Dat sucken van jouquote:
Beste game voor de DSquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat sucken van jou
Castlevania DS was geweldig
In Rijswijk, maar in het rek lag er maar 1..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:44 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Kijk dat is beter. In welke stad zit die mediamarkt?
De GBA SP met nieuwe scherm?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb vandaag weer een flink aantal uren met de GBA SP gespeeld, maar DAMN wat een verschil is dat met de MicroDat scherm is misschien wel groter, maar zoooooo onduidelijk
Micro FTW
Is die heel anders?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:02 schreef Lexie het volgende:
Beste game voor de DS. Heb gisteren de Julius mode uitgespeeld
.
Dankje, was sowieso niet echt in de buurt. Zal wel eens kijken. Eerst moet ik nog sword of mana uitspelen.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:34 schreef Odin83 het volgende:
[..]
In Rijswijk, maar in het rek lag er maar 1..
Je speelt met drie karakters waar tussen je real time kunt wisselen die allemaal hun eigen vaardigheden hebben. Je hoeft je totaal niet bezig te houden met souls, pakjes of wapens en iedere tussenbaas vereist weer een nieuwe tactiek. Normaal heb ik een spel na een keer spelen wel gezien maar de Julius mode was erg tof, liet me erg denken aan de oldskool Castlevania's waar het vooral om de actie gaatquote:
*Kijkt naar gamescollectie..quote:Op zondag 8 januari 2006 18:53 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Dankje, was sowieso niet echt in de buurt. Zal wel eens kijken. Eerst moet ik nog sword of mana uitspelen.
Tuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 21:05 schreef Odin83 het volgende:
[..]
*Kijkt naar gamescollectie..
Mag ik bij jou komen spelen?![]()
Gefeliciteerd met je geweldig mooie Micro!quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:00 schreef Odin83 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Mocht alleen wel meteen aan de deur nog even 25 euro invoerrechten afdragen.![]()
Incl verzendkosten is dat dus een Game Boy van 150 euro... Maar goed hij is wel extreem mooi.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:08 schreef Lexie het volgende:
[..]
Je speelt met drie karakters waar tussen je real time kunt wisselen die allemaal hun eigen vaardigheden hebben. Je hoeft je totaal niet bezig te houden met souls, pakjes of wapens en iedere tussenbaas vereist weer een nieuwe tactiek. Normaal heb ik een spel na een keer spelen wel gezien maar de Julius mode was erg tof, liet me erg denken aan de oldskool Castlevania's waar het vooral om de actie gaat.
Ja dat is hier ook te lezen: Airmail glipt veel vaker door de douane heen dan koerier..quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:41 schreef Noax het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je geweldig mooie Micro!![]()
Ik snap eigenlijk alleen niet waardoor je die douanekosten hebt moeten betalen...
Notorious_Roy heeft dat beter geregeld!
Quote em even voor je:
'Ik heb hem via gewone airmail laten versturen, dat duurt wel lang, maar je betaald dan geen customs. Het komt dan via de Deutsche Post oid en dat is binnen Europa. Ik heb de Famicom versie en heb in totaal (incl verzenden) 113 euro betaald.'
Je kan bij deel 2 de code uit deel 1 (nadat je de game hebt uitgespeeld) invoeren en dan wordt je data meegenomen. Als je dat doet krijg je volgens mij geen summary van het verhaal. Ik had 1 echter niet uitgespeeld toen ik aan 2 begon en toen kreeg ik een summary.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:55 schreef Laniboekje het volgende:
Vandaag of morgen komt Golden Sun: The Lost age bij mij binnen. Ik kan me echter niet zoveel meer herinneren van het verhaal van deel 1 (jaar geleden alweer), wordt dit nog in een intro van GS 2 uitgelegd of moet ik het echt weer op gaan zoeken? Iemand die het weet?
Dat is mooi, die code heb ik nog wel. Die was toen trouwens wel belachelijk lang, dat weet ik dan nog welquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan bij deel 2 de code uit deel 1 (nadat je de game hebt uitgespeeld) invoeren en dan wordt je data meegenomen. Als je dat doet krijg je volgens mij geen summary van het verhaal. Ik had 1 echter niet uitgespeeld toen ik aan 2 begon en toen kreeg ik een summary.
Ik ben goedquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt GS uitgespeeld?Goed hoor
Ik vond het een kutspel
Maar je bent wel weer begonnen aan GS 2? Zeker voor een review ofzo dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond het geen episch verhaal, er was geen humor en de game is totaal ongebalanceerd.
Verschil moet er zijn he, je bent af en toe wel apart in je smaak qua games etc. Maar daarom houden we zo van jequote:Op donderdag 12 januari 2006 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, dat niet. Ik had GS1 en 2 tegelijk gekocht op vakantie in Amerika. Gewoon begonnen met 1 en tot de eindbaas gekomen, maar die draak is te fokking sterk terwijl de rest van het spel een eitje was. Toen maar aan deel 2 begonnen, maar dat vond ik helemaaaaal nietsHet is weer een klassiek 'goede-game-waar-Roy-niets-aanvindt' voorbeeld
Thnx voor je reactie!quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:35 schreef Odin83 het volgende:
[..]
Ja dat is hier ook te lezen: Airmail glipt veel vaker door de douane heen dan koerier..
Maar het maakt me niet uit..GB Micro Famicom is t allemaal waard.![]()
Ik blijf me verbazen over de helderheid en scherpte van het beeldscherm..
Heb jij er ook één overigens of ben je nog aan het rondkijken?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:19 schreef Noax het volgende:
[..]
Thnx voor je reactie!
Voor welke verzending heb jij gekozen bij Lik-sang?
Mooi om te lezen dat de Micro je zo goed bevalt!
Das natuurlijk altijd verstandigquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:06 schreef Noax het volgende:
zoals Notorious_Roy dat heeft gedaan.
Graag gedaanquote:Konami of Europe announces Castlevania Double Pack, a single Game Boy AdvanceTM cartridge containing Harmony of DissonanceTM and Aria of SorrowTM
Konami of Europe has announced it is to release the first in a series of Double Pack Game Boy Advance products, with a Castlevania Double Pack that contains two sought-after games: Castlevania: Harmony of Dissonance and Castlevania: Aria of Sorrow.
Both games enjoyed massive success at launch, and have enjoyed huge acclaim. The Castlevania Double Pack is due for release in February 2006, and will feature both games to provide hours of entertainment. Created by Koji "IGA" Igarashi and his team, the games are some of the most popular adventures in Konami's long-running series. The series popularity will be further extended, as IGA and his team unleash Castlevania: Curse of DarknessTM for PlayStation 2 and Xbox in 2006.
Castlevania: Harmony of Dissonance casts the player as Juste Belmont, a descendent of series' hero, Simon Belmont. Fifty years have passed since Simon freed the world from the curse of Dracula, and Juste is charged with locating relics left behind by the legendary vampire. However, when Juste's friend Lydie disappears, Juste concludes that Dracula is still alive and enters the vampire's castle. Thus, a platform-based exploration of the vampire's castle begins, with Juste collecting relics and using magic to counter the attacks of Dracula's undead hordes.
For Castlevania: Aria of Sorrow, the series fast-forwards to the year 2035 and proves that evil is eternal. This time, Some Cruz takes centre stage as a young man who is destined to become the next incarnation of Dracula. Horrified at the future that awaits him, Soma must use whatever weapons come to hand to escape the vampire's castle, and has the ability to capture the souls of fallen enemies which can be used to endow him with additional skills. This adds a welcome role-playing element to the action, and further demonstrates the versatility of the Castlevania series.
With copies of both games extremely sought-after by fans, the release of this double-pack will be extremely welcome. "Castlevania's rich history and deep storylines have always made it a favorite franchise among casual gamers and core gaming fans alike," commented Hans-Joachim Amann, Head of European Product Management, Konami of Europe.
"Combining two of the most beloved chapters in this long running franchise together onto one cartridge provides gamers a great value as well as giving newcomers to the series a convenient way to experience some of the best of what Castlevania has to offer."
More Konami Double Pack products will be launched in 2006 and will be announced shortly.
The Castlevania Double Pack will be released for Game Boy Advance in February, 2006. For more information please contact Steve Merrett at Voltage PR on 020 7903 5122 or email steve@voltagepr.com.
CASTLEVANIA®, CURSE OF DARKNESSTM, HARMONY OF DISSONANCETM and ARIA OF SORROWTM are either trademarks or registered trademarks of KONAMI CORPORATION
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier nog een ouwe GBA SP reclame:
[afbeelding]
Het ligt vast aan mij, maar ik snap hem niet zo goed..quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier nog een ouwe GBA SP reclame:
[afbeelding]
Hij gebruikt dus z'n voet omdat z'n handen bezig zijn (met de Gameboy).quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het ligt vast aan mij, maar ik snap hem niet zo goed..![]()
Ohhhh! Hehe, triestquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij gebruikt dus z'n voet omdat z'n handen bezig zijn (met de Gameboy).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |