ik breng in principe niemand in gevaar, ik eet er zelf niet van en verder moet iedereen er afblijven, het is van mij namelijk...quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:45 schreef bonke het volgende:
nee
ja
je mag een ander of jezelf niet opzettelijk in gevaar brengen
en als ik nou niets zie? als ik het zie stomp ik hem gewoon, het probleem is alleen dat niemand mijn vreten op gaat eten als ik er op sta te kijken...quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:51 schreef bonke het volgende:
als je ziet dat er iemand van eet moet je hem stoppen
als je hem door laat eten en hij strijkt et vaantje dan is et nog moord ook
What's the storyquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:43 schreef joris007 het volgende:
en dat is een serieuze vraag...
Mag ik mijn eigen voedsel / drank vergiftigen? En als iemand anders, die hiervoor gewaarschuwd is, mijn eten op eet en vervolgens drie dagen boven de wc hangt, kan ik daar dan problemen mee krijgen (wettelijk gezien)?
en waarom bij een kind wel tegenhouden en bij een volwassene niet ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:57 schreef deedeetee het volgende:
Volgens mag je je eigen eten vergiftigen an als je een ander waarschuwt dat 't vergiftigt is en die eet het tóch op is 't zijn eigen verantwoording.
Tenzij 't een kind is natuurlijk die moet je wél tegenhouden anders ben je 't haasje.![]()
Omdat een kind de gevolgen van 't eten van iets giftigs ( nog ) niet kan overzien. In dat geval draag jij als volwassene de verantwoording.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:09 schreef bonke het volgende:
[..]
en waarom bij een kind wel tegenhouden en bij een volwassene niet ?
sja, je weet dat je een leven in gevaar brengt door ergens gif doorheen te mengen en als je dan doet alsof je neus bloed benje strafbaarquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:28 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Omdat een kind de gevolgen van 't eten van iets giftigs ( nog ) niet kan overzien. In dat geval draag jij als volwassene de verantwoording.
Als een volwassene gewaarschuwt is , is het zijn eigen verantwoording. Als hij het tóch eet is hij stom, maar wél verantwoordelijk voor zijn eigen daden.![]()
Maar TS zegt dat hij wel waarschuwt dat er vergif in 't eten zit hoe rijm je dat met * doen of je neus bloed * ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:32 schreef bonke het volgende:
[..]
sja, je weet dat je een leven in gevaar brengt door ergens gif doorheen te mengen en als je dan doet alsof je neus bloed benje strafbaar
jou verantwoordingquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Maar TS zegt dat hij wel waarschuwt dat er vergif in 't eten zit hoe rijm je dat met * doen of je neus bloed * ?
Als ik een fles rattegif op tafel zet en vertel dat er gif in zit, en jij drinkt die fles dan leeg. Is het dan jouw verantwoording of de mijne ? Ik giet die fles toch niet leeg in je keel ?![]()
Als ik je niet tegen houd als je die fles leeg drinkt is dat zeker weten géén moord. En ik heb je toch proberen al te weerhouden door je te waarschuwen ? Als jij hem dan toch leegdrinkt kan ik er niks aan doen en is 't dus wel degelijk je eigen schuld.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:49 schreef bonke het volgende:
[..]
jou verantwoording
jij zet die fles neer en je kan me er van weerhouden om het te drinken
doe je dat niet is et moord en mag je 2 weken het park harken
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Maarre Bonke zó stom ben jij toch niet om die fles leeg te drinken toch ?![]()
als ik een leugenaar was zou ik het niet opdrinken, dus dan zou ik wel een leugenaar zijn maar niet stomquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
aaaiii niet alleen stom maar nog een leugenaar óók![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |