Ik sluit Roel ook nog niet helemaal uit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:34 schreef Lamon het volgende:
Ondanks al de spanning is het wel jammer dat we eigenlijk allemaal weten dat Rob eruit gaat volgende week.
Naat wilt weer bij alle teams horenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
Naat: uhu... ja.... ja.... ja.... uh-hum.... ja.... tja.... ja.
Daarom vind ik het ook niet slim dat ze de confrontatie zo aanging. Je schiet er namelijk weinig mee op, want ze zit nu toch in verdedigings-mode.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
Vond het ook goed van Dido. Jammer dat ze haar emoties niet minder in de hand had, anders had ze ze wel aangekund.
She's saving her big fat ass!quote:
Je bedoelt:quote:
Als ze zo doorgaat mag ze van mij in de finale.quote:
Dido misdraagt zich vanavond gewoon. Is voor mij heel simpel. Je probeert het goed te praten, maar dat kan niet. Wat je ook probeert.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Er achteraan "vloog"
Je vergeet "keihard"
Ben jij nóóit eens weggelopen bij een discusie waar je outnumbered was? Vast wel. En ben je toen ook na 10 seconden weer teruggekeerd?
Dido was even super pissig en liep weg omdat ze anders hele grove dingen was gaan zeggen. Heel normaal, heel herkenbaar.
Ja, ik vond dat ook wel fijn om te horen, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:36 schreef BB-King het volgende:
Ik vind Dido's reacties heerlijk... lekker vals!![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaat mag ze van mij in de finale.![]()
Nu begin je eng te worden, straks wil je Joost ook nog in de finale.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft ze zo'n dikke kont dan?quote:
In your dreams!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb ook schijt aan hem.
Ik ben ook een topper
[afbeelding]
Ja als je niet kalm blijft en je emoties niet voortdurend volledig de baas bent, dan heb je verloren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:35 schreef Falco het volgende:
Lieske was niet zo kalm als Chantal, maar won ook duidelijk gewoon. Die wegloperij van Dido was echt het zwakste en is koninginnegedrag onwaardig.
Doet het ff voor jouw!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:34 schreef Jane het volgende:
Iemand die naar Chantal en Naat aan het luisteren is?
Ik kan niet, want dat zijn de 2 stemmen waar ik het meeste uitslag van krijg.
Heeft hij ook een mening over vrouwenregels dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:37 schreef BlaBlub het volgende:
Ik wil Roel zijn mening hierover wel even horen
Nee, ze liep weg omdat ze het weerwoord van Liske niet wilde aanhoren. Was typisch een voorbeeld van iemand die even snel wil zeggen wat ze ervan vindt en dan snel wegloopt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Er achteraan "vloog"
Je vergeet "keihard"
Ben jij nóóit eens weggelopen bij een discusie waar je outnumbered was? Vast wel. En ben je toen ook na 10 seconden weer teruggekeerd?
Dido was even super pissig en liep weg omdat ze anders hele grove dingen was gaan zeggen. Heel normaal, heel herkenbaar.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |