Zei ze dat tegen Joost??????????/quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ingrid: "Joost. Er wordt NU over je gesproken, dus je moet even de huiskamer in. Want jij bent degene die het meest scheinheilig is geweest."![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zei ik op pag.1quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:28 schreef avonne het volgende:
Ingrid komt Joost halen omdat ze nu over hem in de kamer praten dat hij schijnheilig is geweest.
.... gaat ie nou of niet? waar is menno?
Op zich wel, maar dat had ze niet gedaan als Ingrid er niet over was begonnen. Dat zegt ze nu zelf trouwens ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik vind het stoer dat Dido uberhaupt op deze manier de confrontatie aangaat.
Het was veel taktischer geweest om dit 1 op 1 uit te praten.
Maar daar zal wel niet veel waardering voor zijn bij jou, vrees ik.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:29 schreef BlaBlub het volgende:![]()
Lieske: "Ja, het is misschien wel een beetje een kut reden, moet ik dan Rob nomineren omdat hij maar 1 been heeft"
![]()
![]()
Ze weet nooit wanneer ze moet stoppen...quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:29 schreef Lkw het volgende:
Lieske, ga nou niet kruipen, stom mens. Houd de rug recht recht, want je praat walgelijk, maar je hebt wel gelijk nu
Ga jij mij vertellen dat je dat een stoere actie vond dan, dat ze wegliep zonder Lieske een enkel weerwoord te gunnen? Zeer terecht dat Lieske er achteraan vloog.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjongejonge.![]()
Ik weetr dat je über-begripvol kan zijn, maar ik merk er weinig van momenteel.
Je kunt het ook inslikken, en taktisch denken dat het beter is om er morgen op door te gaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar dat had ze niet gedaan als Ingrid er niet over was begonnen. Dat zegt ze nu zelf trouwens ook.
Ik lach ook krom van het lachenquote:
Dido is nu ook veel te driftig (op haar manier). Als je Chantal wilt confronteren moet je kalm en nuchter zijn, anders loopt ze met je weg.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:30 schreef BBscanner het volgende:
Chantal weet haar huid weer te redden
Jaaaaaaaaaaa!!! Eerste slachtoffer nu: Nathalie!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:29 schreef Gert het volgende:
Ik vind Lieske zich overigens príma verdedigen.
Ook Dido lijkt enige redelijkheid in te zien nu, in haar argumenten.
Als Dido in het huis blijft, dan gaat haar stem naar Chantal.
..... weet Chantal nu. Dus gaat Chantal de komende week een charme-offensief beginnen tegen Dido. Zeker weten.
denk 'duim'quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:32 schreef newsman het volgende:
Ingrid, er staan glazen in de kast waarom moet je uit een bidon zuipen
Jammer, dat het verder tegen Ingrid altijd zo'n zacht ei'tje isquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:33 schreef Day het volgende:
OMG, wat een heerlijke nacht!![]()
En ik vind Menno echt een topper! Heerlijk die 'ik heb schijt aan jullie'-mentaliteit!![]()
Menno is weer gestegen in mijn lijstje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:33 schreef Day het volgende:
En ik vind Menno echt een topper! Heerlijk die 'ik heb schijt aan jullie'-mentaliteit!![]()
Vond het ook goed van Dido. Jammer dat ze haar emoties niet minder in de hand had, anders had ze ze wel aangekund.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt het ook inslikken, en taktisch denken dat het beter is om er morgen op door te gaan.
Joh Scan, doe nou niet zo halsstarrig, en geef Dido gewoon een klen beetje credit als ze het verdient.
Ik heb ook schijt aan hem.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:33 schreef Day het volgende:
Er achteraan "vloog"quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga jij mij vertellen dat je dat een stoere actie vond dan, dat ze wegliep zonder Lieske een enkel weerwoord te gunnen? Zeer terecht dat Lieske er achteraan vloog.
Knap dat ze er over begon toen Ingrid het vroeg. Zéér zwak dat ze snel wegliep toen ze haar zegje gedaan had. Lijkt me overduidelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt het ook inslikken, en taktisch denken dat het beter is om er morgen op door te gaan.
Joh Scan, doe nou niet zo halsstarrig, en geef Dido gewoon een klen beetje credit als ze het verdient.
Ik sluit Roel ook nog niet helemaal uit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:34 schreef Lamon het volgende:
Ondanks al de spanning is het wel jammer dat we eigenlijk allemaal weten dat Rob eruit gaat volgende week.
Naat wilt weer bij alle teams horenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
Naat: uhu... ja.... ja.... ja.... uh-hum.... ja.... tja.... ja.
Daarom vind ik het ook niet slim dat ze de confrontatie zo aanging. Je schiet er namelijk weinig mee op, want ze zit nu toch in verdedigings-mode.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
Vond het ook goed van Dido. Jammer dat ze haar emoties niet minder in de hand had, anders had ze ze wel aangekund.
She's saving her big fat ass!quote:
Je bedoelt:quote:
Als ze zo doorgaat mag ze van mij in de finale.quote:
Dido misdraagt zich vanavond gewoon. Is voor mij heel simpel. Je probeert het goed te praten, maar dat kan niet. Wat je ook probeert.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Er achteraan "vloog"
Je vergeet "keihard"
Ben jij nóóit eens weggelopen bij een discusie waar je outnumbered was? Vast wel. En ben je toen ook na 10 seconden weer teruggekeerd?
Dido was even super pissig en liep weg omdat ze anders hele grove dingen was gaan zeggen. Heel normaal, heel herkenbaar.
Ja, ik vond dat ook wel fijn om te horen, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:36 schreef BB-King het volgende:
Ik vind Dido's reacties heerlijk... lekker vals!![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaat mag ze van mij in de finale.![]()
Nu begin je eng te worden, straks wil je Joost ook nog in de finale.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft ze zo'n dikke kont dan?quote:
In your dreams!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb ook schijt aan hem.
Ik ben ook een topper
[afbeelding]
Ja als je niet kalm blijft en je emoties niet voortdurend volledig de baas bent, dan heb je verloren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:35 schreef Falco het volgende:
Lieske was niet zo kalm als Chantal, maar won ook duidelijk gewoon. Die wegloperij van Dido was echt het zwakste en is koninginnegedrag onwaardig.
Doet het ff voor jouw!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:34 schreef Jane het volgende:
Iemand die naar Chantal en Naat aan het luisteren is?
Ik kan niet, want dat zijn de 2 stemmen waar ik het meeste uitslag van krijg.
Heeft hij ook een mening over vrouwenregels dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:37 schreef BlaBlub het volgende:
Ik wil Roel zijn mening hierover wel even horen
Nee, ze liep weg omdat ze het weerwoord van Liske niet wilde aanhoren. Was typisch een voorbeeld van iemand die even snel wil zeggen wat ze ervan vindt en dan snel wegloopt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Er achteraan "vloog"
Je vergeet "keihard"
Ben jij nóóit eens weggelopen bij een discusie waar je outnumbered was? Vast wel. En ben je toen ook na 10 seconden weer teruggekeerd?
Dido was even super pissig en liep weg omdat ze anders hele grove dingen was gaan zeggen. Heel normaal, heel herkenbaar.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
"quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:38 schreef Falco het volgende:
Bewoners! Naar bed! Morgen wacht de weekopdracht op jullie!
En het was ook zo moeilijk voor Lieske, dat Chantal al de hele anti-Dido campagne had aangekaartquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja als je niet kalm blijft en je emoties niet voortdurend volledig de baas bent, dan heb je verloren.
Sjongejonge, dat wéglopen! Foei! Nee, dat hebben wij nog nooit gedaan.
Wagelijk ja, maar ook tactiek om zover mogelijk te komenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:38 schreef frizti het volgende:
Natte Lie waait echt met alle winden mee. Wat een vreselijke meeloopsnol.
Ik wel, Hummie wil haar salon-rebelletje nog niet kwijt.quote:
Vond ik dus ook. Tot nu toe heb ik zoiets nog nooit gezien in BB. Iemand heel erg aanvallen en dan snel weglopen als diegene zich wil verdedigen. Erger kan het wat mij betreft niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:35 schreef Falco het volgende:
Lieske was niet zo kalm als Chantal, maar won ook duidelijk gewoon. Die wegloperij van Dido was echt het zwakste en is koninginnegedrag onwaardig.
Tuurlijk moet Joost in de finale!! en ondanks jou bedenkingen gaat Joost het ook (voor zijn doen) goed doen morgen bij het sporten hahaquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:37 schreef style het volgende:
[..]
Nu begin je eng te worden, straks wil je Joost ook nog in de finale.![]()
Weet ik nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Heeft hij ook een mening over vrouwenregels dan?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond het zelf zéér bijzonder dat Lieske er meteen achteraan ging.
Als hij echt zijn best gaat doen heb ik daar gewoon respect voor hoor en ik zou hem ook een stuk leuker vinden als hij eens normaal deedquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:40 schreef kavu het volgende:
[..]
Tuurlijk moet Joost in de finale!! en ondanks jou bedenkingen gaat Joost het ook (voor zijn doen) goed doen morgen bij het sporten haha
Het is juist een gebrek aan zelfvertrouwen, Dido is zo onzeker als de pest.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:36 schreef Lkw het volgende:
Het absolute dieptepunt vind ik dat Dido steeds herhaalt 'zo ben ik nu eenmaal'. Getuigt echt van weinig persoonlijke ontwikkeling en een veel te groot ego.
Begrijp ik hierbij, dat de grote haat vorige week naar Naat toe nu verruilt is voor een ander?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond ik dus ook. Tot nu toe heb ik zoiets nog nooit gezien in BB. Iemand heel erg aanvallen en dan snel weglopen als diegene zich wil verdedigen. Erger kan het wat mij betreft niet.
Zou leuk zijn als ze om 08:00 moeten gaan sporten!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:38 schreef Falco het volgende:
Bewoners! Naar bed! Morgen wacht de weekopdracht op jullie!
BSquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En het was ook zo moeilijk voor Lieske, dat Chantal al de hele anti-Dido campagne had aangekaartDie kon gewoon verder en had al een steuntje in d'r rug.
Anders was ze ws weer in janken uitgebarsten.
Iedereen die ik ken ook en ik doe het zelf ook als iemand weglooptquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Echt ik volg jou soms echt van geen kant.
Iedereen die ik ken loopt de ander achterna in ruzies, maar goed...
Mij aan een wat verlopen hippie die net een flinke joint heeft gerookt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:40 schreef Muerte het volgende:
Rob doet me hier denken aan een gier die wacht tot zijn prooi weerloos op de grond ligt.
[afbeelding]
Chantal en Nathalie bedoel jequote:Op vrijdag 4 november 2005 01:41 schreef Stereotomy het volgende:
Chantal en Ingrid hebben ff coffeebreak totdat Lieske eindelijk opgerot is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |