Terwijl ik op 'invoeren' klikte, wist ik het antwoord eigenlijk al. Kan eigenlijk niet anders dat haar moeder blank is. (al heb je ook blanke Surinamers).quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:02 schreef style het volgende:
[..]
Het viel me gisteren wel op dat de zus van Chantal gewoon blank is. Misschien heeft die een andere vader?
Ja, heerlijk. Jammer dat Ingrid haar niet navolgt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal heeft een aangeslagen lichaamshouding, ze zich ook ff niets![]()
En Nathalie....quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:10 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Jammer dat Ingrid haar niet navolgt.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:09 schreef Day het volgende:
[..]
Terwijl ik op 'invoeren' klikte, wist ik het antwoord eigenlijk al. Kan eigenlijk niet anders dat haar moeder blank is. (al heb je ook blanke Surinamers).
Maar bedankt voor je antwoord!
Ze hebben de weekopdracht gehaald.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:13 schreef flugeltje het volgende:
En ze is ein-de-lijk thuis
Waar blijven de roddels, het gebash etc etc???
Of heb ik nu door vandaag weer alles gemist
Ah, okay....quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze hebben de weekopdracht gehaald.
Peking Expressquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
Hoi flugeltje![]()
Het gaat nu vooral over de boodschappen
En over een tv programma dat ik niet ken
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:13 schreef flugeltje het volgende:
En ze is ein-de-lijk thuis
Waar blijven de roddels, het gebash etc etc???
Of heb ik nu door vandaag te werken weer alles gemist
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Nog een weekje Rob. Dan mag je weer in je eigen bedje.
[afbeelding]
Laten we het hopen scanman....quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Nog een weekje Rob. Dan mag je weer in je eigen bedje.
[afbeelding]
Van mij mag Roel ook best vertrekken. Dom patsertjequote:Op vrijdag 4 november 2005 17:24 schreef flugeltje het volgende:
De pol op de talpa-site ziet er veelbelovend uit....
Dido 30%
Menno 26%
Roel 10%
Rob 9%
Prima!quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:24 schreef Day het volgende:
Het zou me nou niks verbazen als er straks een candle-diner voor ze klaarstaat met daarbij een briefjej van BB dat ze beloond worden voor hun inzet.![]()
En Chantal pindakaas met uienquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:24 schreef Day het volgende:
Het zou me nou niks verbazen als er straks een candlelight-diner voor ze klaarstaat met daarbij een briefjej van BB dat ze beloond worden voor hun inzet.![]()
en we weten allemaal dat dat weer niet zoveel voorstelt helaasquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:24 schreef flugeltje het volgende:
De pol op de talpa-site ziet er veelbelovend uit....
Dido 30%
Menno 26%
Roel 10%
Rob 9%
Het schijnt daar vrij normaal te zijn want ik zie er meer die met de schoenen aan op bed liggenquote:
Ze moeten op krachten komen voor het geroddel e.d. van vanavond.quote:
Of wel voldoende weekbudget, maar Chantal mag niet drinken op het volgende feesjequote:Op vrijdag 4 november 2005 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
Commentaarstem voor maandag: Aangeslagen Chantal kan haar aandacht niet bij de weekopdracht houden, en bezorgt haar onthutste medebewoners een karig weekbudget
Hoe weet jij dat nou ?quote:
Heb jij iets belangrijkers te melden dan nu?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou ?![]()
Lekker belangrijk verder best wel heel erg niet![]()
uitstekend mag ik wel zeggen , ik heb er zin anquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb jij iets belangrijkers te melden dan nu?
Hoe is het met de liefdesex , Milagro?![]()
En ze hebben een envelopquote:
MILFquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:44 schreef milagro het volgende:
[..]
uitstekend mag ik wel zeggen , ik heb er zin an![]()
Toch wel knap van Robquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:48 schreef teamlead het volgende:
en menno 1 push-up meer dan rob... daar is robbie vast niet blij mee
komt wel.... zodra roddelen en achterbaksheid de weekopdracht wordtquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:49 schreef flugeltje het volgende:
Chantal: 'Dit is niet mijn terrein"
Ik heb haar bij geen enkele weekopdracht nog horen zeggen dat het wel haar terrein was....
Hey, precies zoveel mannen hebben zich al aangemeld voor Chantal.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:50 schreef Thelonious het volgende:
Hey, precies zoveel mannen hebben zich al aangemeld voor Chantal.
![]()
Ik dacht dat díe weekopdracht vandaag al was ingegaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
komt wel.... zodra roddelen en achterbaksheid de weekopdracht wordt
Ik ken een terrein aan de Keileweg waar ze zich wel thuis zou voelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:49 schreef flugeltje het volgende:
Chantal: 'Dit is niet mijn terrein"
Ik heb haar bij geen enkele weekopdracht nog horen zeggen dat het wel haar terrein was....
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ken een terrein aan de Keileweg waar ze zich wel thuis zou voelen.
ze zei net dat zij niks gaat bestellenquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd hoe hard Chantal gaat blaten bij het bestellen...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:54 schreef MissX het volgende:
kunnne ze niet gewoon alleen maar drank bestellen
en ondertussen bemoeit ze zich er uiteraard wel mee...quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:54 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ze zei net dat zij niks gaat bestellen![]()
Toch zit ze er weer bij hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:54 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:54 schreef teamlead het volgende:
[..]10 blikken bonen, wat brood en de rest aanvullen met alcohol
Daar heeft ze zich precies 1 minuut aan gehouden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:54 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Ja, het was geloof ik dat bedoeling dat de andere zouden antwoorden: Nee joh, jij kan ook meteen meebestellen, geeft niets van die push ups, had iedereen kunnen overkomen.quote:
wodkaquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:59 schreef teamlead het volgende:er wordt al gesproken over wodka bestellen
dat gaat de goede kant op
Oh reken maar dat ze die wel bestellen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:06 schreef AnTjUh het volgende:
als ze maar geen salmiakknotsen gaan bestellen
dat geklik en geklak in die monden bah
Tanja zou zeggen: Jullie hebben het voor mij verpest.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
Gut, koningin Dido is 1x genomineerd en de aardigheid is ervan af?
Ja, Tanja stijgt nu weer wat meer in mijn achtingquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanja zou zeggen: Jullie hebben het voor mij verpest.
Ook leuk dat Rob dat even tegen Dido zegt. Lieske is zó makkelijk te beïnvloeden, maar niet door jou.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:09 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens Rob laten ze Lies erin zitten, omdat ze beïnvloedbaar is. Ze is makkelijk te overhalen op iemand te gaan stemmen.
(is Scan er)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |