Das niet zo'n moeilijke he... hij heeft natuurlijk van zichzelf donker haar (geen zwart als ik zn wenkbrauwen zie maar wel donker) en vervolgens zn haar geverfd, tadaaaaaquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:42 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik niet kapot ben van dit kapsel. Te steil, te weinig volume en het gaat er na een week niet wassen waarschijnlijk erg smerig uitzien.![]()
Over die wenkbrauwen, ik vraag me af hoe iemand met middenblond haar aan zwarte wenkbrauwen komt?
Ach nu weet ik het weer, hij is de Scapaman. Zowiezo vind ik het vreemd dat mensen met donker haar zo graag blond haar willen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:33 schreef Samson het volgende:
[..]
Das niet zo'n moeilijke he... hij heeft natuurlijk van zichzelf donker haar (geen zwart als ik zn wenkbrauwen zie maar wel donker) en vervolgens zn haar geverfd, tadaaaaa![]()
hmm, ik zit er anders sterk aan te denken om die zooi er in januari mooi allemaal af te gooien en meer richting dit te gaan :quote:Op zondag 11 december 2005 21:46 schreef MadGuy het volgende:
Het is bij mij ook niet meer zo'n issue. Het komt vanzelf wel, dat ideale kapsel.
én zó had ik mijn haar ook in gedachtequote:Op donderdag 10 november 2005 22:50 schreef Paltos het volgende:
Zo lang is mijn haar ongeveer!
Slechte foto though.
Op zich niks mis mee, maar vergeet niet dat zo superkort heel veel mensen echt niet staat, dus bezint eer ge begint...quote:Op zondag 11 december 2005 22:00 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
hmm, ik zit er anders sterk aan te denken om die zooi er in januari mooi allemaal af te gooien en meer richting dit te gaan :
[afbeelding]
Lijkt me niet erg lekker voor in de winter, kan je beter wachten tot het weer voorjaar isquote:Op zondag 11 december 2005 22:00 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
hmm, ik zit er anders sterk aan te denken om die zooi er in januari mooi allemaal af te gooien en meer richting dit te gaan :
[afbeelding]
Dat zie je toch zo, het 'professional' gedeelte zit 'm in de uitstraliingquote:Op maandag 12 december 2005 15:09 schreef MadGuy het volgende:
Oh dus dat zijn die zwarte postjes. Ik vroeg me al af wat ze bij de gels en sprays in de schappen deden.En bevalt het beter dan de gewone gelwax? Wat is er zo "professional" aan? De toegevoegde kleurstoffen?
hmmm , ik heb net nog twee 'oude' potten gehaald @ 2,70¤.. .Groningen loopt weer achter zekerquote:Op maandag 12 december 2005 15:04 schreef 205_Lacoste het volgende:
En de primeur is all mine...
[afbeelding]
Nieuwe verpakking, nieuwe kleur gel maar volgens de vriendelijke medewerker exact hetzelfde als voorheen. Om mijn haarvragen te beantwoorden moest er zelfs een kassadienst overgenomen worden door een niet-kenner zodat ik te woord gestaan kon worden
Gelukkig krijgt de HEMA nu eindelijk ook de "professional" serie. Ik zat al te smachten naar zwart plastic en blauwkleurige gel.
Zweet.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:00 schreef DAMH het volgende:
SInds een tijdje is mijn haar lang genoeg om het in een staart te dragen, eindelijk na ander half jaar ofsow,, maarre weet iemand toevallig wat bv die italiaanse voetballers in hun haar doen om het alsmaar nat te doen lijken?? enoja wtf doen jullie om het haar een beetje normaal te hebben sochtends zodat je niet een half uur met pijn staat te kammen hehehe....
Ik heb hem ook gekocht hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 15:04 schreef 205_Lacoste het volgende:
En de primeur is all mine...
[afbeelding]
Nieuwe verpakking, nieuwe kleur gel maar volgens de vriendelijke medewerker exact hetzelfde als voorheen. Om mijn haarvragen te beantwoorden moest er zelfs een kassadienst overgenomen worden door een niet-kenner zodat ik te woord gestaan kon worden
Gelukkig krijgt de HEMA nu eindelijk ook de "professional" serie. Ik zat al te smachten naar zwart plastic en blauwkleurige gel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |