Ach tis zelf ook een vals kreng. In het begin ging ze overigens zo met Menno te keer over Rob, dat vond ze pas een enge vent. Raar wijfquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:54 schreef twentemeisje het volgende:
Een van de engste zaken is nog wel dat Ingrid zo godvergeten dom en naiëf is, zoals die zich in laat pakken door Erik Eenbeen Engerd.... Echt niet normaal "ik ben geen dom blondje"...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:55 schreef Mlose het volgende:
Lieske zingt oerend hard
"Tiiiiiiinus in een auto"![]()
Een stukje je spieren los fietsen is geen probleem.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Ja, wat ik dsu al zei: je moet jezelf niet zo afmatten voor zo'n belangrijke opdrachtDom dom dom.
Als je een marathon gaat lopen ga je dezelfde dag niet eerst ff lekker 20 km rennen.
Die debielen in dat huis zijn ècht puur geselecteerd op een compleet gebrek aan enige zelfreflectie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:51 schreef Mlose het volgende:
Nathalie: "een boze onderlip trek je dan"
Ja, zou prachtig zijn, ter compensatie voor wat wij moeten doorstaan met ze...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:50 schreef MissX het volgende:
[..]
Aangezien BB het concept toch al heeft verbroken qua contract aan de buitenwereld is mijn grootste wens. Een uurtje een pc in het huis met alleen Fok BB forum. Of een een uitdraai van de SC.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:55 schreef Mlose het volgende:
Lieske zingt oerend hard
"Tiiiiiiinus in een auto"![]()
You took the words right out of my mouth...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die debielen in dat huis zijn ècht puur geselecteerd op een compleet gebrek aan enige zelfreflectie.
Nou, om op die bank te komen, moet ze dus genomineerd worden en dan hoop ik dus dat daar een complete openheid van zaken aan vooraf gaat, iedereen die opeens haar helemaal doorheeft en het recht in haar smoel zegt, Chantal die zich als een gek eruit probeert te lullen bij de een, wat niet lukt, dan op hoge poten naar de volgende rent, die haar niet eens meer wil aanhoren, om dan als laatste bij Lies aan te komen "sorry, Chan, ja, nou ja God nou ja, in Groningen zeggen ze altijd 'waar je mee omgaat, krijg je rode vlekjes van' en ja God nou ja, ik weet niet, mijn huid is nu net allemaal weer rustig dus ja God nou ja, sorry..."quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dit de meest vernederende manier is, dan ben ik het er mee eens.
Maar als er nóg genantere manieren zijn om die klossende kaplaarzen het huis uit te werken: graag!
3 keer spellingscontrole... maar ik zie niks raarsquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:00 schreef yantjes het volgende:
teamlead - vrijdag 4 november 2005 @ 12:52
Mostly harmless
* teamlead zoekt honkbalknuppel, print routebeschrijving
That's it... ik ga rob verbouwen.... "profesionele hulp" Ik zal hem helpen, arrogante randmongool
--------------------------------
Vind je zo'n posting van jezelf nog normaal als je die terug leest?
Ik zou professioneel anders schrijven, maar verder zie ik ook niets raars.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:03 schreef teamlead het volgende:
3 keer spellingscontrole... maar ik zie niks raars
En je bent ook "mostley harmless" dus je kan doordraaien natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
3 keer spellingscontrole... maar ik zie niks raars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |