Doe eens voor, wil ik wel eens zien hoe dat werktquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:27 schreef Pijlemans het volgende:
Niet Roel, maar Joost zakte door zijn poten. Joost was de zwakste schakel. Bij de push ups werd wel 6 keer gezegd: hou je handen achter je hoofd. Er werd zelfs gezegd: als je niet meer kan, leg dan je handen op je voorhoofd. Als ze maar je hoofd aanraken.
Wat doet Chantal: lekker de handjes op de knieen en een beetje dom schudden met haar hoofd.
En bedankt....................
En voor de rest een nachtmerrie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:37 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Naat is iedere cappers droom
67 euro de man voor een hele week is niet veelquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
excuse me.
Wij doen het met 3 man van maar +/- 125 eur p week ongeveer en dan is 600 voor 9 weinig? Das gvd bijna 67 eur de man wat ze dan te besteden hebben.
Wat eten jullie dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
excuse me.
Wij doen het met 3 man van maar +/- 125 eur p week ongeveer
70 euro per persoon??? Doe ff normaal!!! 560 euro per maand aan boodschappen als je met 2 personen bent. Dan gok ik dat de meeste mensen in Nederland honger moeten leiden als ze op die manier moeten leven!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
waar shop jijdie 70 heb ik voor mezelf al nodig...
maar met 600 moeten ze een heel eind kunnen komen idd
nou... ik wilde dat ik voor 67 de man boodschappen kon doen. Dat zou hier gelijk staan aan zo'n 200 per week.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:40 schreef milagro het volgende:
[..]
67 euro de man voor een hele week is niet veel
Er moest gewoon weer even wat geluid uit die scheur. Dus dan krast ze wat onzin de ether in.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:39 schreef Sonique het volgende:
Chantal "Mentaal gezien was het echt wel wat hoor, sommige zijn fisiek nu eenmaal beter in die dingen dan andere..."
(?)
Snap ik wel, ik red het zelf ook wel van 50 euro per week.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
excuse me.
Wij doen het met 3 man van maar +/- 125 eur p week ongeveer en dan is 600 voor 9 weinig? Das gvd bijna 67 eur de man wat ze dan te besteden hebben.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:37 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Naat is iedere cappers droom
ja, zal best, maar 67 euro de man per week is niet veel , nog geen 150 guldenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
nou... ik wilde dat ik voor 67 de man boodschappen kon doen. Dat zou hier gelijk staan aan bijna 180 per week.
een leuk ideequote:Op vrijdag 4 november 2005 16:41 schreef Sonique het volgende:
Het zou nu leuk zijn als BB de bewoners gaat betalen per persoon...
Iedereen hetzelfde bedrag, ook zijn de prestaties verschillend.
¤ 70 per week is echt niet gigantisch hoor.. maar ik hou dan ook enorm van lekker uitgebreid eten, wijntje erbij (en dan hou ik het nog op de supermarkt-wijn van 6-7 euro), biertendertje erbij etc etc.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:41 schreef Kleintje het volgende:
[..]
70 euro per persoon??? Doe ff normaal!!! 560 euro per maand aan boodschappen als je met 2 personen bent. Dan gok ik dat de meeste mensen in Nederland honger moeten leiden als ze op die manier moeten leven!
Ik haal mijn boodschappen gewoon bij de supermarkt. Geen Albert Heijn maar Dekamarkt of Vomar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |