Daarom gaf ik en passant , in het voorbijgaan zeg maar, ook het goede antwoord.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:37 schreef wyccie het volgende:
Maar...... een tvp mag toch helemaal niet?![]()
Niet? Laat ik dan maar geen tvp plaatsen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar...... een tvp mag toch helemaal niet?![]()
Jij zat nog in de vorige te F5-en?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh hier zijn jullie.
Nee my active topics list te kijken of iemand in FMT nog reageerde op mijn vraag.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jij zat nog in de vorige te F5-en?
Ik geloof je gelijk. Ik ken die man niet, zoals wel vakerquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:39 schreef pyl het volgende:
[..]
Daarom gaf ik en passant , in het voorbijgaan zeg maar, ook het goede antwoord.....![]()
Dat meppen doe je maar bij Treintje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk. Ik ken die man niet, zoals wel vaker![]()
En nu allemaal ophouden met dat verkapte ge-tvp!!!![]()
Nee, TH is zooooooooo lief, hij krijgt alleen kusjes.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat meppen doe je maar bij Treintje.
In een hoofdstuk van de verhaaltjes staat toch echt het tegendeel hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, TH is zooooooooo lief, hij krijgt alleen kusjes.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In een hoofdstuk van de verhaaltjes staat toch echt het tegendeel hoor.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:46 schreef Tokay het volgende:
Ik plaats gewoon een plaatje. Bij wijze van tvp.
[afbeelding]
Dag Bimmel!quote:
Hi Tokay schatjequote:
Ja ik denk wel dat er een verhaaltje komt vanavond. Maar dat gebeurt pas na Lost hoor!quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Komt er vanavond weer een verhaaltje?
[afbeelding]
Ja, logisch, je moet je verhaaltje dan eerst terugvinden natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik denk wel dat er een verhaaltje komt vanavond. Maar dat gebeurt pas na Lost hoor!
Ik moet eerst inspiratie op doen voor een leuk verhaaltje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, logisch, je moet je verhaaltje dan eerst terugvinden natuurlijk.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:49 schreef wyccie het volgende:
Nee, TH is zooooooooo lief, hij krijgt alleen kusjes.
Schizo: Heb jij enig idee freni?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:32 schreef wyccie het volgende:
Schizo, freni....weet één van jullie wie die leuke meneer op het plaatje is?
Hey Tokay! (dat rijmt)quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:37 schreef Tokay het volgende:
Hey hey wyccie, hey wyccie, hey... is jouw meneer een zanger in het klassieke genre, of een wetenschapper?
Maar wyccie toch.... ik zóng voor je... Hoorde je het dan niet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:41 schreef wyccie het volgende:
Hey Tokay! (dat rijmt)
Mijn meneer zingt niet, misschien in zijn vrije tijd.
Ow... sorry, ik had de boxen uit staanquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Maar wyccie toch.... ik zóng voor je... Hoorde je het dan niet?
De begintune van Wickie de Viking.......![]()
![]()
Maar die meneer is dus een wetenschapper... Een Nederlandse?
Ja hoor, alive and kicking.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:54 schreef Treinhomo het volgende:
Is 't een Portugees of een Portugeest ?
M.a.w. leeft meneer nog ?
Ik ben stoutquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:03 schreef peaceman het volgende:
ZIJN HIER NOG STOUTE KINDEREN?![]()
Peaceman says hi
Jij? volgens mij ben jij de liefste fokster die er rondsurft hier...quote:
Hij heeft dit boek geschreven Ik voel dus ik ben. Hoe gevoel en lichaam ons bewustzijn vormen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:05 schreef peaceman het volgende:
schrijvert?
Klinkt zweverig... blij dat ik niet schizofreen ben, anders zou ik nog rare dingen gaan zeggen ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij heeft dit boek geschreven Ik voel dus ik ben. Hoe gevoel en lichaam ons bewustzijn vormen.
Volgens mij heb ik meneer al een keer eerder geplaatst![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:29 schreef peaceman het volgende:
gaat richting Wyccie rijden en daarna nog een stukkie... op weg naar Diaan dus![]()
Is goed! Wel opletten he?!quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2005 07:53 schreef Gellius het volgende:
Mja, dat zal Nicholas Copernicus wel wezen.
Te druk met zijn hier nog stoute kinderen roepen zeker?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
Peace is er nog (lange) niet hoor...
Nope druk met rijden naar mij....quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Te druk met zijn hier nog stoute kinderen roepen zeker?
Of hij kan het niet eens worden met zichzelf of ze nou links of rechts moeten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Te druk met zijn hier nog stoute kinderen roepen zeker?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
KT Tunstall
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of hij kan het niet eens worden met zichzelf of ze nou links of rechts moeten.
Of zo het podium af.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Die lijkt zo uit een horrorfilm weglopen!![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:49 schreef brother52 het volgende:
Een oost-ivoorkusteriaan
Jessie is toch van Neil McCoy?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:58 schreef Tokay het volgende:
Joshua Kadison, van "Jessie"?
Het duurt nog 20 minuten voordat Lost begint.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga naar Lost kijken. Tot straks
Juanes?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:03 schreef fotoloog het volgende:
Adios le pido
Nee hoor het is net afgelopen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het duurt nog 20 minuten voordat Lost begint.
Yepquote:
Met de hond wandelen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar is iedereen?
Ga jij je verhaaltje nou maar zoeken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor het is net afgelopen.![]()
Alleen Berkery en Pyl dan. Wyccie misschien met haar pinguïns en Tokay met haar cavia.quote:
vandaag krijgt informant Brother de gehele Fok!penoze achter zich aan!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ga jij je verhaaltje nou maar zoeken.![]()
Dan komt het goed uit dat ik net mijn scooter heb opgevoerdquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
vandaag krijgt informant Brother de gehele Fok!penoze achter zich aan!![]()
Ja nu gaat je vespa 50!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan komt het goed uit dat ik net mijn scooter heb opgevoerd![]()
50 m/s is toch wel 180 km/uur. Vind ik best snel voor een scootertje.quote:
Dan moet je ook wel zo'n windscherm nemen want anders krijg je insecten in je mond tijdens het rijden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
50 m/s is toch wel 180 km/uur. Vind ik best snel voor een scootertje.
Klopt, ze smaken naar kip, behalve de groene insecten, die zijn nog niet rijp.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan moet je ook wel zo'n windscherm nemen want anders krijg je insecten in je mond tijdens het rijden.
Ik zou maar oppassen met naar leuke dames lachen want dan zien ze allemaal vliegjes tussen je tanden zitten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, ze smaken naar kip, behalve de groene insecten, die zijn nog niet rijp.
Daar heb je gelijk in, dan moet ik die scooter toch maar eens inruilen voor een cabrio.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen met naar leuke dames lachen want dan zien ze allemaal vliegjes tussen je tanden zitten.
Ik vind het plaatje meer op Fernando Alonzo lijken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:58 schreef Tokay het volgende:
Suzanne Bosman. Heet ze geloof ik.
Die met die lijzige stem...
Van het RTL4 Nieuws.
Zo goed betalen die rechercheurs toch niet voor die tips?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, dan moet ik die scooter toch maar eens inruilen voor een cabrio.
Zij niet nee, maar het werkt 2 kanten op, scrut betaalt nl wel goed.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo goed betalen die rechercheurs toch niet voor die tips?
Ah dubbelinformant! Pas maar op hoor rechercheur DH leest mee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zij niet nee, maar het werkt 2 kanten op, scrut betaalt nl wel goed.![]()
TH en ik hebben met de pinguins en Treintekkel gewandeldquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alleen Berkery en Pyl dan. Wyccie misschien met haar pinguïns en Tokay met haar cavia.
TH moest even uitgelaten worden zeker?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
TH en ik hebben met de pinguins en Treintekkel gewandeld [afbeelding]
Dan moet ik mijn prioriteiten toch maar wat meer bij het bandje uit het 3e verhaaltje leggen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dubbelinformant! Pas maar op hoor rechercheur DH leest mee.
Nee. Het is Fernando Alonzo volgens de site.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef dolle_hond het volgende:
de favoriete coureur van 1 van mijn dochters: jarno trulli
Ik denk dat je band dan de komende jaren Brother and the jailhouserockers zal heten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn prioriteiten toch maar wat meer bij het bandje uit het 3e verhaaltje leggen.
Neehee... de pinguins en Treintekkel natuurlijk!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
TH moest even uitgelaten worden zeker?
dan heeft die site t foutquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. Het is Fernando Alonzo volgens de site.
Vind ik wel een goede naam voor een metalbandquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat je band dan de komende jaren Brother and the jailhouserockers zal heten.
Ja ik zie het nu. Bij Truli staat Alonzo en omgekeerd. Wat een sukkels zeg.quote:
Het was Fernando Alonso tochquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:09 schreef wyccie het volgende:
Hey hey hey! Mijn meneer was nog niet geraden:
[afbeelding]
Zo heet ie niet!!!!!! Ben jij stiekem verliefd op die Fernando Alonso????quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo heet ie niet!!!!!! Ben jij stiekem verliefd op die Fernando Alonso????![]()
Ik was in slaap gevallenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:13 schreef peaceman het volgende:
Hey Wyccie, heb je het gezien? En Pyl, jij dan? Of was je net aan het afstoffen?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef wyccie het volgende:
Zo heet ie niet!!!!!! Ben jij stiekem verliefd op die Fernando Alonso????![]()
Hmm, da's inderdaad wel een leuk meisje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan had ik wel overal Emmanuelle Chriqui of zo op gezegd
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
En waarom moet ik een neuroloog die in Amerika werkt kennen?
Ik ben al bezig hoor!quote:
quote:De rechercheurs en speciaal agent Z waren nog druk op zoek naar die gemene Scrutinizer. Ze hadden alleen geen idee waar hij zat. Zelfs Brother wist niks dit keer. De kinderen waren met iets anders bezig vandaag. Het was vandaag was het rommelmarkt op school. Zo probeerde de school geld op te halen voor het wereld natuurfonds. Je kon ook op andere manieren geld op halen natuurlijk. Berk en Andy hielden bijvoorbeeld een goochelshow. Ook de leraren hadden attracties. Juffrouw Diaan deed het ringwerpen. Conciërge Bullpit en bovenmeester Dartfanaat hadden de leukste attractie. Bovenmeester Dartfanaat zat boven een tank met water en wie met een bal de roos raakt liet hem in het water vallen. Andy, Berk en TH hadden al een paar keer gegooid maar het lukte ze niet om bovenmeester Dartfanaat in het water te krijgen. Bovenmeester Dartfanaat zat ze allemaal uit te lachen. Wat een watjes zijn jullie zeg! Jullie kunnen niet eens 1 keer raak gooien riep hij lachend. Tokay gooide ineens een bal keihard op de roos. Daar lag bovenmeester Dartfanaat in het water. Wyccie had samen met Tokay heel veel cakes gebakken maar iedereen nam die van Tokay omdat zij de bakwedstrijd had gewonnen. Wyccie werd er verdrietig van maar TH besloot al haar cakes op te eten. Andy en Berk gingen hun goochelshow houden. Ze konden er geen snars van. Andy had het magische koord verknipt en Berk kon hem niet meer aan elkaar goochelen het publiek gierde het uit. Vervolgens ontsnapte het konijn uit de hoed van Berk. En weer lag het publiek dubbel. De goochelshow was een groot fiasco maar het publiek had wel veel lol gehad. De kinderen liepen naar huis. Wie heeft er nog geld over vroeg Andy. Iedereen had nog wel geld. Bij elkaar was het net genoeg voor twee bakjes patat. Andy ging het halen maar toen TH de patat zag werd hij een beetje misselijk hij had net 4 cakes opgegeten. TH holde hard naar huis. Wyccie rende achter hem aan. Andy, Tokay en Berk deelde de patat.
Moet je aan Berkery vragen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:03 schreef peaceman het volgende:
Worden de avonturen van Schizo en Freni ook gefiled?
Nou ja, alleen als mensen het leuk vinden hoor...quote:
Mooi is dat, hè ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Mooi is dat ik bedenk de verhaaltjes en TH krijgt de credits.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:58 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk ben ik degene die veel cakejes eet
voor TH
Ligt er aan. Voor jou wel, voor mij niet.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Mooi is dat ik bedenk de verhaaltjes en TH krijgt de credits.
Mooi dan kan ik nu tevreden gaan slapen. Tot morgenquote:
Ik vind ze leukquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:08 schreef peaceman het volgende:
Of moet ik er mee stoppen?
Thanks!quote:
Ik ga aan de slag als webmaster bij een bedrijf dat meerdere sites in het beheer heeft. Deed ik voorheen ook maar er was de laatste tijd weinig vraag naar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:38 schreef wyccie het volgende:
Dubbel gefeliciteerd dus! (Mag ik ook gewoon thee?)
Wat voor werk als ik vragen mag?
Oké, dan doe ik die gesprekjes tussendoor wel eens plaatsen...quote:
Ga ermee door, Peaceman..ik vind ze erg leuk!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ja, alleen als mensen het leuk vinden hoor...![]()
Gefeliciteerd Berkery!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:35 schreef Berkery het volgende:
[..]
Thanks!![]()
65 + 1 dag inmiddels.
Ik trakteer ook nog even omdat ik vandaag (gisteren) ben aangenomen en ik weer aan het werk kan.
[afbeelding][afbeelding]
Kardinaal Simonisquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:00 schreef Tokay het volgende:
Ik ben zo vrij een TDP te plaatsen...
[afbeelding]
Helemaal juist.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:03 schreef dartfanaat het volgende:
Kardinaal Simonis
Klopt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:12 schreef brother52 het volgende:
Lijkt wel op die kerel van de fine young canibals
En pos geeft het juiste antwoord.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Mark Paul Gosselaar
Gosselaar speelde Zack Morris in "Saved by the bell"quote:
"Saved by the bell" was een serie, denk begin jaren 90......quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:03 schreef tong80 het volgende:
Het wordt mij er niet duidelijkert op.Mar dat ligt aan mij.Kijk de weinig recente films.
Hij speelde wel in films maar hij is meer bekend van tv-series. Hij zit nu in New York Police als de maat van Dennis Franz.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:03 schreef tong80 het volgende:
Het wordt mij er niet duidelijkert op.Mar dat ligt aan mij.Kijk de weinig recente films.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Steenburgen.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:40 schreef Tokay het volgende:
Kate Beckinsale, mr_a?
Tot straks mr_aquote:
Wel actrice, geen Nederlandsequote:Op zaterdag 5 november 2005 19:24 schreef Tokay het volgende:
Nederlandse (soap)actrice?
Een Engelse?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:25 schreef dartfanaat het volgende:
Wel actrice, geen Nederlandse
Amerikaansquote:
Ze speelt op dit moment de hoofdrol in een tv-seriequote:Op zaterdag 5 november 2005 20:19 schreef Tokay het volgende:
Televisie of film?
O jee... daar was ik al bang voor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:28 schreef dartfanaat het volgende:
Ze speelt op dit moment de hoofdrol in een tv-serie
Nee....die niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
O jee... daar was ik al bang voor.
Ik volg bijna niets. Een gokje op dat meisje uit The Gilmore Girls?
Hmm... ik zou het werkelijk niet weten...quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:33 schreef dartfanaat het volgende:
Nee....die niet.
Hintje: haar tv-vader wordt gespeeld door Joe Mantegna
Ik weet zeker dat mr_A 'm weet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmm... ik zou het werkelijk niet weten...![]()
Laat maar staan voor mr_a, die weet het antwoord wel.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:46 schreef Tokay het volgende:
Okay, is goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrienden: zij die je verleden kennen, in je toekomst geloven en je vandaag accepteren zoals je bent
Actrice?quote:
Nee. Die ken ik zelfs niet eens!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Amber Tamblyn?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Amber Tamblyn?
O, wacht, je bedoelde het plaatje van dartfanaat.quote:
Mr_A, had het over mijn plaatje.....quote:
Ja sorry Tokay, dat had ik er eventjes bij moeten zetten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
O, wacht, je bedoelde het plaatje van dartfanaat.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat Sarah Connors?
Jazeker.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:17 schreef dartfanaat het volgende:
Actrice?
Kunnen we hier een andere keer op terug komen? Ik had vandaag een rijkelijk besproeid darttoernooitjequote:Op zaterdag 5 november 2005 07:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wil de nuchtere Berk eens nadenken over het filen van die gesprekjes?
Zo is het male bonding week bij jou Berk?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:10 schreef Berkery het volgende:
[..]
Kunnen we hier een andere keer op terug komen? Ik had vandaag een rijkelijk besproeid darttoernooitje
Nope.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Diane Keaton?
Wehehe. Ik weet niet of ze blaft hoor, mr_a.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Ellen Barking.
Wablief?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo is het male bonding week bij jou Berk?
een darttoernooitje...? (Leuk, weer ergens achter gekomen)quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:10 schreef Berkery het volgende:
[..]
Kunnen we hier een andere keer op terug komen? Ik had vandaag een rijkelijk besproeid darttoernooitje
Ik was nummer 18 van de 25, behalve een finish van 103 was het drie keer niks vandaag, as usualquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:15 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
een darttoernooitje...? (Leuk, weer ergens achter gekomen)
Ik zelf volg de dartsport op de voet, speel het niet...quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik was nummer 18 van de 25, behalve een finish van 103 was het drie keer niks vandaag, as usual![]()
Male bonding is gewoon een moderne term voor mannen die bijelkaar komen en hem dan een stevig raken.quote:
Owkee...ik heb in ieder geval mijn portie wel weer gehad voor dit jaar...quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Male bonding is gewoon een moderne term voor mannen die bijelkaar komen en hem dan een stevig raken.
Hoeveel liter heb je op dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef Berkery het volgende:
[..]
Owkee...ik heb in ieder geval mijn portie wel weer gehad voor dit jaar...![]()
Joyce Kennedy is datquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:52 schreef Tokay het volgende:
Mother's Finest?
Hoe heette die zangeres? Joyce nogwat.
Dick van Dijk is goedquote:Op zondag 6 november 2005 00:22 schreef sooty het volgende:
Dick van Dijk en nog iemand.
Marc Dutroux een denksporter? Dat is nieuw voor mij.quote:Op zondag 6 november 2005 01:22 schreef sooty het volgende:
Is dat niet een denksporter ?
Het schaken van kleine meisjes was voor hem een eitje.quote:Op zondag 6 november 2005 01:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Marc Dutroux een denksporter? Dat is nieuw voor mij.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:21 schreef Tokay het volgende:
Marc Dutroux?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:22 schreef sooty het volgende:
Is dat niet een denksporter ?
Ach ja, natuurlijk, Antonio Damasio.quote:Op zondag 6 november 2005 01:50 schreef wyccie het volgende:
Antonio Damasio was ook nog niet geraden:
[afbeelding]
Mag ik er één van je lenen?quote:Op zondag 6 november 2005 01:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ach ja, natuurlijk, Antonio Damasio.
Ik heb al zijn boeken!
Meneer is gestopt met roken.quote:Op zondag 6 november 2005 01:51 schreef Tokay het volgende:
Wehehe.![]()
Nou, hup, geef eens een paar vette hints, TH!
Die regisseur van de "la vie sexuelle des Belges"quote:Op zondag 6 november 2005 01:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Meneer is gestopt met roken.
Meneer was een landgenoot van Marc Dutroux.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:56 schreef sooty het volgende:
Die regisseur van de "la vie sexuelle des Belges"
?
Allemaal uitgeleend aan pyl.quote:Op zondag 6 november 2005 01:54 schreef wyccie het volgende:
Mag ik er één van je lenen?
Allicht. Maar tijdens leven en wezijn was meneer geen broodschrijver, als je daar soms op doelde...quote:Op zondag 6 november 2005 01:56 schreef Tokay het volgende:
Is meneer ook gestopt met schrijven?
Oh, dan ga ik wel even bij hem langs.quote:Op zondag 6 november 2005 01:57 schreef Tokay het volgende:
[..]
Allemaal uitgeleend aan pyl.
Maar jij mag ze daarna.
![]()
Jazeker.quote:Op zondag 6 november 2005 01:59 schreef Tokay het volgende:
Was meneer de veearts Karel Van Noppen?
Dick van Dijk en Darryl Fittonquote:Op zondag 6 november 2005 00:17 schreef Berkery het volgende:
Een plaatje voor dartfanaat:
[afbeelding]
zoals ik eerder al in FMT meldde:quote:Op zondag 6 november 2005 00:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Powers Boothe heet ie.
Ja, maar de meneer op je plaatje is de schrijver (en zanger) van dat prachtige stukje rijmelarij...quote:Op zondag 6 november 2005 13:45 schreef Treinhomo het volgende:
Dat prachtige stukje rijmelarij lijkt me meer iets voor [TTK] pyl.
Raad nou maar gewoon de meneer op mijn plaatje...![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 13:48 schreef pyl het volgende:
Ja, maar de meneer op je plaatje is de schrijver (en zanger) van dat prachtige stukje rijmelarij...
Afijn, jij je zin: Johnny Cash.
de versie van wall of voodoo is leukerquote:Op zondag 6 november 2005 13:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
![]()
Johnny Cash is de meneer op het plaatje, maar hij heeft 'Ring of fire' niet geschreven. Dat zijn June Carter en Merle Kilgore geweest.
Die gaan we zoeken; 'k spaar ze zo'n beetje.quote:Op zondag 6 november 2005 14:01 schreef dolle_hond het volgende:
de versie van wall of voodoo is leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |