abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32359630
Ik heb al vrij lang haar, en wil binnenkort eens naar de kapper. Het leek me een goed idee om een paar foto's mee te nemen, omdat het in het verleden moeilijk is gebleken mijn mentale haarbeeld mondeling naar de kapper te communiceren.

Dit is haar waar mijn haar een voorbeeld aan zou kunnen nemen:

Nu is het risico wel, dat mijn kapper deze foto's gaat aangrijpen als gespreksstof. Als in: Zozo meneer, u wilt dus op Mick Jagger lijken? Wat vind u van de nieuwe cd? In '93 ben ik nog naar een concert van de Stones geweest, en ik kan u vertellen, etc, etc.

In dat geval zal ik snel duidelijk maken dat ik daar niet van gediend ben. Het gaat me zuiver om het haar.
pi_32364941
Haha, ik ben ook nooit zo van hele gesprekken bij de kapper. Zo nu en dan is 't niet zo erg, maar om helemaal op de foto's in te gaan gaat wat ver. Dat is me gelukkig nog nooit overkomen
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:44:47 #53
120392 Coldplaya
Speed of sound
pi_32371160
Hoe vaak wast jullie je haar eigenlijk? Ben ik toch wel benieuwd naar.

Ikzelf om de twee dagen, omdat het anders van achteren te droog wordt. Maar kan ook om de drie dagen zijn.
Fear and Loathing in Clarksville.
pi_32371967
Ik waste het eerst elke dag, toen met de CO methode om de dag, nu was ik het - of ik probeer het tenminste - slechts twee keer per week te wassen. Eén keer met shampoo, één keer CO.
pi_32372506
Om de drie dagen
pi_32464849
- Juni

- Oktober

hehe hoezo te grote foto

Schiet al aardig op vind ik zelf

Heeft iemand een leuk kapsel voor mij in huis?
pi_32465015
Leuk!!!!! dat langere haar !
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32474495
Staat goed, vandermark!
pi_32523206

* mrkanarie gaat morgen naar de kapper! (durft niet )
pi_32524737
Staat erg leuk mrkanarie!!
pi_32534153
Het ziet er vrij pluizig uit, is dat altijd zo? De lengte an sich is wel oké, maar mist wat model.
pi_32535196
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het ziet er vrij pluizig uit, is dat altijd zo? De lengte an sich is wel oké, maar mist wat model.
daarom ga ik straks ook naar de kapper, zit te denken aan een pony ofzo. maar ik durf niet...
pi_32535270
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:29 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

daarom ga ik straks ook naar de kapper, zit te denken aan een pony ofzo. maar ik durf niet...
En terecht, een pony is ook echt te vreselijk
pi_32535325
heeeé dat is niet waar!
pi_32535503
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:35 schreef VANDERMARK het volgende:
heeeé dat is niet waar!
Wat jij hebt noem ik geen pony... bij pony denk ik aan recht afgeknipt en recht naar beneden vallend.

Vorige keer had ik 't ook laten knippen dat 't voor m'n ogen viel, maar dat is niet echt best bevallen. Paar dagen wel oké, maar de lol was er snel van af.
pi_32535660
ja oké

je hebt gelijk!

mrkanarie probeer anders beckham staartje
pi_32540300

zo, de kapper heeft flink huisgehouden, en een pony is dr niet van gekomen... tis wel wat kort...

let overigens niet op mijn gezichtsuitdrukking(en)
  donderdag 24 november 2005 @ 16:36:59 #68
82589 S-Two
barba macacu
pi_32540526
Ben vandaag naar de kapper geweest, zal binnenkort wel weer eens een foto posten.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_32542626
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:28 schreef mrkanarie het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

zo, de kapper heeft flink huisgehouden, en een pony is dr niet van gekomen... tis wel wat kort...

let overigens niet op mijn gezichtsuitdrukking(en)
Mmm... er had inderdaad wat minder afgekund Eén voordeel, het groeit vanzelf weer aan. Het is trouwens een stuk donkerder geworden zie ik en er zit een boel krul in ineens.

Volgende keer maar niet meer 'knippen zonder afspraak'
pi_32545287
Ik zit ondertussen ook weer met mijn handen in het haar. Het is wonder boven wonder redelijk gezond deze keer en er zitten maar weinig dode punten in, maar toch weet ik wederom niet wat ik wil...
pi_32545488
Mrkanarie, vond het voordat je naar de kapper ging een stuk leuker... Wat vind je er zelf van?
pi_32547225
dat ziet er nu een stuk verzorgder uit mrkanarie
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
pi_32551969
quote:
Op donderdag 24 november 2005 19:45 schreef Lucske het volgende:
Mrkanarie, vond het voordat je naar de kapper ging een stuk leuker... Wat vind je er zelf van?
mja, was het ook wel, maar goed, ik laat het nu wel weer wat langer groeien, maar niet zo lang meer als dat het eerst was.
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:44 schreef Whoho het volgende:
dat ziet er nu een stuk verzorgder uit mrkanarie
ja het valt mij nu ook wel op ja dat het er toen niet echt verzorgd uit zag.
pi_32570155
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')