Waarschijnlijk kunnen ze het daarom zo goed met elkaar vinden. Pure herkenning.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:59 schreef Day het volgende:
Naat en Joost drukken zich allebei, zijn echt allemansvriendjes
Ik heb het idee, dat Roel aan beide kanten staat, zowel Dido's als Chantals.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:58 schreef Jane het volgende:
Nou, ik vraag me af of Chantal en Roel het er over gaan hebben en aan welke kant Roel dan staat.
Nathalie is altijd heel erg. Dido heeft wat mij betreft af en toe hele erge momenten. Groot verschil. Als ik Dido op 8 heb, dan staat Nathalie op 200, zoiets.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kennelijk wel, want je omschreef net Dido's actie als het meest erg, dus dacht ik dat Naat misschien een stapje minder erg was.
Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
(discussies op fok reken ik niet mee)
Hoezo?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:00 schreef Jane het volgende:
Roel kan er inkomen dat Chantal een heftige irritatie om Dido had.
WAT een laffe hond zeg!
Daarom moeten wij er voor zorgen dat Rob volgende week naar huis moet. Ben bang dat als dat niet zo is Rob voorlopig niet meer op de bank komt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:56 schreef -Delta- het volgende:
Rob z'n ego is volgens mij enorm gestreeld, dat anderen ruzie hebben en hij zogenaamd "geliefd" is
Klopt, maar niet zoals ze het nu deed. Ze spuwde haar gal over Lieske en nam toen meteen de benen toen Lieske wilde reageren. Zeg dan helemaal nietsquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:54 schreef Day het volgende:
[..]
Weglopen is soms wel verstandig, hoor. Je kan in je woede nl. dingen zeggen,waarvan je achteraf spijt heb. Op mijn werk zal ik niet weglopen bij een discussie, maar bij een ruzie met mijn vriend wel. Even allebei time-out.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:56 schreef Lkw het volgende:
[..]
Als Ingrid op de bank komt, vliegt ze er hopelijk uit. Behalve als er allemaal jongetjes gaan sms'en die vallen op haar plastic welvingen
Simpel. Hij speelt het spel 'straight'.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:00 schreef BorTheWolf het volgende:
Kan iemand mij vertellen WHY THE FUCK die menno zo populair is op alle polls ?
Zijn er nog meer streamers die door zijn ballon heen prikken of zijn er juist mensen die het leuk vinden dat hij het spel zo speelt. Ik snap het nl niet waarom hij zo populair is.
Misschien omdat hij er ook eerlijk over is dat hij met een spel bezig is? Terwijl de rest van de bewoners doen of ze heilig zijn en ondertussen ook vreselijk met het spel bezig zijn?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:00 schreef BorTheWolf het volgende:
Zijn er nog meer streamers die door zijn ballon heen prikken of zijn er juist mensen die het leuk vinden dat hij het spel zo speelt. Ik snap het nl niet waarom hij zo populair is.
Voortdurend zo subjectief, dat het bijna sneu is. NIet bijna, tis sneu. Zeldzaam bijnaquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.
Maar ik geloof niet zo, dat je je op Fok regelmatig zo hebt laten opnaaien dat je met veel vertoon verklaarde met posten te stoppen, en dat je dat dan in het dagelijkse leven helemaal niét zou hebben.
Ik wil je niet per se klemlullen, maar ik vind het nergens op slaan dat je zo door blijft hakken op het feit dat Dido even haar emoties niet meester was. Het laaide ineens op, die discussie. Dido was net klaar met Chantal, en ging toen iets te snel door op Lieske want ze was nog veel te kwaad. Dat heb je als je tegenover meerdere mensen de discussie aangaat. Was niet slim. Maar wel flink. En om haar dan zo af te rekenen op die 10 seconden dat ze wegliep.... dat bedoel ik: kijk eens naar jezelf, verplaats je eens in die situatie.
Ik kan me hier helemaal in vinden!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.
Maar ik geloof niet zo, dat je je op Fok regelmatig zo hebt laten opnaaien dat je met veel vertoon verklaarde met posten te stoppen, en dat je dat dan in het dagelijkse leven helemaal niét zou hebben.
Ik wil je niet per se klemlullen, maar ik vind het nergens op slaan dat je zo door blijft hakken op het feit dat Dido even haar emoties niet meester was. Het laaide ineens op, die discussie. Dido was net klaar met Chantal, en ging toen iets te snel door op Lieske want ze was nog veel te kwaad. Dat heb je als je tegenover meerdere mensen de discussie aangaat. Was niet slim. Maar wel flink. En om haar dan zo af te rekenen op die 10 seconden dat ze wegliep.... dat bedoel ik: kijk eens naar jezelf, verplaats je eens in die situatie.
Hij is de underdog en underdogs zijn vaak populair bij de toeschouwer. Zal vast ook meespelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:00 schreef BorTheWolf het volgende:
Nou dat wou ik alleen even horenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathalie is altijd heel erg. Dido heeft wat mij betreft af en toe hele erge momenten. Groot verschil. Als ik Dido op 8 heb, dan staat Nathalie op 200, zoiets.
Die LPF-stemmer heeft goed naar zijn voorbeeld gekeken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Simpel. Hij speelt het spel 'straight'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |