ja, maar ze gaat door voor de Ipodquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bijna goed, krijg jij de DVD box als ze maandag weer wint?
Nee, ze heeft een vriendinquote:
aha ze heeft dus nog geen vriendquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja, maar ze gaat door voor de Ipod
[..]
Nee, ze heeft een vriendin
Hé trut doe mij eens een portie bitterballen
Tijd voor grolSCHquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:12 schreef Bjoro het volgende:Groenlo here we come
prettig weekend allen en een beetje liev doen tegen elkaar hè, zeker tegen Bluezzie !
kom je hier ook nog langs ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:12 schreef Bjoro het volgende:Groenlo here we come
prettig weekend allen en een beetje liev doen tegen elkaar hè, zeker tegen Bluezzie !
ik ben bang dat je weinig kans maaktquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha ze heeft dus nog geen vriendtijd voor een foto dus
Hij heeft wel een mesquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ben bang dat je weinig kans maakt![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:06 schreef popolon het volgende:
Burn!
Thx! Weekendje bij de vriendin is toch altijd een inspanning gezellig.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel plezier Darkshine!
Koekje erbij?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:27 schreef Lionheaad het volgende:
FIJN....nou kan ik naar huis en regent het weer
Shit, ik dacht dat je volgende week zou komenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef Bluezz het volgende:
Nog een half uur, voor ik naar mijn date met een hunk ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |