Hier ben ik wel even kapot van ja, dit heb ik helemaal niet aan zien komen, wat achterbaks van je zegquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
* teamlead ziet muizemeis van voetstuk donderen
verdorie... kwam even snel kijken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:24 schreef Kokstra het volgende:
HET IS ZOVER!!
Dat zei ik toch ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
altijd nog 1000% beter dan het gezeik van dido chantal rob enz enz.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Hier ben ik wel even kapot van ja, dit heb ik helemaal niet aan zien komen, wat achterbaks van je zeg![]()
Ik ga hier denk ik nog een dag of zes over door![]()
Je snapt er gewoon helemaal niets van, stelletje mongolen dat je dr bent![]()
Ik voel me ondergescheten, in mn rug getrapt en ik ben van mn voetstuk gedonderd...![]()
nee ik ben net van voetstuk gedonderd heb ik uit betrouwbare bron vernomen, dus de gevarenzone ben ik weer uit'quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:26 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Nu bevindt JIJ je in de gevarenzone! Dit is je laatste waarschuwing!![]()
te laat!!quote:
worden?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik ben een te fanatieke lieske fan aan het worden.
dat zat ik ook te denken!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:39 schreef demins het volgende:
[..]
Slechte vraagstelling, Gert!! Nou weten we nog niks!![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:40 schreef muizemeis het volgende:
[..]
te laat!!![]()
ik lig al met gebroken enkeltjes naast mn voetstuk,k dat maak je niet goed met een bloemetje...
(![]()
![]()
)
Of een feestje terwijl degene die zich niet hard genoeg inzetten dan op de slaapkamer moeten blijven. Lijkt me ook wel grappig.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:43 schreef Kokstra het volgende:
Misschien krijgen duo's die zich hard genoeg inzetten wel extra eten en andere duo's niet. Zou leuk zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |