abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 november 2005 @ 22:26:40 #101
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_32522053
Anitra, heel veel sterkte. Ik hoop dat de operatie goed gaat.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_32522433
Dank jullie
Ik zit vol zenuwen, moet morgen om 11 uur in het ziekenhuis zijn.
Evenstar krijgt vrijdag een smsje als de operatie klaar is van Rick en denk dat zij dan wel een update post.

pi_32522552
Veel sterkte Anitra!

Andere moeders hier die het moeilijk hebben ook een
En Jdee, wat leuk dat jij actief moedermelknetwerkt! Ik wist niet dat er al echt vraag was ook naar donormelk.
pi_32525245
Anitra ook van mij heel veel sterkte gewenst
pi_32529022
zet 'm op anitra! (en artsen....)
  donderdag 24 november 2005 @ 09:54:27 #106
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_32530201
Anitra, succes hoor.... !
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 24 november 2005 @ 10:12:37 #107
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_32530569
Anitra succes vandaag en morgen
pi_32531648
Anitra helaas weet ik niet waar je voor geopereerd wordt maar ik wens je wel veel sterkte en succes!
pi_32551123
Anitra wordt geopereerd aan een cyste in haar rug die op een zenuw drukt en ontzettend veel pijn geeft. De kans dat de operatie helpt is niet zo heel groot maar als we nu allemaal hard duimen dan gaat het vast beter !
pi_32558044
Anitra, veel succes en sterkte!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_32558388
Bedankt voor de uitleg Ladybos
Ik hoop dat alles goed is gegaan Anitra!!
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:04:49 #112
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32558583
Ik Laat jullie zo snel mogelijk wat weten als ik wat meer van rick weet intussen maar een kaarsje aangelicht en draaien de duimen hier
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:36:36 #113
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32581595
Rick heetf net gebeld
De opratie is volgens de arts volgens plan verlopen.. het heeft allemaal wat lang geduurd voordat ze uit de narcose was en er nieuws was..
Ze heeft i.i.g. gevoel in haar benen wat opzich positief is de kans opverlamming in de benen is nu wle nihil..
Ze ligt aan de morfine en mag sowieso tot en met zondag alleen maar in bed liggen.. veel pijn..
Nu afwachten geblazen.. Rick belt /smst me morgen weer als er nieuws is .

Zo en nu wil ik ff zeggen dat ik rete trots op haar ben omdat het een heftige operatie was niet zonder risico.. en ze zich er goed door heen gaat slaan en hopenlijk het effect gata krijgen wat gehoopt werd of zelfs beter!!
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2005 @ 22:41:00 #114
81992 Githa
pi_32581724
Anitra wat een goed nieuws hopenlijk geeft het allemaal het gewenste effect ....

Beterschap meid
pi_32581979
Wat een goed nieuws inderdaad. Het is nogal wat hoor met 2 kinderen en altijd maar pijn hebben. Als je Rick spreekt laat hem dan even een dikke kus aan Anitra geven van Jessie en haar meiden
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:53:08 #116
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32582078
wat een goed nieuws hopelijk gebeurt er wat er moest gebeuren en heeft ze geen pijn meer als alles achter de rug is
  vrijdag 25 november 2005 @ 23:01:54 #117
24188 Belana
kloon van belana
pi_32582301
sterkte anitra
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 25 november 2005 @ 23:03:49 #118
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32582358
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 22:49 schreef jessie het volgende:
Wat een goed nieuws inderdaad. Het is nogal wat hoor met 2 kinderen en altijd maar pijn hebben. Als je Rick spreekt laat hem dan even een dikke kus aan Anitra geven van Jessie en haar meiden
doe ik
pi_32582373
Mooi nieuws Anitra! En nu afwachten...spannend!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 25 november 2005 @ 23:11:54 #120
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_32582551
Joepie, wat een goed nieuws!

Heel veel sterkte met het herstel Anitra, en hopelijk heeft het het gewenste effect!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 27 november 2005 @ 10:30:38 #121
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_32613061
Anitra; veel sterkte de komende tijd!
  zondag 27 november 2005 @ 10:44:02 #122
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_32613156
Goh Anitra, dat heb jij (dat hebben ze) toch maar goed gedaan! Zet 'm op de komende tijd!
pi_32617076
spannend hoor anitra. een vlot & goed herstel gewenst (incl natuurlijk het allerbeste resultaat: van je pijn af! ik hoop het zo!). laat je je goed verwennen ondertussen?
  zondag 27 november 2005 @ 14:57:43 #124
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32618398
Anyway, gister was ze erg versuft, vandaag is ze een stuk helderder, lijkt
wel.
Dat is tevens ook het probleem, ze heeft echt verschrikkelijke last van
afkickverschijnselen van d`r eigen medicijnen. Echt eng gewoon, die
spiertrekkingen.
Het is hierdoor op dit moment erg moeilijk in te schatten hoeveel pijn ze
heeft. Verder kan ze niet lang op bed liggen, dat is altijd al een probleem
geweest.
Kortom, op dit moment is het geestelijk nog steeds erg zwaar, misschien wel
zwaarder dan gisteren.
Wat dan wel weer een positief iets is is dat beide benen even warm
aanvoelen, en dat heb ik `r zolang ik `r ken, nog nooit horen zeggen.
Uiteraard zal ik alle knuffels overbrengen. Ik moest wel nog tegen je zeggen
dat jij een beetje om jezelf moest denken ook; Ja, dat zei ze echt :S

Groetjes en enorm bedankt voor jullie medeleven!

Rick

----

Een stukje uit de mail van Rick

die muts is zich druk aan het maken om mij
het is dus erg zwaar maar voorals nog positief dus wij jompelen nog harder en branden lke dag een mooi kaarsje

Ik heb het adres om een kaartje oid te sturen.. En ik denk dat ze het heel erg leuk zou vinden als er meerderen een kaartje zullen sturen dus als iemand van jullie wil.. mail me maar dan mail ik het adres van het zkh email staat in profiel
  zondag 27 november 2005 @ 18:27:06 #125
105888 renzell
pi_32623838
GVD, even spuien dat ik echt gruwelijk baal van de situatie hier. Vriendlief heeft dus een hernia en ligt of plat, of heeft zich achter de computer gesleept om te werken. Ikzelf ben steeds meer aan het werk (nu gemiddeld zo'n vier dagen per week) en zodra ik thuiskom begint het: boodschappen doen, koken, het huis dat weer een chaos is proberen enigszins te fatsoeneren, full-time (wanneer mogelijk) voor Julius zorgen en ook nog eens proberen orde te scheppen in onze financiele chaos. Door stomme fouten in het verleden hebben we schulden en het een is nog niet afbetaald of het volgende komt al binnen. Stapels post op tafel en ik ben de enige die er wat mee doet. Moet ook echt een project van ons samen worden, maar vriendje is nu zo ziek dat het er gewoon even niet de tijd voor is. Pffff, ik zie echt door de bomen het bos niet meer.
  zondag 27 november 2005 @ 18:30:03 #126
105888 renzell
pi_32623942
En mijn fiets is ook nog kapot en ik heb geen geld om hem te laten maken en ook geen rijbewijs en vriendje heeft te veel pijn om vaak te rijden, dus ik moet alles lopend doen, aaarghh! Frustratie!!! En ik heb er rugpijn van!!!!
En en en.... ik loop echt niet de hele dag zo te balen hoor, ik probeer juist heel positief te blijven en meestal lukt dat ook, maar nu (heb net weer een stapel rekeningen opengemaakt) dus even niet.
pi_32626478
Renzelltje toch Ik wil je even heel veel sterkte toewensen en hopelijk is alles snel weer wat beter
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † zondag 27 november 2005 @ 21:58:28 #128
81992 Githa
pi_32629250
Renzell als er iets is wat ik voor je kan doen .....
  zondag 27 november 2005 @ 22:12:58 #129
105888 renzell
pi_32629708
Jullie zijn lief! En nee Githa, ik geloof niet dat er iets is dat je kan doen. Ik hoop gewoon echt heeeeeel erg dat vriendje snel weer beter is, want het is maar niks gezellig bij ons thuis nu.
  zondag 27 november 2005 @ 22:18:53 #130
34891 melonovy
La Kutschie
pi_32629895
He get wat naar allemaal Renzell, 't komt dan allemaal tegelijk en op het verkeerde moment, niet leuk!
Dikke kus voor jou!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_32630760
renzell, dat klinkt erg zwaar ja, niet iets om heel lang vol te moeten houden. ik hoop ook dat je vriend snel weer beter is. en anders toch echt maar hulptroepen inschakelen hoor! sterkte ermee. slaap je zelf wel weer goed trouwens?
  zondag 27 november 2005 @ 23:50:43 #132
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_32633074
Gatsamme, Renzell. een ziek vriendje EN boze enveloppen. Of dat al niet moeilijk genoeg is los van elkaar. Als er iemand hulp aanbied in je omgeving, gewoon aanpakken hoor, hoe positief je je soms ook voelt. Een goei pan soep kan af en toe wonderen verrichten . Laten we hopen dat papa-Julius snel weer beter is, dan komt hij (en de rest) weer op z'n pootjes terrecht. En wat een klote-fiets, om je net nu te laten zitten. Stom stom...
  zondag 27 november 2005 @ 23:57:15 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32633278
Shit Renzell... balen dat nu even alles tegelijk bij elkaar komt...
Ik ga heel hard duimen dat vriendje er snel weer een beetje bovenop is...
  zondag 27 november 2005 @ 23:57:44 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32633294
Kan je trouwens niet van iemand een fiets lenen for the time being... Dit is nou niet echt het weer waarin veel mensen zelf zullen willen fietsen.
pi_32633582
Renzell wat vervelend allemaal Sterkte..
(En het is niet mogelijk al je schulden op te tellen en ergens 1 lening te openen, die je dan maandelijks afbetaalt oid? Ik weet niet of het handig is, maar lijkt me wel zo overzichtelijk..)
  maandag 28 november 2005 @ 00:09:14 #136
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32633637
renzell
pi_32637635
Renzell, wat rot zeg! De financiele zooi is hier ook nog wel herkenbaar (wij hebben ook schulden en dat machteloze gevoel wat je er soms van krijgt...)
Sterkte meis ! Hopelijk is je mannetje snel weer op de been...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_32638656
renzell ik heb je even gemaild (jaja hij doet het weer ) iig een hele dikke knuffel van deze kant!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  maandag 28 november 2005 @ 09:48:18 #139
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_32638778
Anitra zet em op he, blij dat de operatie wel goed is verlopen

Renzell wat ronduit kut zeg het komt vast allemaal goed, maar t valt allemaal niet mee om t goed te laten komen altijd. beterschap voor je mannetje
pi_32644294
Sterkte renzell
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_32645451
Anitra, fijn dat de operatie goed is gegaan, veel sterkte met je herstel

Renzelltje toch, das ook niet niks wat je zo op je bordje hebt liggen... Kun je niet even zorgverlof opnemen zodat je thuis orde op zaken kunt stellen ? Of hulptroepen voor de boodschappen (albert.nl, maar is niet goedkoop, wat met geldproblemen dus misschien ook niet zo handig is). Buurvrouw met fiets die je mag lenen misschien, of die wat boodschappen voor je mee kan nemen ? En wat je geldproblemen betreft, heel veel sterkte daarmee. Ik heb ook in die situatie gezeten en het is heel zwaar, vraagt veel tijd maar ook heel veel geestelijke energie. Probeer het niet de rest te laten overschaduwen.
  maandag 28 november 2005 @ 19:20:55 #142
105888 renzell
pi_32652127
Dank jullie wel allemaal. Jullie opbeurende woorden helpen me echt! Ze geven me het gevoel dat ik er toch niet helemaal alleen voor sta.
Op een aantal fronten gaat het al een ietsiepietsie beter. Mijn telefoon, die door Julius zodanig ondergekwijld was, dat ie met geen mogelijkheid meer aan de praat te krijgen was, is vervangen door de oude telefoon van Sugar. Mijn fiets, die werkeloos aan de lantarenpaal voor ons huis staat, heb ik tijdelijk kunnen vervangen met die van een vriendin. En ik kreeg vandaag te horen dat me waarschijnlijk een kleine financiele meevaller te wachten staat , al hebben we daar niet perse nu iets aan, want het gaat pas over volgend jaar.
Jammerlijk is alleen dat Julius het knaagdier mijn borst heeft opengeknaagd en het voeden dientengevolge echt TE veel pijn doet momenteel. En om heel eerlijk te zijn, voelt dit een beetje als de spreekwoordelijke druppel en denk ik er sterk over de handdoek in de ring te gooien wat betreft de borstvoeding. Ik geef het nog even de kans, maar als dit binnen een week of twee niet genezen is, dan moet Juul jammerlijk genoeg afscheid gaan nemen van het gezellige natafelen bij moeders aan de borst. Ik zou dit echter wel echt jammer vinden, want ik ben zo gaan houden van die momenten samen met mijn kleine haasje. Het idee echter, dat ik zo meteen naar beneden moet omdat ie eigenlijk ECHT gevoed moet worden nu, maakt dat ik al bijna tranen in mijn ogen krijg van de pijn. AAAAAAAH!
pi_32654321
aiai, dat is vervelend zeg. en kolven, is dat nog een (minder pijnlijke?) optie nu?
  maandag 28 november 2005 @ 20:50:00 #144
105888 renzell
pi_32654546
Ja Bix, ga ik morgen wel even proberen, want dit is echt te pijnlijk. ik ben trouwens ook bang dat ik hem vroeg of laat een flinke tik verkoop, gewoon uit impuls...
pi_32654693
maar hij heeft je dus echt flink gebeten? of is 't een 'kloof' oid? misschien zoek ik 't BV-topic er wel weer even bij.
pi_32659459
renzell
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_32661505
Ow Renzell...soms lijkt het ook wel allemaal tegelijkertijd te komen he? Inmiddels ook alweer wat meevallers gehad lees ik dus dat scheelt alweer wat...ik herken je situatie wel een beetje, want wat er hier de afgelopen weken aan de hand is geweest is o.a. het volgende (misschien dat je nog wat kan lachen, het is geschikt materiaal voor leedvermaak!)

- kortsluiting in de elektrische kookplaat waardoor die gloeiend heet werd en de waterkoker die erop stond smolt. Het hele huis stond blauw van de gesmolten-plasticwalm en toen ik alleen maar even de brandweer belde om te vragen hoe ik dat het beste kon ventileren, stonden er 3 minuten later 3 brandweerauto's, 2 politiewagens en een fotograaf voor de deur. Waarschijnlijk komen we nu in de dorpskrant
- dezelfde dag als de kortsluiting: wasmachine kapot, gigantische lekkage op de bovenverdieping. Er staan nu hele mooie kringen op het plafond van de benedenverdieping.
- ook dezelfde dag: in een poging al het water op te dweilen val ik van de trap. Kom terecht op m'n stuitje. Datzelfde stuitje, waar ik na de bevalling nog zeker 8 weken last van heb gehad. Gevolg: weer niet kunnen zitten, denk dat het weer gekneust is ofzo.
- En ook die dag nog: 1 van m'n ratten blijkt een nieuw tumor te hebben, terwijl een andere tumor pas een maand geleden verwijderd is.

Enkele dagen daarvoor:
- stofzuiger begeeft het, niet meer te repareren. Nieuwe stofzuiger is dus nodig.
- auto moet APK gekeurd worden. En jaa hoor, of we voor 400 euro aan reparaties willen laten doen anders wordt hij niet goedgekeurd
- baarmoederontsteking bij een rat. Het ding moet er direct uit (de baarmoeder). Kosten: 60 euro

Dus je bent niet de enige bij wie het af en toe niet zo lekker loopt allemaal. Gelukkig kan ik er nu alweer hard om lachen, om deze 'stream of bad luck' (ook omdat we alle rekeningen nog niet open gemaakt hebben hoor!). De nieuwe stofzuiger is inmiddels binnen. De wasmachine wordt hopelijk binnenkort gemaakt, gelukkig valt het nog onder de garantie. De verzekering is gebeld voor de gesmolten waterkoker, de elektrische kookplaat en de waterschade Gelukkig staat het huis er nog!
It's all up to you
  dinsdag 29 november 2005 @ 08:13:19 #148
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_32663630
Anitra, sterkte met je herstel

Renzell, fijn dat het al wat beter gaat, succes met de bv

TearSong, klinkt ook leuk allemaal

Hier gaat het niet zo denderend. Ik ben al vanaf donderdag zwaar verkouden en dat gaat gepaard met keelpijn, hoesten en een zo nu en dan uitvallende stem. Normaal is het leuk dat Robin zoveel wakker is, maar nu wel erg vermoeiend, want hij vraagt gewoon veel aandacht, dus ff een uurtje tussendoor slapen lukt vaak niet.
Dat het "van onderen" nog niet helemaal in orde is, merk ik ook wel als ik hoest of nies, die druk voelt dan nog vervelend aan.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  † In Memoriam † dinsdag 29 november 2005 @ 10:14:08 #149
81992 Githa
pi_32665172

Voor alle dames hier....jemig, wat een weekjes hebben jullie gehad, dat dit klaverje het tij maar mag keren
pi_32667424
Githa, je klavertje werkt hier! Vanochtend een sms'je gekregen dat we een Veronica puzzel gewonnen hebben. We weten alleen nog niet wat, of een pakket audio/dvd/tv/vcr-stumen t.w.v. 350 euro of een arrangement bij sauna & beautyresort de zwaluwhoeve

Wennie: zwaar he? verkouden/ziek zijn en dan nog zo'n kleintje erbij. Dat viel mij ook best tegen...je hebt weinig tijd om goed uit te rusten...beterschap!
It's all up to you
pi_32670202
Damn.. had ik net een heel stuk getikt gaat het fout... Nou ja dan beginnen we gewoon opnieuw.

Tearsong, gaaf dat je een prijs gewonnen hebt, ben benieuwd wat het is!!

Jeetje Wennie, nog steeds ziekig, balen zeg. Ik had er verleden week ook last van, keelpijn, snotneus enzo maar heb vitaminepillen gehaald en het gaat een stuk beter..

Mijn "onderkantje" is eigenlij zo goed als genezen.. gelukkig..

Hier gaat alles een stuk beter, ik kan eindelijk een beetje gaan genieten van Amber. Ze is over het algemeen heel gezellig, lacht lekker, drinkt over het algemeen goed en huilt gelukkig een stuk minder...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:11:48 #152
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32684362
Even kort maar bondig :
Het gaat super goed met anitra.. zelfs zo goed dat ze morgen naar huis mag
ze heeft minder pijn en warme benen wat positief is dit was dus eerst niet zo!! ze zijn allemaal wel beduusd omdat het zo goed gaat maar dat is logisch.. nu op naar ene rustig herstel.. maar ben zo blij dat er al een verbetering is die aanzienlijk is.
En waar kan ze beter herstellen als bij der gezinnetje
  † In Memoriam † dinsdag 29 november 2005 @ 23:14:57 #153
81992 Githa
pi_32684481
JIPPIE !!!!Anitra wat goed dat is toch gewoon super goed nieuws.
  woensdag 30 november 2005 @ 10:37:48 #154
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_32691079
erg goed nieuws

sturen ze kaarten door vanuit het ziekenhuis??? die komt vandaag dus aan
pi_32691109
Fijn dat ze weer naar huis mag!! Beterschap Anitra!!
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 30 november 2005 @ 11:38:33 #156
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_32692333
wat een geweldig nieuws voor Anitra (en haar gezin)
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_32693090
Ik ben weer thuis
Mag even op zitten en daarna weer plat.
Het gaat idd goed met de pootjes en de pijn trekt steeds verder terug.
De wond zelf voel ik niet, maar dat komt omdat ik dus danige pijn gewend ben dat dit dus peanuts is.

Na 23 januari (als de arts er mee akkoord gaat) mag ik gaan beginnen met opbouwen en therapie, nu voorlopig 20 minuutjes zitten en dan rusten.

Iedereen bedankt voor de steun!!!
pi_32693170
anitra, wow!!! nu al thuis! wat een goede berichten! doe je voorzichtig aan?

komt m'n kaartje zeker te laat in 't ziekenhuis aan...
pi_32693404
Anitra wat goed

(Bix de mijne ook niet, maar ze zullen t wel doorsturen denk ik)

Echt geweldig om te horen dat het nu al zoveel beter voelt
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32693735
Wat fijn Anitra Eindelijk een lichtpuntje !!!
  woensdag 30 november 2005 @ 13:01:08 #161
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32694081
welcome home mopje
  woensdag 30 november 2005 @ 13:57:37 #162
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32695532
zo wat goed dat je nu al thuis bent
knap lekker op ben echt heel blij voor je
  woensdag 30 november 2005 @ 16:25:29 #163
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_32699679
Anitra, succes met je herstel

TearSong, het valt best wel zwaar ja. Ik voel me gelukkig alweer wat beter. Ik heb gister lekker 3 uur met Robin op bed gelegen en vannacht heeft ie goed geslapen, dus ik ook

Vicky, ik slik nog steeds m'n Gravitamon (had nog bijna een vol potje) en ijzer, dus dat is het niet. Ik was alleen vorig jaar aan de inhalator gegaan nadat de dokter me asmatisch had bevonden en daar ben ik mee gestopt zodra ik wist dat ik zwanger was. Maar nu dus weer te laat ermee begonnen en dan krijg ik meteen weer zoiets
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_32699737
Wat goed Anitra, lekker dat je weer thuis bent!
It's all up to you
  woensdag 30 november 2005 @ 21:58:47 #165
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_32710459
Anitra fijn meid dat het zo goed gaat en heerlijk dat je weer thuis bent
pi_32755865
Bix, Jessie en Martineke de kaarten zijn aangekomen
Heel erg bedankt voor de lieve woorden!!!

Hier gaat het even wat minder, gisteren al wat meer pijn rond de wond en vandaag voor het eerst gedouched en dat duurt echt te lang.
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:17:56 #167
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_32756265
Het is allemaal natuurlijk nog heel vers Anitra. Zo'n operatie is niet niks. Ik ben blij voor je dat het achter de rug is en ik hoop dat je snel weer op de been bent!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:44:36 #168
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_32756998
yw fijn dat je weer thuis bent en rustig aan he! tis niet niks zon operatie
pi_32765262
Ik heb mezelf behoorlijk vergist in de operatie
Ik dacht dat doen we wel ffies, maar na de operatie moest ik dus 72 uur plat liggen, de morfine moest er binnen 3 uur vanaf ivm allergiewist niet dat dat ook bestond, zonder medicijnen de eerste 36 uur door, afkick verschijnselen van mijn eigen medicijnen, spierontspanners moeten slikken omdat ik mijn armen in zoverre niet onder controle had dat het gevaarlijk voor de wond werd en vandaag heb ik gezien doormiddel van een foto hoe groot de plek eigenlijk is

Maar ben blij dat ik het toch gedaan heb!!!
  vrijdag 2 december 2005 @ 21:50:55 #170
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_32766353
We duimen allemaal dat het ook gaat lonen Anit
pi_32767098
Anitra sterkte hoor. Het is me nogal een ingreep geweest he. Psychisch lijkt het me ook heel zwaar. Maar dat zal nog wel komen als je lichamelijk wat beter ben. Hou daar ook rekening mee he. Het moet ook nog allemaal een plaatsje krijgen
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:42:03 #172
105888 renzell
pi_32767553
Anitra sterkte met alles!
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:23:22 #173
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_32863769
Anitra veel sterkte!

Renzell, hou jij het nog een beetje vol allemaal?

Hier gaat het redelijk. Heb nog steeds wat keelpijn en verkouden, maar verder gaat het wel ok. heb alleen niet zoveel fut, de eerste na de bevalling zijn er weer. Dus wij hebben vandaag lekker een pyjamadagje
Morgen komt m'n moeder lekker tutten met Robin en helpen met schoonmaken voordat we het huis gaan versieren met kerstspullen. Heb er nu al zin in!
Ik heb van Sinterklaas kaartjes voor Beauty and the Beast gekregen (was eigenlijk bedoeld voor de kerst, maar de voorstelling is al 22 december ). Dat wordt de eerste dag dat ik m'n ventje bij iemand anders achter moet laten Daat heb ik dus echt geen zin in
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 14 december 2005 @ 10:01:07 #174
105888 renzell
pi_33065665
Hier een bericht van een inmiddels behoorlijk uitgeputte moeder.
Situatie ongewijzigd hier.
Juul, die altijd fantastisch heeft geslapen, doet dat nu niet meer.
Fase of niet, het duurt nu al weken dus voor mij voelt het al niet meer als een fase.
Twee drie keer per nacht is het raak en gilt ie net zo lang tot ik hem voed.
Ik wil de 5-minuten methode gaan uitproberen, maar zit zo aan mijn tax, dat ik niet weet of ik dat (in mijn eentje) kan opbrengen. Sander slaapt (na weken in het logeerbed gelegen te hebben) weer naast me en dat is ook niet bevoordelijk voor mijn rust. Het bed is te klein en hij moet door de pijn wel 20 keer per nacht draaien. Kortom; vannacht moet ie maar weer naar de logeerkamer, helaas.
Nou, om een lang verhaal kort te maken. Ik zit er ff helemaal doorheen! En moet vandaag ook werken tot 22.00uur vanavond. Bah!!!!
Zo, en nu zet ik mijn glimlach weer op mijn gezicht en ga ik kwiek en fluks mijn regietje voorbereiden. Nee, het is echt niet zo dat ik bij de pakken neer ga zitten, maar zo 's ochtends, met ogen dik van de slaap, vervloek ik de hele situatie echt!!!
pi_33065842
arme renzell het klinkt ook echt heel zwaar. wat bedoel je precies met de 5 minuten methode?
pi_33065904
Achjeetje renzell, sterkte Slaapgebrek is zo slopend.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 14 december 2005 @ 10:15:25 #177
105888 renzell
pi_33065919
Sugar kwam daarmee. Het schijnt heel bekend te zijn en ook echt goed te werken. Als die kleine aan het gillen is, ga je na 5 minuten kijken, maar je haalt hem er niet uit. Wel even troosten, kusje geven etc. En dan dus weer weg. Vervolgens ga je na 7/8 minuten weer terug en herhaalt dit ritueel zich. Belangrijk blijft om hem er niet uit te halen. De tussenpozen worden steeds groter en op een gegeven moment valt ie (hopelijk) uit zichzelf weer in slaap. Op deze manier leren ze dus in feite dat je wel komt als er echt paniek is, maar dat ze er niet steeds uitgehaald worden om te drinken. Snapt u?
  woensdag 14 december 2005 @ 10:17:04 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33065951
Renzell, is het een idee om eens te gaan praten op het CB over slaaptraining oid? Dat je het idee krijgt dat je daarvandaan ook steun kan krijgen?
pi_33066021
renzell, er heeft wel eens een topic gelopen op fok, misschien heb je hier nog wat aan!

De strijd om het slapen - dagboek
pi_33066037
ohja, die ken ik als de "5-10-15 minuten methode". werkt hier heel goed. hoewel ik 'm niet zo strikt toepas als jij nu beschrijft, ik troost wel eens wat uitgebreider (haal anna er wel uit, en houd haar even tegen me aan, daar wordt ze meteen rustig van) en ook met borst als het nodig is. maar wel standaard terugleggen, en de tussenpozen inderdaad steeds langer laten worden, dan gaat 't geheid een keer goed!
  woensdag 14 december 2005 @ 10:24:52 #181
105888 renzell
pi_33066128
Misschien wel BE, maar ik denk dat ik eerst toch die 'methode' eens uit wil proberen. Ik moet er alleen even de fut voor zien te vinden. maar dei situatie zoals ie nu is, breekt me ook op, dus er moet sowieso iets gebeuren. En als dat niet werkt, dan is het CB idd helemaal geen slecht idee.

Het is niks voor mij, dit gedoe. Ha, voor wie wel?! Nee, maar snap je...? Eigenlijk ben ik een enorme optimist. En ik heb eigenlijk juist heel goede zin in het leven momenteel. Alles gaat goed met mij! Ja, behalve dit dan. En dat is nogal wat helaas.... het heeft zo veel effect op het leven van alledag. GRRRRRRR, daar word ik BOOS van!
  woensdag 14 december 2005 @ 10:26:00 #182
105888 renzell
pi_33066159
Dank Bix, vind ik toch wel bemoedigend. Hoop dat ik vannacht de fut heb ervoor te gaan.
pi_33066188
Renzell, sterkte meis! Ik heb helaas verder geen tips voor je, maar leef wel met je mee.
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2005 @ 10:30:50 #184
81992 Githa
pi_33066260
Renzell
Die 5-10-15 min. methode doet het hier ook prima, ik zou zeggen heel veel succes en sterkte met het toepassen ervan, zeker in je eentje is dat zwaar.
en jij een Super hoe positief jij blijft schrijven
pi_33066326
renzell, het kost inderdaad heel erg veel energie he. balen als je eigenlijk nog zoveel andere dingen ook wil doen. is het mogelijk om je doelen tijdelijk even een beetje aan te passen naar een haalbaarder niveau? anders blijft elke dag frustrerend, terwijl het ook belangrijk is om van wat je wel kunt doen te genieten (deze tijd gaat zo snel weer voorbij). heel veel succes ermee!
  woensdag 14 december 2005 @ 10:36:23 #186
105888 renzell
pi_33066374
Dank je Githa. maar het voelt juist helemaal niet zo. Ik voel me een enorme zeikerd. Weet dat dat nergens op slaat, maar toch voelt het zo.
Zo, en nu stop ik, want ik moet werken.
Jullie zijn erg lief allemaal. Ha, als Fok! er niet was had ik mij nu misschien wel bij een aantal pakken neergevleid, om er voorlopig niet meer vandaan te komen.
  woensdag 14 december 2005 @ 10:37:35 #187
105888 renzell
pi_33066421
Bedoel je qua werk enzo Bix?
  woensdag 14 december 2005 @ 10:38:09 #188
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33066431
renzell het klinkt erg zwaar allemaal. Kan me voorstellen dat je er een beetje aan onderdoor gaat ondertussen. Hopelijk gaat die 5 minuten methode werken, en hopelijk kun je er de kracht voor vinden om het uit te proberen.

Ik doe nieuwe dingen uitproberen trouwens meestal liever in m'n eentje dan samen met Micha, omdat ik ook geïrriteerd wordt als hij geïrriteerd raakt Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.

Heel veel sterkte in elk geval!
©Dumbo
  woensdag 14 december 2005 @ 10:39:00 #189
105888 renzell
pi_33066456
Want als je dat bedoelt, dan.... nee. Ik zit ram en ramvol deze maand en er is niets maar dan ook niets wat ik af kan zeggen.
Maarrrrr.... genieten van Juultje kan ik gelukkig echt nog wel hoor! Ik geniet van elke seconde dat ik hem zie. Ha, behalve 's nachts, want dan kan ik hem wel achter het behang plakken.
pi_33066515
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:39 schreef renzell het volgende:
Ha, behalve 's nachts, want dan kan ik hem wel achter het behang plakken.
Dat is ook een optie natuurlijk, heb je nog rollen in huis?
  woensdag 14 december 2005 @ 10:42:08 #191
105888 renzell
pi_33066518
ja Tex, dat herken ik wel, maar het is nu gewoon echt een kwestie van TE veel vermoeidheid. Als ik 's nachts WEER wakker word als ik net een half uur lig te slapen, dan kan ik het gewoon bijna niet opbrengen om er weer uit te gaan. Laat staan dit 5, misschien wel 10 keer te herhalen. Maar wie weet, misschien kan Sander toch meedoen vannacht, hij hoeft hem immers niet op te tillen, alleen maar naar zijn kamertje te strompelen...

Shit, en nu moet ik echt echt echt stoppen. dank allemaal voor de lieve worden!
  woensdag 14 december 2005 @ 10:43:05 #192
105888 renzell
pi_33066543
Hmmmm, misschien geen gek idee Easy.... ik kan nog wel ergens wat opduikelen denk ik zo...
pi_33066640
renz ja ik bedoelde inderdaad werk, of wat er verder nog maar allemaal gebeuren moet (misschien hulp inroepen waar mogelijk?). voor je 't weet ben je nog verder van huis (als je 't echt laat oplopen tot overspannen-heid kan 't een tijd duren voor je daar weer bovenop bent). nou ja ben bang dat ik je nu alleen maar schrik aanjaag, terwijl ik bedoel: heel veel sterkte ermee en je kunt niet meer doen dan je nu al doet!
pi_33068477
Renzell je bent helemaal geen zeikerd hoor! Het is vreselijk vermoeiend om voor een kind alleen te zorgen en als hij ook nog eens zo slecht slaapt waardoor jezelf ook geen rust krijgt is dat verschrikkelijk zwaar!!!
Ik ga heel hard duimen dat Julius snel weer wat lekkerder gaat slapen!
pi_33069009
Renzell: je hebt ook alles tegelijkertijd nu he? Ik hoop dat je methode werkt, hier werd hij ook aangeraden door m'n yoga-lerares. En ik geloof dat Ria Blom er ook over schrijft in haar boek.

Oh, er wordt hier een Tomas wakker, laat ik maar eens gaan kijken
It's all up to you
pi_33069616
Renzell Sterkte met de 5 minuten methode, ik kan Myrthe nog geen 15 seconden laten huilen dus 5 minuten zou ik echt niet volhouden. Maar Myrthe huilt ook bijna nooit (in ieder geval niet als er niets aan de hand is) dus ik heb ook geen oefening gehad Ik ben net als Jdee bezig met de slaaptraining op basis van het boek ' the no cry sleep solution' en dat werkt best goed. Ze slaapt overdag veel langer en haast al op vaste tijden, 's nachts wordt ze nog wel 2 -3 keer wakker maar ze slaapt meestal wel snel weer in. Sinds gisteren ga ik 's avonds naar bed als Myrthe ook naar bed gaat, om maar zo veel mogelijk slaap te krijgen. Myrthe lag er gisteren om 21.15 in en ik om 22.15 (nog even in bad geweest). Vanochtend was ze wakker om 7.15 (vannacht 3x eruit geweest om d'r speentje te geven) en toen heeft Mr.Bos haar beziggehouden tot hij om 8.45 naar zijn werk moest, toen is ze bij me komen liggen en ze viel weer in slaap, geslapen tot 11.15 !! Dus ik heb een heerlijke lange nacht gehad ondanks dat ik er een paar keer uit moest ben ik beter uitgerust dan ik in tijden ben geweest. Dus dit gaan we er voorlopig maar even inhouden.
  woensdag 14 december 2005 @ 13:17:28 #197
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_33070113
Nav het zwangerschapshormonen topic vraag ik me af waar Catootje is gebleven? En hoe het met Danielle is? Ik zag haar naam namelijk in dat topic langsschuiven en ze is volgens mij al heel lang niet meer geweest hiero!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:11:21 #198
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_33166072
Renzell> succes en veel rust gewenst. Hier ook de no-cry-sleep-solution aan het doen net als Ladybos en het werkt! duurde wel langer dan de gegeven dgen omdat er griep+tandjes+'gaan staan'spurt tussendoor kwam, maar ze slaapt nu 2 keer dutje op een dag van 1,5-2 uur en 45mins-1,5u en snachts sinds een week (!) slechts 3 keer eruit. En MAN wat slaap ik dan opeens lekker zeg. En ik ben er echt maandenlang om het uur, twee uur uitgemoeten dus ik kan me goed invoelen hoe je je voelt. K*T. Ik had voor mezelf ook steeds de mantra "de-ze-nacht-komt-nooit-meer-terug" (leer je toch nog iets van de weeen wegpuffen ) voor ogen en rekende op het doorkachel mechaniek en op hulp van NEelix en vrienden voor t huishouden. Afgelopen 4 nachten is ze steeds 4-5 uur gaan slapen. en trots dat ik ben. Ik duik er soms ook met haar in, 7 uur savonds. En dat is echt uit pure noodzaak, niet gezellig, maar het helpt wel.

dus: you're doing great. Houdt moed! gogogo! je kan het! *blaast wat energie je kant op*
Ik had even een andere vraag:

past in een renault twingo (of vergelijkbaar zoals ze die dan in die klasse verhuren) naast 2 volwassenen ook een kinderzitje? (klass 1, eentje groter dan de maxi cosi).ik wil een auto huren, maar er staat dat het maar voor 2 personen is, maar dat lijkt me toch stug als er voor 4 personen bankplek is?

iemand een idee?
..en laat gaan...
  zaterdag 17 december 2005 @ 19:04:04 #199
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_33167496
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:17 schreef Ireth het volgende:
Nav het zwangerschapshormonen topic vraag ik me af waar Catootje is gebleven? En hoe het met Danielle is? Ik zag haar naam namelijk in dat topic langsschuiven en ze is volgens mij al heel lang niet meer geweest hiero!
Ik zat gisteravond oude topics terug te lezen over mijn punctie en dat we net zwanger waren en vroeg me hetzelfde af!
Ik heb echt geen idee hoe ' t met Catootje en Danielle gaat.. Jammer, ben best benieuwd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_33168309
Jdee fijn dat het bij jullie ook beter gaat met slapen ! Myrthe sliep vannacht van 9.15 tot 4.45 aan 1 stuk door, heerlijk !! (ben wel even gaan kijken of ze nog leefde toen ik toch naar de wc moest

ps. Jdee kom je ook naar de Meeting net-nog-wel/niet-baby 22 januari?

Renzell hoe is het met de 5-minuten training gegaan ? Trek je het nog een beetje ? Slaapgebrek vind ik echt verreweg het zwaarste van het afgelopen (bijna) jaar. Dat beinvloedt zo ontzettend veel. Hopelijk gaat het bij jullie snel weer beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')