lucky bastard
Ik snap echt niet wat jullie er blöd aan vinden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
Maar inderdaad, het zat belachelijk
Ik wacht op edit4 in je fotoboekquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:01 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
IK ben naief, ik dacht dat ze alleen maar vrindjes wilde maken![]()
![]()
ohw dat heeft geen betrekking op haarquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:47 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Ik wacht op edit4 in je fotoboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |