abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32870223
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:42 schreef Coldplaya het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik niet kapot ben van dit kapsel. Te steil, te weinig volume en het gaat er na een week niet wassen waarschijnlijk erg smerig uitzien.

Over die wenkbrauwen, ik vraag me af hoe iemand met middenblond haar aan zwarte wenkbrauwen komt ?
Das niet zo'n moeilijke he... hij heeft natuurlijk van zichzelf donker haar (geen zwart als ik zn wenkbrauwen zie maar wel donker) en vervolgens zn haar geverfd, tadaaaaa
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  woensdag 7 december 2005 @ 10:42:14 #102
120392 Coldplaya
Speed of sound
pi_32885171
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:33 schreef Samson het volgende:

[..]

Das niet zo'n moeilijke he... hij heeft natuurlijk van zichzelf donker haar (geen zwart als ik zn wenkbrauwen zie maar wel donker) en vervolgens zn haar geverfd, tadaaaaa
Ach nu weet ik het weer, hij is de Scapaman. Zowiezo vind ik het vreemd dat mensen met donker haar zo graag blond haar willen.

Wat ik dus wel een mooi kapsel vind:

Dromerig, maar toch chique.
Fear and Loathing in Clarksville.
pi_32998295
topic gaat btw niet meer zo snel als 'vrûher'
pi_32999521
Het is bij mij ook niet meer zo'n issue. Het komt vanzelf wel, dat ideale kapsel.
pi_32999529
Het gaat bijna niet meer beter gezegd.
pi_32999979
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:46 schreef MadGuy het volgende:
Het is bij mij ook niet meer zo'n issue. Het komt vanzelf wel, dat ideale kapsel.
hmm, ik zit er anders sterk aan te denken om die zooi er in januari mooi allemaal af te gooien en meer richting dit te gaan :

pi_33000420
Inclusief scheerfout?
  zondag 11 december 2005 @ 22:17:23 #108
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_33000617
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:50 schreef Paltos het volgende:
Zo lang is mijn haar ongeveer!

Slechte foto though.
én zó had ik mijn haar ook in gedachte
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_33007380
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:11 schreef MadGuy het volgende:
Inclusief scheerfout?
Ik heb ook een litteken op mn hoofd, zou niet eens alles schelen denk ik
pi_33012386
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:00 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

hmm, ik zit er anders sterk aan te denken om die zooi er in januari mooi allemaal af te gooien en meer richting dit te gaan :

[afbeelding]
Op zich niks mis mee, maar vergeet niet dat zo superkort heel veel mensen echt niet staat, dus bezint eer ge begint...
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_33013223
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:00 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

[afbeelding]
Lijkt me niet erg lekker voor in de winter, kan je beter wachten tot het weer voorjaar is
pi_33013339
quote:
Op zondag 4 december 2005 13:39 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]

Deze dan?
Hey, dat lijkt mijn zoon wel
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_33014455
Tof kapsel heeft je zoon dan!
pi_33015230
En de primeur is all mine...

Nieuwe verpakking, nieuwe kleur gel maar volgens de vriendelijke medewerker exact hetzelfde als voorheen. Om mijn haarvragen te beantwoorden moest er zelfs een kassadienst overgenomen worden door een niet-kenner zodat ik te woord gestaan kon worden

Gelukkig krijgt de HEMA nu eindelijk ook de "professional" serie. Ik zat al te smachten naar zwart plastic en blauwkleurige gel.
pi_33015355
Oh dus dat zijn die zwarte postjes. Ik vroeg me al af wat ze bij de gels en sprays in de schappen deden. En bevalt het beter dan de gewone gelwax? Wat is er zo "professional" aan? De toegevoegde kleurstoffen?
pi_33015566
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:09 schreef MadGuy het volgende:
Oh dus dat zijn die zwarte postjes. Ik vroeg me al af wat ze bij de gels en sprays in de schappen deden. En bevalt het beter dan de gewone gelwax? Wat is er zo "professional" aan? De toegevoegde kleurstoffen?
Dat zie je toch zo, het 'professional' gedeelte zit 'm in de uitstraliing Zoals gezegd, de inhoud is op een blitse kleurverandering - volgens de medewerker - niet veranderd. De prijs daarentegen is met 5 eurocent gestegen. Ook is het assortiment nog niet helemaal compleet. Voor de liefhebbers van de oude zuk: Snel naar de winkel rennen en hopen dat er nog wat restant meuk staat.
pi_33015759
Kutinflatie.

Nou ja, het ziet er wel hipper uit. Als het net zo fijn is als de oude meuk ben ik al gauw tevreden... Het vervelende is wel dat als ik eens enthousiast ben geweest met klodders gelwax je niet dat doorzichtige, minder opvallende drab in mijn haar heb, maar blauwe prut...

Ben ik even blij dat ze niet voor wit hebben gekozen...
pi_33019427
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:04 schreef 205_Lacoste het volgende:

[afbeelding]

Nieuwe verpakking, nieuwe kleur gel maar volgens de vriendelijke medewerker exact hetzelfde als voorheen. Om mijn haarvragen te beantwoorden moest er zelfs een kassadienst overgenomen worden door een niet-kenner zodat ik te woord gestaan kon worden

Gelukkig krijgt de HEMA nu eindelijk ook de "professional" serie. Ik zat al te smachten naar zwart plastic en blauwkleurige gel.
hmmm , ik heb net nog twee 'oude' potten gehaald @ 2,70¤.. .Groningen loopt weer achter zeker
pi_33019644
ik heb ook nog ff een potje gehaald in de Herestraat
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
pi_33021577
Collector's items...

Ik heb ook nog een vintage ongebruikte pot
pi_33025720
Geloof dat ik nu ook eigenlijk mag pimpen in dit topic.. .

Ik dacht doe eens gek en laat het lekker lang groeien, sinds de zomer niet meer naar de kapper geweest (okej dat zegt niet zoveel, sinds augustus dan) en het is nu wel redelijk lang voor mij doen dan. Merk ook dat het helemaal gaat krullen boven mn wenkbrauwen en in mn nek . (nooooooooit geweten dat ik krullen had van mezelf ).

Naja post wel een keertje n foto, camera ligt nu bij iemand anders.
  donderdag 15 december 2005 @ 14:00:35 #122
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_33101216
SInds een tijdje is mijn haar lang genoeg om het in een staart te dragen, eindelijk na ander half jaar ofsow,, maarre weet iemand toevallig wat bv die italiaanse voetballers in hun haar doen om het alsmaar nat te doen lijken?? enoja wtf doen jullie om het haar een beetje normaal te hebben sochtends zodat je niet een half uur met pijn staat te kammen hehehe....

achtsja denk ik er toch maar weer aan om het over een paar weken te scheren
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_33103776
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:00 schreef DAMH het volgende:
SInds een tijdje is mijn haar lang genoeg om het in een staart te dragen, eindelijk na ander half jaar ofsow,, maarre weet iemand toevallig wat bv die italiaanse voetballers in hun haar doen om het alsmaar nat te doen lijken?? enoja wtf doen jullie om het haar een beetje normaal te hebben sochtends zodat je niet een half uur met pijn staat te kammen hehehe....
Zweet.

Nee, serieus. Ik zou het niet weten. Bij mij op mijn werk loopt ook een jongen rond met halflang haar. Het ziet er wat vettig uit en glanst wat. Volgens mij doet hij er heel veel spul in of wast hij het niet regelmatig. Het vreemde is echter dat het fantastisch zit én staat. *Jaloers*
pi_33143051
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:04 schreef 205_Lacoste het volgende:

[afbeelding]

Ik heb hem ook gekocht hoor.

Overigens hadden ze zowel de oude als de nieuwe variant staan bij de HEMA in Rotterdam Centrum.
pi_33204120
er zit een kans in dat ik morgen naar de kapper ga....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')