Terwijl ik op 'invoeren' klikte, wist ik het antwoord eigenlijk al. Kan eigenlijk niet anders dat haar moeder blank is. (al heb je ook blanke Surinamers).quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:02 schreef style het volgende:
[..]
Het viel me gisteren wel op dat de zus van Chantal gewoon blank is. Misschien heeft die een andere vader?
Ja, heerlijk. Jammer dat Ingrid haar niet navolgt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal heeft een aangeslagen lichaamshouding, ze zich ook ff niets![]()
En Nathalie....quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:10 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Jammer dat Ingrid haar niet navolgt.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:09 schreef Day het volgende:
[..]
Terwijl ik op 'invoeren' klikte, wist ik het antwoord eigenlijk al. Kan eigenlijk niet anders dat haar moeder blank is. (al heb je ook blanke Surinamers).
Maar bedankt voor je antwoord!
Ze hebben de weekopdracht gehaald.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:13 schreef flugeltje het volgende:
En ze is ein-de-lijk thuis
Waar blijven de roddels, het gebash etc etc???
Of heb ik nu door vandaag weer alles gemist
Ah, okay....quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze hebben de weekopdracht gehaald.
Peking Expressquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
Hoi flugeltje![]()
Het gaat nu vooral over de boodschappen
En over een tv programma dat ik niet ken
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:13 schreef flugeltje het volgende:
En ze is ein-de-lijk thuis
Waar blijven de roddels, het gebash etc etc???
Of heb ik nu door vandaag te werken weer alles gemist
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Nog een weekje Rob. Dan mag je weer in je eigen bedje.
[afbeelding]
Laten we het hopen scanman....quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Nog een weekje Rob. Dan mag je weer in je eigen bedje.
[afbeelding]
Van mij mag Roel ook best vertrekken. Dom patsertjequote:Op vrijdag 4 november 2005 17:24 schreef flugeltje het volgende:
De pol op de talpa-site ziet er veelbelovend uit....
Dido 30%
Menno 26%
Roel 10%
Rob 9%
Prima!quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:24 schreef Day het volgende:
Het zou me nou niks verbazen als er straks een candle-diner voor ze klaarstaat met daarbij een briefjej van BB dat ze beloond worden voor hun inzet.![]()
En Chantal pindakaas met uienquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:24 schreef Day het volgende:
Het zou me nou niks verbazen als er straks een candlelight-diner voor ze klaarstaat met daarbij een briefjej van BB dat ze beloond worden voor hun inzet.![]()
en we weten allemaal dat dat weer niet zoveel voorstelt helaasquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:24 schreef flugeltje het volgende:
De pol op de talpa-site ziet er veelbelovend uit....
Dido 30%
Menno 26%
Roel 10%
Rob 9%
Het schijnt daar vrij normaal te zijn want ik zie er meer die met de schoenen aan op bed liggenquote:
Ze moeten op krachten komen voor het geroddel e.d. van vanavond.quote:
Of wel voldoende weekbudget, maar Chantal mag niet drinken op het volgende feesjequote:Op vrijdag 4 november 2005 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
Commentaarstem voor maandag: Aangeslagen Chantal kan haar aandacht niet bij de weekopdracht houden, en bezorgt haar onthutste medebewoners een karig weekbudget
Hoe weet jij dat nou ?quote:
Heb jij iets belangrijkers te melden dan nu?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou ?![]()
Lekker belangrijk verder best wel heel erg niet![]()
uitstekend mag ik wel zeggen , ik heb er zin anquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb jij iets belangrijkers te melden dan nu?
Hoe is het met de liefdesex , Milagro?![]()
En ze hebben een envelopquote:
MILFquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:44 schreef milagro het volgende:
[..]
uitstekend mag ik wel zeggen , ik heb er zin an![]()
Toch wel knap van Robquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:48 schreef teamlead het volgende:
en menno 1 push-up meer dan rob... daar is robbie vast niet blij mee
komt wel.... zodra roddelen en achterbaksheid de weekopdracht wordtquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:49 schreef flugeltje het volgende:
Chantal: 'Dit is niet mijn terrein"
Ik heb haar bij geen enkele weekopdracht nog horen zeggen dat het wel haar terrein was....
Hey, precies zoveel mannen hebben zich al aangemeld voor Chantal.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:50 schreef Thelonious het volgende:
Hey, precies zoveel mannen hebben zich al aangemeld voor Chantal.
![]()
Ik dacht dat díe weekopdracht vandaag al was ingegaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
komt wel.... zodra roddelen en achterbaksheid de weekopdracht wordt
Ik ken een terrein aan de Keileweg waar ze zich wel thuis zou voelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:49 schreef flugeltje het volgende:
Chantal: 'Dit is niet mijn terrein"
Ik heb haar bij geen enkele weekopdracht nog horen zeggen dat het wel haar terrein was....
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ken een terrein aan de Keileweg waar ze zich wel thuis zou voelen.
ze zei net dat zij niks gaat bestellenquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd hoe hard Chantal gaat blaten bij het bestellen...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:54 schreef MissX het volgende:
kunnne ze niet gewoon alleen maar drank bestellen
en ondertussen bemoeit ze zich er uiteraard wel mee...quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:54 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ze zei net dat zij niks gaat bestellen![]()
Toch zit ze er weer bij hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:54 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:54 schreef teamlead het volgende:
[..]10 blikken bonen, wat brood en de rest aanvullen met alcohol
Daar heeft ze zich precies 1 minuut aan gehouden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:54 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Ja, het was geloof ik dat bedoeling dat de andere zouden antwoorden: Nee joh, jij kan ook meteen meebestellen, geeft niets van die push ups, had iedereen kunnen overkomen.quote:
wodkaquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:59 schreef teamlead het volgende:er wordt al gesproken over wodka bestellen
dat gaat de goede kant op
Oh reken maar dat ze die wel bestellen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:06 schreef AnTjUh het volgende:
als ze maar geen salmiakknotsen gaan bestellen
dat geklik en geklak in die monden bah
Tanja zou zeggen: Jullie hebben het voor mij verpest.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
Gut, koningin Dido is 1x genomineerd en de aardigheid is ervan af?
Ja, Tanja stijgt nu weer wat meer in mijn achtingquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanja zou zeggen: Jullie hebben het voor mij verpest.
Ook leuk dat Rob dat even tegen Dido zegt. Lieske is zó makkelijk te beïnvloeden, maar niet door jou.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:09 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens Rob laten ze Lies erin zitten, omdat ze beïnvloedbaar is. Ze is makkelijk te overhalen op iemand te gaan stemmen.
(is Scan er)
Dido reageert precies zoals Tan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:11 schreef Pinball het volgende:
Tanja zou zeggen: Jullie hebben het voor mij verpest.
Peter... dit is een doorbraak!quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dido reageert precies zoals Tan.
Verongelijkt
Misschien is dat wel een natuurlijke reactie, als mensen waar je 24 uur per dag mee leeft, op je stemmen.
Je uitstoten dus eigenlijk.
Tnxquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:14 schreef teamlead het volgende:
Peter... dit is een doorbraak!![]()
"Tan" reageerde inderdaad ook verongelijkt
Met 3 stemmen is 'uitkotsen' een betere term denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:13 schreef Peter6000 het volgende:
Dido reageert precies zoals Tan.
Verongelijkt
Misschien is dat wel een natuurlijke reactie, als mensen waar je 24 uur per dag mee leeft, op je stemmen.
Je uitstoten dus eigenlijk.
Daarom zegt ze nu al meerdere keren achter ieders rug om dat ze aant gas mogenquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een klacht ingediend bij BB
Over Dildo met haar "aan het gas kunnen van medebewoners"
Leuk, heeft Dido net nodig, ook nog een reprimande van BB.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een klacht ingediend bij BB
Over Dildo met haar "aan het gas kunnen van medebewoners"
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:23 schreef flugeltje het volgende:
Heeft Roel eigenlijk nog een sanctie gekregen voor de fysieke bedreiging van Menno?
Misschien hebben er nog niet genoeg mensen geklaagd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:23 schreef flugeltje het volgende:
Heeft Roel eigenlijk nog een sanctie gekregen voor de fysieke bedreiging van Menno?
Opgeblazen, echt. Ik was er live bij en ik had er geeneens erg in dat hij dat zei - niet omdat ik Roel nog steeds aardig vind, maar omdat er gewoon niks aan de hand was. Gewoon 1 zin die eruit geplukt is, bijvoegen van commentaar als: "ooooh, kijk hoe kneuzig Roel bezig is" en het gaat zijn eigen leven leiden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik was er dus niet bij, heb alleen de streamverslagen gelezen en vond het eerlijk gezegd wel een waarschuwing waardig.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Opgeblazen, echt. Ik was er live bij en ik had er geeneens erg in dat hij dat zei - niet omdat ik Roel nog steeds aardig vind, maar omdat er gewoon niks aan de hand was. Gewoon 1 zin die eruit geplukt is, bijvoegen van commentaar als: "ooooh, kijk hoe kneuzig Roel bezig is" en het gaat zijn eigen leven leiden.
Mja.
nope.. misschien dat zijn grote broer op het matje is geroepen nuquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:23 schreef flugeltje het volgende:
Jij hebt het denk ik over dat 'sparren' van vanmiddag? Ik denk dat flugeltje het over dat 'grote broer op Menno af sturen' heeft, dat is toch wel wat serieuzer lijkt me.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
Opgeblazen, echt. Ik was er live bij en ik had er geeneens erg in dat hij dat zei - niet omdat ik Roel nog steeds aardig vind, maar omdat er gewoon niks aan de hand was. Gewoon 1 zin die eruit geplukt is, bijvoegen van commentaar als: "ooooh, kijk hoe kneuzig Roel bezig is" en het gaat zijn eigen leven leiden.
Mja.
Dat is precies wat ik bedoel ja.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij hebt het denk ik over dat 'sparren' van vanmiddag? Ik denk dat flugeltje het over dat 'grote broer op Menno af sturen' heeft, dat is toch wel wat serieuzer lijkt me.
goh zou ze genomineerd zijn of zo??quote:
Ja weet niet, volgens mij is ze boos, wat denk jij?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:32 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
goh zou ze genomineerd zijn of zo??
ze is nooit boos ze is altijd teleurgesteldquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:33 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja weet niet, volgens mij is ze boos, wat denk jij?
hagelslagquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:27 schreef Coraatje het volgende:
hoe bestellen ze nu? bedoel wat leggen ze nu iedere keer op die lijsten?
dus als er iemand leuk wil doen moet die gewoon een klap op de tafel geven??quote:
maar ze vindt zich wel van haar voetstuk afgelazerd nuquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:34 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ze is nooit boos ze is altijd teleurgesteld![]()
En ze is er uiteraard klaar meequote:Op vrijdag 4 november 2005 18:34 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ze is nooit boos ze is altijd teleurgesteld![]()
roddelen is heerlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:35 schreef riri het volgende:
Ik heb het opgenomen dat gesprek en zoals altijd wordt hier veel uit zijn verband getrokken
Roel heeft dat zo helemaal niet gezegd!!
Lekker hé mensen...roddelen om niets en het opblazen van niets
Als je ruzie wil moet je dat doen jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:38 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
dus als er iemand leuk wil doen moet die gewoon een klap op de tafel geven??![]()
Ik vind het echt wat voor Joostquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:40 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Als je ruzie wil moet je dat doen ja![]()
dat ze dat t-shirt aan joost gaven vond ik eerder een teken van "gvd zoon je ziet er niet uit in dat vrouwen topje"quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske tegen Joost: "Pappa en mamma zijn fucking trots op je, ja? "
Oe, wat een valse blik!quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ach, ze is haar gevoel om de camera's in de gaten te houden nog niet verleerd.
[afbeelding]
chantal gaat volgende week veel stemmen krijgen, genomineerd zijn en eruit vliegenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:43 schreef riri het volgende:
Dido vindt het niet erg dat ze genomineerd staat,ook al was ze door allemaal genomineerd
het is het waarom van de nominatie,die was en is zeker van chantal als een dolk in haar rug steken.
Uit de gesprekken die ik heb opgenomen blijkt ook duidelijk dat er erg veel jaloezie zit bij Chantal
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
chantal gaat volgende week veel stemmen krijgen, genomineerd zijn en eruit vliegen
Ze is ook niet zo heel erg blij met de nominatie van Lieske hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:43 schreef riri het volgende:
Dido vindt het niet erg dat ze genomineerd staat,ook al was ze door allemaal genomineerd
het is het waarom van de nominatie,die was en is zeker van chantal als een dolk in haar rug steken.
Uit de gesprekken die ik heb opgenomen blijkt ook duidelijk dat er erg veel jaloezie zit bij Chantal
ja tuurlijk die vader schaamde zich kapot natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
dat ze dat t-shirt aan joost gaven vond ik eerder een teken van "gvd zoon je ziet er niet uit in dat vrouwen topje"
Nee. Ik bedoel van vanochtend.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij hebt het denk ik over dat 'sparren' van vanmiddag? Ik denk dat flugeltje het over dat 'grote broer op Menno af sturen' heeft, dat is toch wel wat serieuzer lijkt me.
hehe iddquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:47 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ja tuurlijk die vader schaamde zich kapot natuurlijk
elke x die miet in dat hempie
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik was even weg, maar was ze nu weer aan het mokken? Kunnen ze weer 'allemaal aan het gas'?
Mooi nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:53 schreef AnTjUh het volgende:
Chantal is dr eigen "mooi" an t maken
[afbeelding]
mja idd, beter houd ze zich lekker afzijdig van chantal en lieske zonder veel over hun te roddelen en trekt ze meer op met menno/roel/nathaliequote:Op vrijdag 4 november 2005 18:50 schreef egmo het volgende:
Als Dido zo doorgaat met deze houding gaat dat de komende week niet veel stemmen opleveren
Nou, daarmee is de laatste onduidelijkheid wel uit de weg lijkt me.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
Nee. Ik bedoel van vanochtend.
Roel had aan heel veel bewoners gevraagd, dat als ze er uit gestemd zouden worden, ze contact wilden opnemen met zijn ex-vriendin (via zijn oduers geloof ik) om te vertellen dat Roel nog van haar houdt enzo. Dat heeft hij echter niet met Dido besproken of iets over verteld en toen was ze boos. Later was ze weer boos op Menno. Deze had het verteld aan Dido en volgens haar en Roel niet met goede bedoelingenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:50 schreef Ferdii het volgende:
kan iemand mij utileggen waarom dido boos is op roel trouwes?
heb ik weer gemist en snap er geen hol van uit de streamverslagen
Vind ik ook zoiets, wat had hij dán moeten doen?quote:Dat heeft hij echter niet met Dido besproken
Toch wel makkelijk zo'n Menno in huis...quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:55 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Roel had aan heel veel bewoners gevraagd, dat als ze er uit gestemd zouden worden, ze contact wilden opnemen met zijn ex-vriendin (via zijn oduers geloof ik) om te vertellen dat Roel nog van haar houdt enzo. Dat heeft hij echter niet met Dido besproken of iets over verteld en toen was ze boos. Later was ze weer boos op Menno. Deze had het verteld aan Dido en volgens haar en Roel niet met goede bedoelingen
De redenen voor het huis of voor fok!kers om Mennoquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toch wel makkelijk zo'n Menno in huis...
Buikpijn => Komt door Menno, die jongen maakt me zo zenuwachtig.
Pukkels => Komt door Menno, hij heeft vast pindakaas in m'n eten gestopt.
Ruzie => Komt door Menno, die stookt de boel op.
Verdriet.... Ik weet niet waarom, maar zal vast ook door Menno komen...![]()
hups bestellen dan maar veel alcohol aub!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:00 schreef scanman01 het volgende:
Ze schijnen dus toch echt zat geld te hebben. Er staan nu al 5 kratten bier op het bestellijstje. En volgens Nathalie is er nog altijd genoeg.
Bart was geen gluiperd, maar had een goed hart. Alleen jammer voor die wansmaak - Sabine was nou niet echt je-van-het.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:04 schreef egmo het volgende:
Snapt het anti-menno-kamp in het huis dat niet dat al het gedemoniseer van Menno hem alleen maar populairder maakt ??....Bart in BB1 was ook lange tijd de beten hond in het huis ten tijde van zijn relatie met Sabine en daardoor dus de underdog
Ja is heel makkelijk, hoef je nooit over jezelf na te denken, maar kan je altijd Menno de schuld gevenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toch wel makkelijk zo'n Menno in huis...
Buikpijn => Komt door Menno, die jongen maakt me zo zenuwachtig.
Pukkels => Komt door Menno, hij heeft vast pindakaas in m'n eten gestopt.
Ruzie => Komt door Menno, die stookt de boel op.
Verdriet.... Ik weet niet waarom, maar zal vast ook door Menno komen...![]()
die kans is heel groot!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:05 schreef BlaBlub het volgende:
Gaan ze zeker morgenavond een feestje houden, als ik moet werken?
Als je de underdog bent word je veel vergeven......ik kijk nu al uit naar volgende week donderdagquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bart was geen gluiperd, maar had een goed hart. Alleen jammer voor die wansmaak - Sabine was nou niet echt je-van-het.![]()
Oh wacht, Menno heeft ook een slechte smaak in vrouwen
Roel heeft zelf gezegd dat hij het met Dido besproken had. Waarom zou Menno (of wie dan ook) het er dan niet met Dido over mogen hebben?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind ik ook zoiets, wat had hij dán moeten doen?
"Dido, ik wil heel graag aan de volgende exit meegeven dat hij tegen Ellen moet zeggen dat ik nog aan haar denk, en om haar geef. Ik mis haar in dit huis. Wat vind je Died, mag dat? "
Natuurlijk vertel je het dan niet aan Dido. Zo stom is Roel ook weer niet.En als er daarna dan zo'n gluiperd komt die dat even doorbrieft aan Dido, dan snap ik niet hoe die gluiperd aan 33% komt. Menno zakt nog eens gigantisch door het ijs.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:08 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
die kans is heel groot!!!!
je moet echt prioriteiten gaan stellen hoor!!!![]()
Dan nog vertel je als Menno zijnde dit niet zo aan Didoquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Roel heeft zelf gezegd dat hij het met Dido besproken had. Waarom zou Menno (of wie dan ook) het er dan niet met Dido over mogen hebben?
Roel is de gluiperd hier, niet Menno.
"de relatie" onder druk zetten? Welke relatie? Oh, die relatie die er niet is?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan nog vertel je als Menno zijnde dit niet zo aan Dido't is niet het weer van morgen wat je aan het bespreken bent, maar iets waarvan je WEET dat het gevoelig ligt bij mensen. Je kunt geen andere motivatie hebben dan dat je de relatie van twee mensen even onder druk wil zetten.
A la Chantal
Joost ????quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef cuall het volgende:
Roel wil ook die 2 debielen eruit hebben, over wie heeft hij het nou eigenlijk; Menno en....?
Joost volgens mij...quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef cuall het volgende:
Roel wil ook die 2 debielen eruit hebben, over wie heeft hij het nou eigenlijk; Menno en....?
Joost?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef cuall het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:24 schreef egmo het volgende:
Zit Dido nu weer aan Roel haar liefde te verklaren ??
Nou ja.. gut. Ze is er natuurlijk helemaal klaar mee, maaarrrrr.......quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:24 schreef egmo het volgende:
Uiteraard...het gekwetste ego moet immers weer even geboost wordenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:24 schreef egmo het volgende:
heel oud nieuwsquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:29 schreef Thelonious het volgende:
Wat ziet Chantal er toch weer ouderwets beroerd uit.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:29 schreef Thelonious het volgende:
Wat ziet Chantal er toch weer ouderwets beroerd uit.
Voor hoe lang bij het volgende feestje zit hij op de schoot van Lieskequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:25 schreef mijn23 het volgende:
jaaaaaaaaaaa,dido heeft eindelijk haar liefde verklaar aan roel
loopt als een zonnetjequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:31 schreef clauwheee het volgende:
Mijn streams bufferen steedsDe helft van het gesprek tussen Dido en Roel gemist.
Dido is iig helemaal klaar met er helemaal klaar mee zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:31 schreef clauwheee het volgende:
Mijn streams bufferen steedsDe helft van het gesprek tussen Dido en Roel gemist.
wat heeft dat wijf toch een ouwe verlopen kop zegquote:
Dit is ook de reden dat talpa geen vent voor haar kan vinden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:35 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
wat heeft dat wijf toch een ouwe verlopen kop zeg
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit is ook de reden dat talpa geen vent voor haar kan vinden.
glimlacht ze nou????quote:
Halloquote:
Hoezo dat dan Flugeltje?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:27 schreef flugeltje het volgende:
Zou Roel nu ook snappen dat het juist door Menno is dat ze nu haar liefde aan hem verklaard?
en GUT watt heeft ze toch een jeugdige uitstraling, zoals gisteren in de live uitzending werd beweerd. Hierop moeten dus jongere mannen vallen?....quote:
Koffie + koekje + streams.... wat kan jouw visitie zich nog meer wensen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:45 schreef AnTjUh het volgende:
getver krijg ik nog visite ook
nah ik lees t wel vanacht
hoijio
Wil jij ruzie met mij??quote:
Doordat Menno tegen Dido zei dat Roel hem gevraagd had om Ellen (de ex van Roel) te bellen raakte Dido weer over de zeik op Roel. Daardoor raakten Dido en Roel in gesprek en moest Dido uiteindelijk toegeven dat het haar wellicht zo raakte omdat ze Roel gewoon heel erg leuk vindt...quote:
Jezus man, zoek een woordenboek op: een relatie betekent een band met iemand hebben. Je kunt ontkennen wat je wil maar Dido en Roel zijn al de hele BB met elkaar gelinkt. Ik zeg niet dat ze getrouwd zijn, dat maak jij er bijna van.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
"de relatie" onder druk zetten? Welke relatie? Oh, die relatie die er niet is?
Sjezus zeg, ze hebben een keer gezoend. Please.
Iedereen gaat vroeg slapen ik denk niet dat je veel zal missen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:45 schreef AnTjUh het volgende:
getver krijg ik nog visite ook
nah ik lees t wel vanacht
hoijio
Relatie is idd een band, maar hun hebben geen relatie dus dan kan je elkaar niet claimen zoals je dat zegt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jezus man, zoek een woordenboek op: een relatie betekent een band met iemand hebben. Je kunt ontkennen wat je wil maar Dido en Roel zijn al de hele BB met elkaar gelinkt. Ik zeg niet dat ze getrouwd zijn, dat maak jij er bijna van.![]()
Hier => De reguliere uitzending van vrijdag 4 november.quote:
geen ruzie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Wil jij ruzie met mij??![]()
Er is nu genoeg negatiefs over Dido geschreven!!![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doordat Menno tegen Dido zei dat Roel hem gevraagd had om Ellen (de ex van Roel) te bellen raakte Dido weer over de zeik op Roel. Daardoor raakten Dido en Roel in gesprek en moest Dido uiteindelijk toegeven dat het haar wellicht zo raakte omdat ze Roel gewoon heel erg leuk vindt...
Oeps....iets te hard doorgekliktquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier => De reguliere uitzending van vrijdag 4 november.
ZE CLAIMEN ELKAAR NIEEEEEET.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Relatie is idd een band, maar hun hebben geen relatie dus dan kan je elkaar niet claimen zoals je dat zegt.
quote:
Capsquote:
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je wel eens op het bezitterige sukkel-gedrag van Roel gelet? Kom op zeg, als iemand anders naar Dido kijkt begint-ie al te piepen over z'n 'mannenregels'.
Nou Roel echt wel hoor met zn mannen regels.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ZE CLAIMEN ELKAAR NIEEEEEET.![]()
Even een staaltje woordenverdraaien wordt hier gepresenteerd zeg.![]()
Menno heeft de situatie misbruikt door even te stoken. Aangezien Dido al 4 weken roept er al heel erg klaar mee te zijn, was het voor iedereen overduidelijk dat ze dat nog niet was. Gluiperd Menno maakt hier gebruik van door extra olie erop te gieten en voila, het heeft gewerkt.![]()
Ik mag toch aannemen dat Roel het huis moet verlaten na zijn dreigementen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou Roel echt wel hoor met zn mannen regels.
Hij word boos als iemand anders met Dido ligt of knuffelt heb je zn hoofd dan wel eens gezien.
En t was niet allen Menno met olie op t vuur, ook Chantal en zo
Volgens de regels wel ja, maar BB mag ten alletijde de regels veranderenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat Roel het huis moet verlaten na zijn dreigementen?
Ik had het ook niet gepikt hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:02 schreef versabommie het volgende:
Tja ik had al uit datr huis gelegen want ik had die roel echt alle hoeken van de kamer doorgetrapt met zijn mongolegedrag. Die nerT wor in rotterdam waarschijnlijk overal uitgelachen en denkt nu beschermd het mannetje te spelen ...
ik had er ook al lang uitgelegen.. no way dat ik zolang mijn kop zou dichthouden.. Ik had rob, roel, chantel en natuurlijk tanja na hooguit 2 weken al helemaal verrot gekafferd....quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:02 schreef versabommie het volgende:
Tja ik had al uit datr huis gelegen want ik had die roel echt alle hoeken van de kamer doorgetrapt met zijn mongolegedrag. Die nerT wor in rotterdam waarschijnlijk overal uitgelachen en denkt nu beschermd het mannetje te spelen ...
Snap je helemaalquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:07 schreef THB het volgende:
Mijn sympathie voor Menno komt denk ik omdat ik ooit in een soortgelijke situatie heb gezeten. Alles, maar dan ook werkelijk alles wat ik deed werd zo uitgelegd alsof ik het deed om er zelf beter van te worden. Dit was dus absoluut niet het geval. Daar word je zeer moedeloos van kan ik je vertellen.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:07 schreef THB het volgende:
Mijn sympathie voor Menno komt denk ik omdat ik ooit in een soortgelijke situatie heb gezeten. Alles, maar dan ook werkelijk alles wat ik deed werd zo uitgelegd alsof ik het deed om er zelf beter van te worden. Dit was dus absoluut niet het geval. Daar word je zeer moedeloos van kan ik je vertellen.
Het is niet altijd ambitie, maar ook gewoon iets goed bedoelen (zoals het doorgaan bij de bonenopdracht). Nu kan ik niet in Menno's hoofd kijken en weet ik niet of hij het goed bedoelde, maar je merkt nu dat alles in het overdrevene doorgetrokken wordt. Bij alles wat hij doet wordt er nu een foute draai aan gegeven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:10 schreef flugeltje het volgende:
![]()
Mensen zien vaak het verschil niet tussen ambitie en uitsloverij....
Ik hoop echt heel erg dat Menno een keer helemaal losgaat en ze verteld dat hij nou eenmaal liever niet de knatjes eraf loopt zoals dat stelletje volgevreten luie roddelende teringflikkers...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Mensen zien vaak het verschil niet tussen ambitie en uitsloverij....
klopt.. hij kan nu echt niks meer goed doen... als hij zou vragen of iemand anders ook wat koffie wilt, wordt het uitgelegd als slijmen.. als hij het niet vraagt is hij egoistisch...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:11 schreef THB het volgende:
[..]
Het is niet altijd ambitie, maar ook gewoon iets goed bedoelen (zoals het doorgaan bij de bonenopdracht). Nu kan ik niet in Menno's hoofd kijken en weet ik niet of hij het goed bedoelde, maar je merkt nu dat alles in het overdrevene doorgetrokken wordt. Bij alles wat hij doet wordt er nu een foute draai aan gegeven.
Kan hij doen, maar schiet hij geen ene donder mee op. De andere bewoners zullen elkaar door dik en dun steunen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:12 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop echt heel erg dat Menno een keer helemaal losgaat en ze verteld dat hij nou eenmaal liever niet de knatjes eraf loopt zoals dat stelletje volgevreten luie roddelende teringflikkers...
Goedenavond trouwens, fans!
Klopt helemaal je moet roel zijn gezicht eens zien als dido op de schoot van joost zitquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je wel eens op het bezitterige sukkel-gedrag van Roel gelet? Kom op zeg, als iemand anders naar Dido kijkt begint-ie al te piepen over z'n 'mannenregels'.
Ik vraag me serieus af of zoiets overwaait. Kijk naar Rob: die stookt de hele boel bij elkaar op door 'gesprekjes' met iedereen afzonderlijk te hebben, en niemand heeft zoiets van, hmm, misschien wil hij er zelf beter van worden. Zoals jij zei: als Menno alleen al vraagt of iemand een kopje koffie wil, wordt het al verkeerd uitgelegd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:13 schreef teamlead het volgende:
klopt.. hij kan nu echt niks meer goed doen... als hij zou vragen of iemand anders ook wat koffie wilt, wordt het uitgelegd als slijmen.. als hij het niet vraagt is hij egoistisch...
Het enige dat hij nog kan doen is stug kaken op elkaar en volhouden.. dit waait weer over, maar dat kan lang duren,....
Goeie navondquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop echt heel erg dat Menno een keer helemaal losgaat en ze verteld dat hij nou eenmaal liever niet de knatjes eraf loopt zoals dat stelletje volgevreten luie roddelende teringflikkers...
Goedenavond trouwens, fans!
Bij mij ook...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:15 schreef regenworm het volgende:
stream1+2+3+4 down
T zijn elkaars tegenpolen, liggen elkaar gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:16 schreef versabommie het volgende:
Wat is er nou eigenlijk zo intens gemeen wat menno doet t.a.v. Rob???
Het beste is als Rob eruit moet en Menno als eerste te horen krijgt dat hij het huis zeker niet hoeft te verlaten....quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
klopt.. hij kan nu echt niks meer goed doen... als hij zou vragen of iemand anders ook wat koffie wilt, wordt het uitgelegd als slijmen.. als hij het niet vraagt is hij egoistisch...
Het enige dat hij nog kan doen is stug kaken op elkaar en volhouden.. dit waait weer over, maar dat kan lang duren,....
Zou een leuke optie zijn! Dat doet me herinneren: ik moet nog ff op Menno stemmen...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het beste is als Rob eruit moet en Menno als eerste te horen krijgt dat hij het huis zeker niet hoeft te verlaten....
dat zorgt er direct voor dat chantal en co wel heel erg indammen
Ja maar Rob roept steeds: wat die jongen doet is zo intens gemeen ...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
T zijn elkaars tegenpolen, liggen elkaar gewoon niet.
En ze nomineren elkaar steeds
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:21 schreef versabommie het volgende:
Ja maar Rob roept steeds: wat die jongen doet is zo intens gemeen ...
Je zou zeggen dat hij elke dag zijn neppoot volkakt....
En dan in de uitzending Rob 80% van de mensen hebben gestemd dat je eruit moetquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:20 schreef THB het volgende:
[..]
Zou een leuke optie zijn! Dat doet me herinneren: ik moet nog ff op Menno stemmen...
Het is trouwens jammer dat je niet op een persoon mag stemmen die je eruit wil hebben. Ben benieuwd wat dan de uitslag zou zijn.
Misschien moet Menno dan maar gewoon een keer zijn poot volschijten!quote:
Rob isquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rob is ook een meeluller geen mening van zichzelf.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat denk je als Rob thuis komt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:23 schreef MissX het volgende:
En dan in de uitzending Rob 80% van de mensen hebben gestemd dat je eruit moet
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:11 schreef THB het volgende:
[..]
Het is niet altijd ambitie, maar ook gewoon iets goed bedoelen (zoals het doorgaan bij de bonenopdracht). Nu kan ik niet in Menno's hoofd kijken en weet ik niet of hij het goed bedoelde, maar je merkt nu dat alles in het overdrevene doorgetrokken wordt. Bij alles wat hij doet wordt er nu een foute draai aan gegeven.
Dat had ik voor het eerst in mijn leven bij John van Expeditie Robinsonquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:26 schreef MissX het volgende:
weet je wat ik toch knap vind van dit soort programma's dat je er mensen die je niet kent zo intens kan gaan haten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |