Wat ben ik toch weer behulpzaam vandaagquote:Op woensdag 21 december 2005 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
thnx, ben niet zo thuis in de andere review sites (bomen, bos enzo).
Ik ga even spieken!
Bijna eng, je zou hier moderator moeten wordenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat ben ik toch weer behulpzaam vandaag![]()
En dat spel is Tales of Phantasiaquote:Namco is bringing a remixed version of its PlayStation RPG to the Game Boy Advance.
Het ligt aan jou jaquote:Op donderdag 22 december 2005 11:27 schreef Laniboekje het volgende:
Misschien ligt het aan mij en is het oud nieuws, maar ik las net
[..]
En dat spel is Tales of Phantasia![]()
Wordt verwacht ergens voorjaar 2006 (in Amerika denk ik dan).
Nou, ik wist het in ieder geval nog niet en ben nu heel blij met het nieuwsquote:Op donderdag 22 december 2005 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het ligt aan jou jamaar het is wel fantastisch natuurlijk
Komt in feb in de USA en in maart naar Europa
Klote zooi... ik wil namelijk een SP en niet een Micro, omdat ik die SP op mijn Gamecube kan aan sluitenquote:Op maandag 26 december 2005 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze zijn er iig in JPN en USA, of ze in NL ook zijn betwijfel ik. Ten eerste verdwijnen de SP's in de winkels hier en ten tweede heb ik ze nog niet gezien (het wordt op de doos vermeld)
als dit waar is , ben ik blij dat ik FFIV al geimporteerd heb , het word nl druk met al die retro rpg releasesquote:Op donderdag 22 december 2005 11:27 schreef Laniboekje het volgende:
Misschien ligt het aan mij en is het oud nieuws, maar ik las net
[..]
En dat spel is Tales of Phantasia![]()
Wordt verwacht ergens voorjaar 2006 (in Amerika denk ik dan).
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:18 schreef Lexie het volgende:
Is Tales of Phantasia niet oorspronkelijk een SNESgame?
Castlevaniaquote:
NOOOOOOOOOOoOoooOoooOquote:
quote:
Bij Lik-sang kost die 108.11 EUR.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:00 schreef Odin83 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Mocht alleen wel meteen aan de deur nog even 25 euro invoerrechten afdragen.![]()
Incl verzendkosten is dat dus een Game Boy van 150 euro... Maar goed hij is wel extreem mooi.![]()
Afgerond 150 dusquote:
Nee, afgerond 150 en eigenlijk zelfs 153 euro.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Afgerond 150 dusEigenlijk 133 euro
Je weet dat een Nintendo DS 110 euro kost en ook GBA games afspeeld?![]()
street fighte 2 turbo speelt wel aardig , maar het nadeel van dat soort games op de Gba is dat de o zo waardevolle multiplayer alleen te doen is als je andere mensen kent die ook een gba met het zelfde spel hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:06 schreef Odin83 het volgende:
Hoe speelt Street Fighter Turbo Revival/ Alpha 3 op de Micro? Iemand ervaring?
Street Fighter
De CPU op 8 sterren verslaan met alle personages moet toch al zorgen voor een dikke 100 uur gameplay.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
street fighte 2 turbo speelt wel aardig , maar het nadeel van dat soort games op de Gba is dat de o zo waardevolle multiplayer alleen te doen is als je andere mensen kent die ook een gba met het zelfde spel hebben.
als je het alleen voor de SP wil doen , is het best te prakken
http://www.ds-x2.com/index.php?id=4707quote:Many users have been reporting not being able to find any Micro faceplates. British Gaming Blog contacted Nintendo Europe, and got this reply: "I have not heard that Nintendo will be selling replaceable face plates in Europe. They are available in the USA but not over here unfortunately.". So, Japan and United States both get faceplates, but Europe doesn't! It's alright though, you can always buy some faceplates on eBay.
In de US zijn er alleen nog maar 3 faceplates (die je krijgt als je een Micro koopt), voor Japan geldt hetzelfde, alleen een paar faceplates zoals Final Fantasy IV.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:35 schreef mikando18 het volgende:
Geen faceplates in Europa
[..]
http://www.ds-x2.com/index.php?id=4707
Nintendo Europe![]()
Word! Jammer dat er niet zo'n extreme moeilijkheidsgraad inzit als op de SNES. Sagat was toen echt een smerige cheater, samen met zijn bitch Vega. Street Fighter moet ondertussen wel ongeveer mijn meest gespeelde game zijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:20 schreef Odin83 het volgende:
[..]
De CPU op 8 sterren verslaan met alle personages moet toch al zorgen voor een dikke 100 uur gameplay.![]()
Straks? No offense, maarreuh, ik denk dat we over die anderhalve pagina nog wel een maandje doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben nog bezig met een OP voor de nieuwe topic straks.
Ik ben al maanden bezig met de OP, ik werk er gewoon af en toe een paar minuten aan en dan zie ik wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:08 schreef Thomper het volgende:
[..]
Straks? No offense, maarreuh, ik denk dat we over die anderhalve pagina nog wel een maandje doen.
Iets van 3 uur.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:03 schreef Odin83 het volgende:
Micro is nu aan t laden..hoe lang moet ik nog wachten?
Ik heb hem vandaag bij MM gekocht voor 20 euro.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:50 schreef -Yuna- het volgende:
Ik wil golden sun 1 nog steeds eens ergens scoren. Heb deel 2 wel maar het lijkt me leuker als ik eerst deel 1 speel. Soms hangt ie nog bij de mediamarkt maar dan is het spel 40 euro, nog duurder dan golden sun 2
Deel 2 is geen zak aan als je deel 1 niet gedaan hebtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:50 schreef -Yuna- het volgende:
Ik wil golden sun 1 nog steeds eens ergens scoren. Heb deel 2 wel maar het lijkt me leuker als ik eerst deel 1 speel. Soms hangt ie nog bij de mediamarkt maar dan is het spel 40 euro, nog duurder dan golden sun 2
Je mag de mijne hebben voor 20 eu incl verzenden. Mail maar naar notorious_roy@hotmailquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:50 schreef -Yuna- het volgende:
Kijk dat is beter. In welke stad zit die mediamarkt?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:56 schreef Odin83 het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag bij MM gekocht voor 20 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |