Ik heb er ook wel eens aangedachtquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:25 schreef Kluupkluup het volgende:
M'n haar is nu, vooral aan de achterkant, wel érg lang aan het worden. Ik denk dat ik het nog één keertje laat bijknippen en dan weer kort. Gewoon weer eens wat anders. Van die lui die eerst vrij lange haren hadden en dan opeens alles milimeteren vind ik echt tof, alleen ik ben zó bang dat 't mij niet zal staan
In de 28 eerdere topics ruim aan bod gekomen, maar het komt neer op het volgende:quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:48 schreef arco_corleone het volgende:
Naar aanleiding van dit topic Wat smeren jullie in je haar? was ik benieuw naar wat de langharige eigenlijk in hun haar smeren?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:48 schreef arco_corleone het volgende:
Naar aanleiding van dit topic Wat smeren jullie in je haar? was ik benieuw naar wat de langharige eigenlijk in hun haar smeren?
En zéér regelmatig in de aanbieding, net als de andere haarproducten van de HEMAquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:08 schreef dewitteparel het volgende:G
E
L
W
A
X
(¤2,70 bij de HEMA)
Is die gellak beter dan die van new wave?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:06 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
In de 28 eerdere topics ruim aan bod gekomen, maar het komt neer op het volgende:
Gelwax (Hema)
Brylcream
Leave in conditioner
Wax
Zelf gebruik ik een soort 'verzorgend' schuimpompje, gelwax en gellak. Alledrie van de HEMA. Maar zo nu en dan wissel ik het af met schwarzkopf producten (waaronder Gliss Kur).
Dank je, ik zal het eens gaan proberen. Ik begin namelijk ook wat langer haar te krijgenquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:08 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
G
E
L
W
A
X
(¤2,70 bij de HEMA)
Die ken ik eigenlijk niet. De gellak van de Hema is uit een pompflacon, dus niet zo'n drijfgas bus. Ben er erg tevreden over. Niet al te moeilijk uit je haar te krijgen, en het houdt prima. Als finishing touch goed geschikt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:14 schreef Samson het volgende:
Is die gellak beter dan die van new wave?
Niet teveel gebruiken, daar krijg je enorm stroef haar van. En tevens niet op al te nat haar gebruiken, dan verliest 't een heel groot deel van de werking.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:54 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Dank je, ik zal het eens gaan proberen. Ik begin namelijk ook wat langer haar te krijgen![]()
Thanks, ik zal m ns proberen, die van new wave is nl bijna niet uit je haar te krijgen, je haar blijft wel heel goed zitten en het is idd ook een pompflacon maar bijna met een beton effect zo hard t wordt...quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:58 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Die ken ik eigenlijk niet. De gellak van de Hema is uit een pompflacon, dus niet zo'n drijfgas bus. Ben er erg tevreden over. Niet al te moeilijk uit je haar te krijgen, en het houdt prima. Als finishing touch goed geschikt.
[..]
daarom ga ik straks ook naar de kapper, zit te denken aan een pony ofzo. maar ik durf niet...quote:Op donderdag 24 november 2005 12:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het ziet er vrij pluizig uit, is dat altijd zo? De lengte an sich is wel oké, maar mist wat model.
En terecht, een pony is ook echt te vreselijkquote:Op donderdag 24 november 2005 13:29 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
daarom ga ik straks ook naar de kapper, zit te denken aan een pony ofzo. maar ik durf niet...![]()
Wat jij hebt noem ik geen pony... bij pony denk ik aan recht afgeknipt en recht naar beneden vallend.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:35 schreef VANDERMARK het volgende:
heeeé dat is niet waar!
Mmm... er had inderdaad wat minder afgekundquote:Op donderdag 24 november 2005 16:28 schreef mrkanarie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo, de kapper heeft flink huisgehouden, en een pony is dr niet van gekomen... tis wel wat kort...
let overigens niet op mijn gezichtsuitdrukking(en)
mja, was het ook wel, maar goed, ik laat het nu wel weer wat langer groeien, maar niet zo lang meer als dat het eerst was.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:45 schreef Lucske het volgende:
Mrkanarie, vond het voordat je naar de kapper ging een stuk leuker... Wat vind je er zelf van?
ja het valt mij nu ook wel op ja dat het er toen niet echt verzorgd uit zag.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:44 schreef Whoho het volgende:
dat ziet er nu een stuk verzorgder uit mrkanarie
jij bent die rechter?quote:Op maandag 28 november 2005 14:32 schreef Coldplaya het volgende:
Volgende week maandag staat een afspraak gepland. We schrijven sinds februari: 10 maanden groei. Hier moet opgemerkt worden dat ik het alleen nog maar de pony heb laten knippen. Zodoende heeft zich van achteren een redelijke mat kunnen ontwikkelen.![]()
Wijzigingen in kleur en structuur hebben zich voorgedaan: nog steeds niet in de rui, de zomerkleur is er dus nog. Verder is de krul er grotendeels uit en is een slag overgebleven.![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |