Troost je. Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik heb gisteren ook niet geneukt
Sorry GF
Phew, ik ben dus niet de enigequote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Phew, ik ben dus niet de enige
Blijkbaar niet, maar ik zal aan de andere kant van de lijn moeten staanquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Phew, ik ben dus niet de enige
Hadden pinguins niet één keer sex per jaar? Dus gisteren was de grote dag. Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, maar ik zal aan de andere kant van de lijn moeten staan
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, maar ik zal aan de andere kant van de lijn moeten staan
Was ik maar een pinguïn, dan had ik die zekerheid tenminstequote:Op vrijdag 4 november 2005 13:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hadden pinguins niet één keer sex per jaar? Dus gisteren was de grote dag. Gefeliciteerd [afbeelding].
Pssst, niet verder vertellen: ik ben geen pinguinquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hadden pinguins niet één keer sex per jaar? Dus gisteren was de grote dag. Gefeliciteerd [afbeelding].
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pssst, niet verder vertellen: ik ben geen pinguin [afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pssst, niet verder vertellen: ik ben geen pinguin [afbeelding]
Hoezo bewolktquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:06 schreef Copycat het volgende:
Wat een lekkere agressie op zo'n bewolkte vrijdag!![]()
Ik kan vanaf hier naar mijn kamer kijken. T is echt direct naast het guesthouse, dus even contact met de beschaafde wereld hequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:22 schreef melismay het volgende:
Marc! Moet jij niet lekker vakantie houden in plaats van elke keer hier te zitten?!
Sorryquote:
Je nichtje is niet interessant genoeg om contact mee te hebben daar?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan vanaf hier naar mijn kamer kijken. T is echt direct naast het guesthouse, dus even contact met de beschaafde wereld he
En vanaf morgen gaan we naar het noorden, de 8e gaan we echt de rimboe in, een trekking doen. Dus rijden op olifanten, varen op bamboe vlotten, wandelen door de bushbush, etc. Dan horen jullie niets van me hoor (denk ik dan, ze kunnen er zomaar ook een internet aansluiting hebben ineens)
Op vakantie hoor je internet eigenlijk niet aan te rakenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan vanaf hier naar mijn kamer kijken. T is echt direct naast het guesthouse, dus even contact met de beschaafde wereld he
En vanaf morgen gaan we naar het noorden, de 8e gaan we echt de rimboe in, een trekking doen. Dus rijden op olifanten, varen op bamboe vlotten, wandelen door de bushbush, etc. Dan horen jullie niets van me hoor (denk ik dan, ze kunnen er zomaar ook een internet aansluiting hebben ineens)
Dat bljf ik nog eeuwig horen he?!quote:
Ik ben niet van plan zo lang te levenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat bljf ik nog eeuwig horen he?!
Ik word er gek vanquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:41 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom is het vandaag "gebruik een alternatieve smiley dag"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |