abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31964458
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:41 schreef schanuleke het volgende:

ik ben het helemaal met u eens. niet zwichten voor zulke terreur, maar gewoon een avondkklol instellen en schieten met scherp op alles wat zich misdraagt. dat tuigm moet zien wie er de baas is.
Vrouwen aan de macht

ik ga douchen
pi_31964504
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:33 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Doe het zelf dan ook en wijdt de problemen niet aan de Islam, maar aan de figuren die het doen. Het is echt niet de Islam die een vrouwtje in de hens zet. Het zijn een paar verrotte figuren die het doen. Zullen we ons op deze figuren focussen?
Dat kan met een roze bril van -10 misschien. Om het maar vooral niet te hebben over achterliggende oorzaken. De Islam bepaalt in belangrijke mate de belevingswereld van de betrokkenen en heeft hier dus direct verband mee. Je moet wel erg naïef zijn wil je religie compleet uitsluiten als oorzaak voor sociale uitsluiting.
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
pi_31964541
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:42 schreef schanuleke het volgende:

alstublieft niet zeg!
Hé verdorrie

Nee hoor, alhoewel * nadenkelijk kijkt.
Ik zag er wel wat in, ik bedoel een Balkende, een zooitje herrieschoppers, een noem maar op.
Maar vooruit, een paar mannen dan

Overigens wordt dat toch idd al niks, want dat pikken de neanderthalers weer niet .. zucht.]
Hopeloos dus maw, wordt en is het, alles.
pi_31964556
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

idd dat zou direct de ondergang van de wereld zijn. en ik ben heel erg serieus.
dat denk ik ook. wat vrouwen goedmaken met hun vredelievendheid, verzieken ze meteen met hun doortraptheid.

het is maar wat u liever hebt/.
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:47:34 #225
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31964617
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:45 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Hé verdorrie

Nee hoor, alhoewel * nadenkelijk kijkt.
Ik zag er wel wat in, ik bedoel een Balkende, een zooitje herrieschoppers, een noem maar op.
Maar vooruit, een paar mannen dan

Overigens wordt dat toch idd al niks, want dat pikken de neanderthalers weer niet .. zucht.]
Hopeloos dus maw, wordt en is het, alles.
nou ga snel douchen. vrouw!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31964635
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:45 schreef Davitamon het volgende:

[..]

Dat kan met een roze bril van -10 misschien. Om het maar vooral niet te hebben over achterliggende oorzaken. De Islam bepaalt in belangrijke mate de belevingswereld van de betrokkenen en heeft hier dus direct verband mee. Je moet wel erg naïef zijn wil je religie compleet uitsluiten als oorzaak voor sociale uitsluiting.
De relschoppers zien er niet bepaald uit als figuren die de hele dag in een moskee rondhangen, maar eerder als figuren die alles doen wat de Islam verbied: alcohol, drugs ect etc.
En hoe verklaar je de rassenrellen in VS? Had ook geen drol met religie te maken.
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:48:19 #227
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31964638
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:46 schreef schanuleke het volgende:

[..]

dat denk ik ook. wat vrouwen goedmaken met hun vredelievendheid, verzieken ze meteen met hun doortraptheid.

het is maar wat u liever hebt/.
vredenlievendheid wel eens vrouwen onderling gehoord?
pi_31964660
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:43 schreef zoalshetis het volgende:

idd dat zou direct de ondergang van de wereld zijn. en ik ben heel erg serieus.
Ok, en dan ben ik nu even serieus, het gaat nu wel goed wou je zeggen
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:49:40 #229
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31964684
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

De relschoppers zien er niet bepaald uit als figuren die de hele dag in een moskee rondhangen, maar eerder als figuren die alles doen wat de Islam verbied: alcohol, drugs ect etc.
En hoe verklaar je de rassenrellen in VS? Had ook geen drol met religie te maken.
hou eens op met die usa vergelijkingen. daar zijn bijna geen radicale moslims. bovendien moet je eens zien hoe de europeese achterwijken geruled worden door imams en moskeeën. doe ff een beetje meer wereldwijs ipv wereldvreemd.
pi_31964733
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:45 schreef Davitamon het volgende:

[..]

Dus jij beweert ook dat de daders zelf niet schuldig zijn, nee hen kun je niets verwijten, het ligt aan hun omgeving en hun religie, het ligt aan de sociale omstandigheden en aan hun religie. Oh ja voornamelijk hun religie. Dus om het probleem op te lossen moeten we niet de daders aanpakken, maar de religie.

Kansloos, Pim draait zich om in zijn graf

Mijn mening. Focus je op de daders en filter ze uit de samenleving. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en zal daarop beoordeeld worden. Niet op zijn afkomst, sociale klasse, geslacht, uiterlijk of religie.
pi_31964771
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hou eens op met die usa vergelijkingen. daar zijn bijna geen radicale moslims. bovendien moet je eens zien hoe de europeese achterwijken geruled worden door imams en moskeeën. doe ff een beetje meer wereldwijs ipv wereldvreemd.
Ik stel een vraag en je draait er om heen. Waarom zijn ze niet te vergeljiken met de USA? Omdat daar geen moslims wonen? Nou, nou, wat een wereldwijze uitleg.
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:53:43 #232
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_31964839
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:36 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Heeft niet met de Islam te maken. In de VS vaak genoeg zulke rellen geweest, maar dan waren het negers. Het heeft pas met de Islam te maken als ze met een koran in hun hand herrie gaan schoppen, of een aanslag gaan plegen ofzo.
Misschien niet direkt, maar het draagt er wel aan bij toe, zie mijn eerder post. Zoals ik al zei is het een botsing tussing twee culturen met ieder hun eigen opvattingen, normen&waarden. De islam heeft in sterke mate bijgedragen aan de normen en waarden en opvattingen van de Noord-Afrikanen c.q. moslims, eveneens hoe zij tegen andere culturen aankijken. Voor de Westerlingen geldt dit eveneens. In feite voor elke cultuur! Hoe meer de opvattingen van twee culturen van elkaar afwijken, hoe meer deze culturen afzonderlijk zullen blijven (clubje zus houdt zich afzijdig van clubje zo). Ergo, steeds meer toename van segregatie, culturen minachten elkaar en de groepen gaan botsen. Dit zie je dus nu gebeuren tussen groepen die opgevoed zijn met de Islamitische ideologie en een traditioneel wereldbeeld hebben, c.q. diegenen die Westers zijn opgevoed en een seculier en liberaal achtergrond hebben. Sociologie in aktie....
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:53:45 #233
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31964840
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik stel een vraag en je draait er om heen. Waarom zijn ze niet te vergeljiken met de USA? Omdat daar geen moslims wonen? Nou, nou, wat een wereldwijze uitleg.
het was geen uitleg, het was een opmerking en constatering.
pi_31964845
Precies, religies mogen getolereerd worden, moorden, schijnheilligheid/asociaal gedrag, NIET!

Of je nou een kaalkop, christen of moslim bent.
Anders eruit! Of opvoedcursus van ons aller Bibi
En dat wilt men niet.

en nu ging ik
pi_31964904
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vredenlievendheid wel eens vrouwen onderling gehoord?
vredelievendheoid in de zin van geen fysiek geweld toepassen. vrouwen krijgen hun zin liever op andere manieren, maar die manieren zijn zeker niet altijd te verkiezen boven bottebijlmethoden die mannen soms prefereren.
pi_31964944
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Helaas wellicht voor jou (je bent er schijnbaar naar op zoek) is er geen universele formule of eenduidige oorzaak voor het verklaren van alle rellen, revoluties of oorlogen. Dat zou namelijk wel zo overzichtelijk zijn. Ik claim dan ook nergens dat een dergelijke formule bestaat en het lijkt me nogal offtopic om hier over de Amerikaanse rassenrellen te praten.
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
pi_31965012
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:53 schreef Demophon het volgende:

[..]

Misschien niet direkt, maar het draagt er wel aan bij toe, zie mijn eerder post. Zoals ik al zei is het een botsing tussing twee culturen met ieder hun eigen opvattingen, normen&waarden. De islam heeft in sterke mate bijgedragen aan de normen en waarden en opvattingen van de Noord-Afrikanen c.q. moslims, eveneens hoe zij tegen andere culturen aankijken. Voor de Westerlingen geldt dit eveneens. In feite voor elke cultuur! Hoe meer de opvattingen van twee culturen van elkaar afwijken, hoe meer deze culturen afzonderlijk zullen blijven (clubje zus houdt zich afzijdig van clubje zo). Ergo, steeds meer toename van segregatie, culturen minachten elkaar en de groepen gaan botsen. Dit zie je dus nu gebeuren tussen groepen die opgevoed zijn met de Islamitische ideologie en een traditioneel wereldbeeld hebben, c.q. diegenen die Westers zijn opgevoed en een seculier en liberaal achtergrond hebben. Sociologie in aktie....
Ik zie nog geen oude moslimopa's auto's in de fik steken of hoofddoekjes in de nacht rellen en vernielen. Het zijn wéér de mannelijke jongeren.
Als een groot deel zich in die wijken wel rustig kan houden, maar het alleen de groep mannelijke jongeren is kan de Islam niet de oorzaak zijn. Bovendien lopen ze rond op hun nike's, met baseballpetje op en marlboro sigaretten rokend.
Als ze zo Islamitisch waren zou er een zich gewoon opofferen om zich op te blazen bij de Eiffeltoren ofzo.
pi_31965073
Ik vind zoalshetis trouwens net een wijf, die zomaar vanuit het niets ineens een persoonlijke aanval begint.
  vrijdag 4 november 2005 @ 17:01:53 #239
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31965092
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:55 schreef schanuleke het volgende:

[..]

vredelievendheoid in de zin van geen fysiek geweld toepassen. vrouwen krijgen hun zin liever op andere manieren, maar die manieren zijn zeker niet altijd te verkiezen boven bottebijlmethoden die mannen soms prefereren.
nee dat zeg ik. als het vrouwen waren geweest was er allang een ongestelde kut die op het rode knopje had gedrukt. meermaals zelfs.
  vrijdag 4 november 2005 @ 17:02:42 #240
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31965114
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind zoalshetis trouwens net een wijf, die zomaar vanuit het niets ineens een persoonlijk aanval begint.
oeeehhh nu heb je me, kutje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')