Daarom gaf ik en passant , in het voorbijgaan zeg maar, ook het goede antwoord.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:37 schreef wyccie het volgende:
Maar...... een tvp mag toch helemaal niet?![]()
Niet? Laat ik dan maar geen tvp plaatsen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar...... een tvp mag toch helemaal niet?![]()
Jij zat nog in de vorige te F5-en?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh hier zijn jullie.
Nee my active topics list te kijken of iemand in FMT nog reageerde op mijn vraag.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jij zat nog in de vorige te F5-en?
Ik geloof je gelijk. Ik ken die man niet, zoals wel vakerquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:39 schreef pyl het volgende:
[..]
Daarom gaf ik en passant , in het voorbijgaan zeg maar, ook het goede antwoord.....![]()
Dat meppen doe je maar bij Treintje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk. Ik ken die man niet, zoals wel vaker![]()
En nu allemaal ophouden met dat verkapte ge-tvp!!!![]()
Nee, TH is zooooooooo lief, hij krijgt alleen kusjes.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat meppen doe je maar bij Treintje.
In een hoofdstuk van de verhaaltjes staat toch echt het tegendeel hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, TH is zooooooooo lief, hij krijgt alleen kusjes.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In een hoofdstuk van de verhaaltjes staat toch echt het tegendeel hoor.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:46 schreef Tokay het volgende:
Ik plaats gewoon een plaatje. Bij wijze van tvp.
[afbeelding]
Dag Bimmel!quote:
Hi Tokay schatjequote:
Ja ik denk wel dat er een verhaaltje komt vanavond. Maar dat gebeurt pas na Lost hoor!quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Komt er vanavond weer een verhaaltje?
[afbeelding]
Ja, logisch, je moet je verhaaltje dan eerst terugvinden natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik denk wel dat er een verhaaltje komt vanavond. Maar dat gebeurt pas na Lost hoor!
Ik moet eerst inspiratie op doen voor een leuk verhaaltje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, logisch, je moet je verhaaltje dan eerst terugvinden natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |