ruis flikker op met dit kut argument en leer eens lezenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
ah tof, weer een "ik-probeer-warez-goed-te-praten-met-non-argumenten-topic"
Je hebt denk ik geen keus. Mensen met kinderen die hun kind bepaalde dingen niet willen ontzeggen. Ik bedoel, ¤60,-- kun je best missen, alleen kijk eens naar wat je eigenlijk krijgt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:00 schreef Rodie83 het volgende:
Schijnbaar hebben mensen het geld er nog voor over. Anders zou de biz niet meer bestaan he. Slotje
Een game waar soms door 100 man, voor 4 jaar aan gewerkt is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:02 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je hebt denk ik geen keus. Mensen met kinderen die hun kind bepaalde dingen niet willen ontzeggen. Ik bedoel, ¤60,-- kun je best missen, alleen kijk eens naar wat je eigenlijk krijgt.
Ja nu zeg je iets leuks eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:03 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Een game waar soms door 100 man, voor 4 jaar aan gewerkt is.
Zoiets?
Mensen met meer dan 6 spellen voor hun NES waren helemaal 'the man' toenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:06 schreef Evil_Jur het volgende:
Drol op, toen ik vroeger een spelletje voor mijn NES ging kopen was ik ook al 120 gulden kwijt, dus niet miepen.
Ja maar zoals met alle dingen zou het eigenlijk zo moeten zijn dat als het langer op de markt is het ook goedkoper zou moeten kunnen. Maar ik heb het idee dat we door de maatstaf van de huidige graphics zoveel geld moeten betalen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:06 schreef Evil_Jur het volgende:
Drol op, toen ik vroeger een spelletje voor mijn NES ging kopen was ik ook al 120 gulden kwijt, dus niet miepen.
Ja, console games zijn altijd al een stuk duurder geweest. Ik heb het, hoewel het niet in de TT staat, over pc games.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:09 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
Mensen met meer dan 6 spellen voor hun NES waren helemaal 'the man' toen
Je hebt de keus tussen het geld er voor over hebben en het geld er niet voor over hebben. Overigens is die prijs van ¤ 60 dikke bullshit. Kijk op www.dimplus.nl, weinig games die de 60 euro aan tikken. Zelfs xbox 360 spellen zitten voor het grootste gedeelte onder de 60 euro, om het nog niet te hebben over PC games.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:02 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je hebt denk ik geen keus. Mensen met kinderen die hun kind bepaalde dingen niet willen ontzeggen. Ik bedoel, ¤60,-- kun je best missen, alleen kijk eens naar wat je eigenlijk krijgt.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ruis flikker op met dit kut argument en leer eens lezen
Fout! Gamen is geen eerste levensbehoefte (al lijkt het soms van welquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:02 schreef S1nn3rz het volgende:
Je hebt denk ik geen keus.
Nou, als niemand meer games koopt voor die prijs en we houden dat minstens een half jaartje vol, dan moet je eens zien hoe snel de uitgevers overgaan op andere constructies. Ik kan me niet voorstellen dat niet verkochte games geen verlies betekent voor de fabrikanten en middenstanders.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:15 schreef Rodie83 het volgende:
Het is niet aan jou om de prijs te bepalen.
Ja, en als de games goedkoper zouden zijn zou je of meer kunnen zuipen of meer games kunnen kopen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:47 schreef remcheese het volgende:
ik kan elke maand 1 game kopen en 2 zaterdagen stappen, en ik heb nogwel een huis te onderhouden. Niet zeuren dus over die prijs!
het gaat zelfs erger worden ben ik bang. Straks kun je alleen nog maar games downloaden vanaf officiele sites. De nieuwe King Kong game gaat al op die manier naar de gamers toe. Dus wat krijg ik dan? Enkel wat software zonder documentatie voor misschien een ¤30,-- a ¤40,-- euro.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:50 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Nou, als niemand meer games koopt voor die prijs en we houden dat minstens een half jaartje vol, dan moet je eens zien hoe snel de uitgevers overgaan op andere constructies. Ik kan me niet voorstellen dat niet verkochte games geen verlies betekent voor de fabrikanten en middenstanders.
Als we nu eens allemaal massaal (heel europa) afspreken om geen games boven de 30 euro te kopen, dan stort de markt vanzelf in.
Inderdaad, vroeger kreeg je een mooie kartonnen doos met uitgebreide documentatie erin, soms zelfs kaarten en andere leuke extra's (baldurs gatequote:Op vrijdag 4 november 2005 13:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, en als de games goedkoper zouden zijn zou je of meer kunnen zuipen of meer games kunnen kopen.
Als we dan zo gaan beginnen![]()
Als je interesse gamen is, dan heb je dus geen keus. Zeker niet in het online gedeelte. Pak dan maar eens een game uit de budgetbakken, geen hond meer die dan nog die games speelt door het grote aanbod. En kan men voor ¤60,-- er nu geen uitgebreide documentatie bijdoen? Vroeger kon dat ook voor nog minder geld. Nu krijg je elke game in een standaarddvd doosje
![]()
Dus is het dan niet zo dat we dik moeten betalen voor graphics?
Gooien spellenmakers het niet iets te snel op het downloaden?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:56 schreef Quarks het volgende:
[..]
Inderdaad, vroeger kreeg je een mooie kartonnen doos met uitgebreide documentatie erin, soms zelfs kaarten en andere leuke extra's (baldurs gate).
Tegenwoordig krijg je een DVD doosje met een velletje papier![]()
Dat die games zo duur zijn heeft ook te maken met het downloaden, mensen downloaden onder andere omdat spellen zo duur zijn.
Gevolg: Spellenmakers kunnen het hoofd maar net boven water houden en moeten dus meer vragen voor games.
Viceuze cirkel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |