daarom ga ik straks ook naar de kapper, zit te denken aan een pony ofzo. maar ik durf niet...quote:Op donderdag 24 november 2005 12:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het ziet er vrij pluizig uit, is dat altijd zo? De lengte an sich is wel oké, maar mist wat model.
En terecht, een pony is ook echt te vreselijkquote:Op donderdag 24 november 2005 13:29 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
daarom ga ik straks ook naar de kapper, zit te denken aan een pony ofzo. maar ik durf niet...![]()
Wat jij hebt noem ik geen pony... bij pony denk ik aan recht afgeknipt en recht naar beneden vallend.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:35 schreef VANDERMARK het volgende:
heeeé dat is niet waar!
Mmm... er had inderdaad wat minder afgekundquote:Op donderdag 24 november 2005 16:28 schreef mrkanarie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo, de kapper heeft flink huisgehouden, en een pony is dr niet van gekomen... tis wel wat kort...
let overigens niet op mijn gezichtsuitdrukking(en)
mja, was het ook wel, maar goed, ik laat het nu wel weer wat langer groeien, maar niet zo lang meer als dat het eerst was.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:45 schreef Lucske het volgende:
Mrkanarie, vond het voordat je naar de kapper ging een stuk leuker... Wat vind je er zelf van?
ja het valt mij nu ook wel op ja dat het er toen niet echt verzorgd uit zag.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:44 schreef Whoho het volgende:
dat ziet er nu een stuk verzorgder uit mrkanarie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |