abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33799224
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Castlevania
Dat sucken van jou

Castlevania DS was geweldig
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_33818267
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:01 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat sucken van jou

Castlevania DS was geweldig
Beste game voor de DS . Heb gisteren de Julius mode uitgespeeld .
pi_33826248
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:44 schreef -Yuna- het volgende:

[..]

Kijk dat is beter. In welke stad zit die mediamarkt?
In Rijswijk, maar in het rek lag er maar 1..
  zondag 8 januari 2006 @ 17:18:58 #254
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33836552
Ik heb vandaag weer een flink aantal uren met de GBA SP gespeeld, maar DAMN wat een verschil is dat met de Micro Dat scherm is misschien wel groter, maar zoooooo onduidelijk Micro FTW
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 8 januari 2006 @ 17:20:30 #255
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_33836607
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb vandaag weer een flink aantal uren met de GBA SP gespeeld, maar DAMN wat een verschil is dat met de Micro Dat scherm is misschien wel groter, maar zoooooo onduidelijk Micro FTW
De GBA SP met nieuwe scherm?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 8 januari 2006 @ 17:21:35 #256
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33836648
Nee, mn ouwe. Micro was leeg
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  zondag 8 januari 2006 @ 17:35:07 #257
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_33837164
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:02 schreef Lexie het volgende:
Beste game voor de DS . Heb gisteren de Julius mode uitgespeeld .
Is die heel anders?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_33838965
Stoort niemand het dat bij Golden Sun de namen van de karakters niet bij de tekstballonnetjes staan? Zo hou je toch niemand uit elkaar..
pi_33839661
quote:
Op zondag 8 januari 2006 11:34 schreef Odin83 het volgende:

[..]

In Rijswijk, maar in het rek lag er maar 1..
Dankje, was sowieso niet echt in de buurt. Zal wel eens kijken. Eerst moet ik nog sword of mana uitspelen.
pi_33840053
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:35 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Is die heel anders?
Je speelt met drie karakters waar tussen je real time kunt wisselen die allemaal hun eigen vaardigheden hebben. Je hoeft je totaal niet bezig te houden met souls, pakjes of wapens en iedere tussenbaas vereist weer een nieuwe tactiek. Normaal heb ik een spel na een keer spelen wel gezien maar de Julius mode was erg tof, liet me erg denken aan de oldskool Castlevania's waar het vooral om de actie gaat .
pi_33844845
quote:
Op zondag 8 januari 2006 18:53 schreef -Yuna- het volgende:

[..]

Dankje, was sowieso niet echt in de buurt. Zal wel eens kijken. Eerst moet ik nog sword of mana uitspelen.
*Kijkt naar gamescollectie..
Mag ik bij jou komen spelen?
pi_33851128
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:05 schreef Odin83 het volgende:

[..]

*Kijkt naar gamescollectie..
Mag ik bij jou komen spelen?
Tuurlijk maar ik zie bij jouw collectie anders ook wel de goede titels ertussen zitten (final fantasy en chrono cross onder andere).

Anyway ik zal morgen nog wel even bij de mediamarkt in Rotterdam kijken als ik tijd heb of golden sun er nog hangt.
  donderdag 12 januari 2006 @ 04:41:48 #263
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_33964448
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:00 schreef Odin83 het volgende:
[afbeelding]

Mocht alleen wel meteen aan de deur nog even 25 euro invoerrechten afdragen.
Incl verzendkosten is dat dus een Game Boy van 150 euro... Maar goed hij is wel extreem mooi.
Gefeliciteerd met je geweldig mooie Micro!
Ik snap eigenlijk alleen niet waardoor je die douanekosten hebt moeten betalen...

Notorious_Roy heeft dat beter geregeld!
Quote em even voor je:

'Ik heb hem via gewone airmail laten versturen, dat duurt wel lang, maar je betaald dan geen customs. Het komt dan via de Deutsche Post oid en dat is binnen Europa. Ik heb de Famicom versie en heb in totaal (incl verzenden) 113 euro betaald.'
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  donderdag 12 januari 2006 @ 07:12:03 #264
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33964736
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:08 schreef Lexie het volgende:

[..]

Je speelt met drie karakters waar tussen je real time kunt wisselen die allemaal hun eigen vaardigheden hebben. Je hoeft je totaal niet bezig te houden met souls, pakjes of wapens en iedere tussenbaas vereist weer een nieuwe tactiek. Normaal heb ik een spel na een keer spelen wel gezien maar de Julius mode was erg tof, liet me erg denken aan de oldskool Castlevania's waar het vooral om de actie gaat .
klinkt goed!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_33965149
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 04:41 schreef Noax het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je geweldig mooie Micro!
Ik snap eigenlijk alleen niet waardoor je die douanekosten hebt moeten betalen...

Notorious_Roy heeft dat beter geregeld!
Quote em even voor je:

'Ik heb hem via gewone airmail laten versturen, dat duurt wel lang, maar je betaald dan geen customs. Het komt dan via de Deutsche Post oid en dat is binnen Europa. Ik heb de Famicom versie en heb in totaal (incl verzenden) 113 euro betaald.'
Ja dat is hier ook te lezen: Airmail glipt veel vaker door de douane heen dan koerier..
Maar het maakt me niet uit..GB Micro Famicom is t allemaal waard.
Ik blijf me verbazen over de helderheid en scherpte van het beeldscherm..
pi_33967584
Vandaag of morgen komt Golden Sun: The Lost age bij mij binnen. Ik kan me echter niet zoveel meer herinneren van het verhaal van deel 1 (jaar geleden alweer), wordt dit nog in een intro van GS 2 uitgelegd of moet ik het echt weer op gaan zoeken? Iemand die het weet?
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:56:54 #267
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33967624
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:55 schreef Laniboekje het volgende:
Vandaag of morgen komt Golden Sun: The Lost age bij mij binnen. Ik kan me echter niet zoveel meer herinneren van het verhaal van deel 1 (jaar geleden alweer), wordt dit nog in een intro van GS 2 uitgelegd of moet ik het echt weer op gaan zoeken? Iemand die het weet?
Je kan bij deel 2 de code uit deel 1 (nadat je de game hebt uitgespeeld) invoeren en dan wordt je data meegenomen. Als je dat doet krijg je volgens mij geen summary van het verhaal. Ik had 1 echter niet uitgespeeld toen ik aan 2 begon en toen kreeg ik een summary.
pi_33967644
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je kan bij deel 2 de code uit deel 1 (nadat je de game hebt uitgespeeld) invoeren en dan wordt je data meegenomen. Als je dat doet krijg je volgens mij geen summary van het verhaal. Ik had 1 echter niet uitgespeeld toen ik aan 2 begon en toen kreeg ik een summary.
Dat is mooi, die code heb ik nog wel. Die was toen trouwens wel belachelijk lang, dat weet ik dan nog wel
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:59:36 #269
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33967687
Je hebt GS uitgespeeld? Goed hoor Ik vond het een kutspel
pi_33967704
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt GS uitgespeeld? Goed hoor Ik vond het een kutspel
Ik ben goed Ik vond het wel een leuk spel hoor, heb me er wel mee vermaakt. Wat vond jij er niet goed aan dan?
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:04:25 #271
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33967774
Ik vond het geen episch verhaal, er was geen humor en de game is totaal ongebalanceerd.
pi_33967814
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond het geen episch verhaal, er was geen humor en de game is totaal ongebalanceerd.
Maar je bent wel weer begonnen aan GS 2? Zeker voor een review ofzo dan?
pi_33967837
GS was wel grappig. Maar niet echt moeilijk ofzo. Ik wist op een moment niet meer wat ik moest doen. Daarom iets van twaalf keer rondgelopen overal. Toen ik eenmaal wist wat ik moest doen was ik al zo geleveld dat ik de rest van het spel zo doorheen fietste.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:08:14 #274
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33967864
Nee, dat niet. Ik had GS1 en 2 tegelijk gekocht op vakantie in Amerika. Gewoon begonnen met 1 en tot de eindbaas gekomen, maar die draak is te fokking sterk terwijl de rest van het spel een eitje was. Toen maar aan deel 2 begonnen, maar dat vond ik helemaaaaal niets Het is weer een klassiek 'goede-game-waar-Roy-niets-aanvindt' voorbeeld
pi_33967925
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, dat niet. Ik had GS1 en 2 tegelijk gekocht op vakantie in Amerika. Gewoon begonnen met 1 en tot de eindbaas gekomen, maar die draak is te fokking sterk terwijl de rest van het spel een eitje was. Toen maar aan deel 2 begonnen, maar dat vond ik helemaaaaal niets Het is weer een klassiek 'goede-game-waar-Roy-niets-aanvindt' voorbeeld
Verschil moet er zijn he, je bent af en toe wel apart in je smaak qua games etc. Maar daarom houden we zo van je
  donderdag 12 januari 2006 @ 17:19:10 #276
111172 Noax
pi_33979915
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 08:35 schreef Odin83 het volgende:

[..]

Ja dat is hier ook te lezen: Airmail glipt veel vaker door de douane heen dan koerier..
Maar het maakt me niet uit..GB Micro Famicom is t allemaal waard.
Ik blijf me verbazen over de helderheid en scherpte van het beeldscherm..
Thnx voor je reactie!
Voor welke verzending heb jij gekozen bij Lik-sang?

Mooi om te lezen dat de Micro je zo goed bevalt!
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_33982669
Nu wil ik dus fijn mijn Golden Password invullen bij Golden Sun 2, en hij zegt constant dat mijn password 'invalide' is. Ik bedoel.. kan ik mijn eigen handschrift niet meer lezen en typ ik het verkeerd in of wat? Voor de mensen die GS spelen, bij het invoeren van de Golden Password krijg je zeg maar 6 van die lege schermen te zien, ik heb echter maar een aantal letters voor vijf schermen. Klopt dit wel?

Vreemde zaak.. Oh, en als ik het te vaag uitgelegd heb moet je het ff zeggen
pi_33983245
Volgens mij moet je al die schermen voltypen en let vooral goed op het verschil tussen l en I . en natuurlijk de 0 en de O.
pi_33983467
Maar ik kan nooit die schermen voltypen, zoveel letters staan er niet eens in het paswoord!

EDIT: Nevermind, got it. 1 typfoutje; i.p.v. een 2 een z geplaatst. Maar goed, ik ga op de bank hangen en GS2 spelen

[ Bericht 53% gewijzigd door Laniboekje op 12-01-2006 19:23:45 ]
pi_33985276
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:19 schreef Noax het volgende:

[..]

Thnx voor je reactie!
Voor welke verzending heb jij gekozen bij Lik-sang?

Mooi om te lezen dat de Micro je zo goed bevalt!
Heb jij er ook één overigens of ben je nog aan het rondkijken?
Ik koos voor verzending via DHL, Micro was anderhalve dag later in huis.
  donderdag 12 januari 2006 @ 20:06:24 #281
111172 Noax
pi_33986252
Anderhalve dag, das wel stoer!

Ik heb em nog niet in mijn bezit, maar ik denk dat ik em binnenkort op dezelfde manier ga bestellen als Notorious_Roy dat heeft gedaan.

Het zal verdorie eens tijd worden dat de Famicom ook hier verkocht gaat worden..
Maar goed, dat zullen ze pas doen waneer de verkoopcijfers van al dat moois weer es opgekrikt moet worden.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  donderdag 12 januari 2006 @ 22:51:49 #282
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33994736
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:06 schreef Noax het volgende:
zoals Notorious_Roy dat heeft gedaan.
Das natuurlijk altijd verstandig
  donderdag 12 januari 2006 @ 23:30:42 #283
111172 Noax
pi_33996530
Nou daar ben ik niet helemaal zeker van.
Volgens mij hebben ze je opgesloten vanwege je shirtkeuze.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:43:05 #284
65330 Ruzbeh
pi_33999563
Iemand wat info over die Castlevania double pack? Hij schijnt uit te komen in Europa, ik wil weten wanneer.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:47:54 #285
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33999714
quote:
Konami of Europe announces Castlevania Double Pack, a single Game Boy AdvanceTM cartridge containing Harmony of DissonanceTM and Aria of SorrowTM
Konami of Europe has announced it is to release the first in a series of Double Pack Game Boy Advance products, with a Castlevania Double Pack that contains two sought-after games: Castlevania: Harmony of Dissonance and Castlevania: Aria of Sorrow.

Both games enjoyed massive success at launch, and have enjoyed huge acclaim. The Castlevania Double Pack is due for release in February 2006, and will feature both games to provide hours of entertainment. Created by Koji "IGA" Igarashi and his team, the games are some of the most popular adventures in Konami's long-running series. The series popularity will be further extended, as IGA and his team unleash Castlevania: Curse of DarknessTM for PlayStation 2 and Xbox in 2006.

Castlevania: Harmony of Dissonance casts the player as Juste Belmont, a descendent of series' hero, Simon Belmont. Fifty years have passed since Simon freed the world from the curse of Dracula, and Juste is charged with locating relics left behind by the legendary vampire. However, when Juste's friend Lydie disappears, Juste concludes that Dracula is still alive and enters the vampire's castle. Thus, a platform-based exploration of the vampire's castle begins, with Juste collecting relics and using magic to counter the attacks of Dracula's undead hordes.

For Castlevania: Aria of Sorrow, the series fast-forwards to the year 2035 and proves that evil is eternal. This time, Some Cruz takes centre stage as a young man who is destined to become the next incarnation of Dracula. Horrified at the future that awaits him, Soma must use whatever weapons come to hand to escape the vampire's castle, and has the ability to capture the souls of fallen enemies which can be used to endow him with additional skills. This adds a welcome role-playing element to the action, and further demonstrates the versatility of the Castlevania series.

With copies of both games extremely sought-after by fans, the release of this double-pack will be extremely welcome. "Castlevania's rich history and deep storylines have always made it a favorite franchise among casual gamers and core gaming fans alike," commented Hans-Joachim Amann, Head of European Product Management, Konami of Europe.

"Combining two of the most beloved chapters in this long running franchise together onto one cartridge provides gamers a great value as well as giving newcomers to the series a convenient way to experience some of the best of what Castlevania has to offer."

More Konami Double Pack products will be launched in 2006 and will be announced shortly.

The Castlevania Double Pack will be released for Game Boy Advance in February, 2006. For more information please contact Steve Merrett at Voltage PR on 020 7903 5122 or email steve@voltagepr.com.

CASTLEVANIA®, CURSE OF DARKNESSTM, HARMONY OF DISSONANCETM and ARIA OF SORROWTM are either trademarks or registered trademarks of KONAMI CORPORATION
Graag gedaan
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:53:00 #286
65330 Ruzbeh
pi_33999904
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Graag gedaan

Dat is zeker 45 euro waard. Bedankt.
pi_34017846
Vanaf het moment dat ik de Micro aan zet tot ik de Golden Sun paden bewandel: 17 secondes.

Wel jammer en merkwaardig dat je overal leest dat t gba tijdperk bijna ten einde komt..en dat terwijl de Micro nog niet eens zo lang uit is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Odin83 op 13-01-2006 17:31:01 ]
pi_34083780
Wanneer worden die supermariogames op de GBA nou eens goedkoper
Ik moet die allemaal nog halen En ik ga niet zoveel geld er voor betalen, als dat ik nu betaal voor een gemiddelde DS game

En ik wil Wario Twisted
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_34195394
Velen van jullie zullen de Golden Sun spellen wel kennen, ligt het aan mij of is het gewoon überlomp hoe die characters altijd een paar keer op en neer springen als ze een emotie of whatever tonen. Ik moet iedere keer weer grinnikken als ik ze weer ADHD op het scherm zie stuiteren
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:03:10 #290
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34199217
Volgens mij is dat heel normaal, gebeurt wel in meer games toch Mij viel het niet expliciet op ofzo...

Over FF4, ik ben (bijna?) op het einde, in een gigantische robot. Er is nu een of andere heilige in mn party, maar die 20!! levels krachtiger dan ik. Misschien moet ik maar eens gaan levelen, want ondanks dat ik niet doodga in die robot gaat de eindbaas daar ook niet echt dood ofzo. Ik ben niet sterk genoeg Dat wordt levelen
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:25:28 #291
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34250880
Hier nog een ouwe GBA SP reclame:

donderdag 19 januari 2006 @ 19:54:34 #292
65330 Ruzbeh
pi_34252035
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[afbeelding]
.

Steengoed.
pi_34252098
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[afbeelding]
Het ligt vast aan mij, maar ik snap hem niet zo goed..
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:59:18 #294
65330 Ruzbeh
pi_34252228
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:56 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Het ligt vast aan mij, maar ik snap hem niet zo goed..
Hij gebruikt dus z'n voet omdat z'n handen bezig zijn (met de Gameboy).
pi_34252759
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:59 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Hij gebruikt dus z'n voet omdat z'n handen bezig zijn (met de Gameboy).
Ohhhh! Hehe, triest Arm vrouwke *(alhoewel.. ze zit in de gevangenis, ze zal wel niet zo tof zijn)
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:20:23 #296
65330 Ruzbeh
pi_34252984
4
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:20:38 #297
65330 Ruzbeh
pi_34252996
3
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:20:51 #298
65330 Ruzbeh
pi_34253005
2
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:21:06 #299
65330 Ruzbeh
pi_34253016
1
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:21:25 #300
65330 Ruzbeh
pi_34253032
0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')