Waarom scoort ze punten dan? Ik vind het nog steeds wel een toffe meid, en mijn weerzin tegen Chantal en Lieske is al genoeg bevestiging, maar ik zie nou niet echt veel goeds in haar huidige gedrag.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit... het levert weer goede tv op.
Bij mij scoort Dido weer wat punten... ze was al een beetje aan het wegzakken.
Joost alleen bij de proef nominaties, dus ook nog niet op de bank. Ingrid ook nog niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:51 schreef -Delta- het volgende:
Welke mensen hebben er eik nog niet op de bank gezeten?
Chantal weet ik alleen, Joost ook?
Kennelijk wel, want je omschreef net Dido's actie als het meest erg, dus dacht ik dat Naat misschien een stapje minder erg was.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik mag Dido niet... Ik mag Nathalie nog veel minder. Is dat nou zo moeilijk ???
Rustig..rustig. Mag ik ook even bijlezen tussendoor?quote:
Niet doordravenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:51 schreef Rica het volgende:
Dido mag zich niet gekwetst en enigzinds verraden voelen. Nee, Dido moet begrip hebben voor de andere bewoners die iemand moeten nomineren. Want dat is pas echt moeilijk, iemand moeten kiezen terwijl je iedereen zo lief vindt, vooral Dido. Dido zou zich eigenlijk moeten verontschuldigen dat ze boos is en Chantal en Lieske moeten bedanken dat zij, ondanks dat het zo vreselijk moelijk is om iemand te nomineren, ze toch voor Dido gekozen hebben.
Weglopen is soms wel verstandig, hoor. Je kan in je woede nl. dingen zeggen,waarvan je achteraf spijt heb. Op mijn werk zal ik niet weglopen bij een discussie, maar bij een ruzie met mijn vriend wel. Even allebei time-out.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat herken ik echt niet nee. Ik discussieer vrij veel in het dagelijkse leven (discussies op fok reken ik niet mee) en dan loopt er nooit iemand weg nee. Doe jij dat wel regelmatig dan, weglopen?
Preciesquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Denk jij anders aan Scan zn hart en laat t gewoon gaan![]()
Discussie niet aangaan, doet me aan iemand denken, begint met een D eindigt op ido.quote:
Als Ingrid op de bank komt, vliegt ze er hopelijk uit. Behalve als er allemaal jongetjes gaan sms'en die vallen op haar plastic welvingenquote:
Hij was al die tijd al vreemd hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:55 schreef newsman het volgende:
Nu word Rob weer is vreemd.
Ja, inmiddels door dat jij voor dat soort dingen niet wegloopt. Maar is het een compliment?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat herken ik echt niet nee. Ik discussieer vrij veel in het dagelijkse leven (discussies op fok reken ik niet mee) en dan loopt er nooit iemand weg nee. Doe jij dat wel regelmatig dan, weglopen?
Sommige mensen reageren zo vreemd. Ik zeg dat ik Dido niet mag en dan is dat opeens vreemd omdat ik vorige week zei dat ik Nathalie zo erg vindt. Sorry, maar dan ben ik het even kwijtquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Je ligt weer helemaal op "snelheid" hè Scan![]()
Gert gaat ook lekker hoor.![]()
Zullen we een apart Dido-Lieske bitchfight topic openen??![]()
You've lost me.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:56 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ja, inmiddels door dat jij voor dat soort dingen niet wegloopt. Maar is het een compliment?
Ja als je het zo bekijkt blijft Naat ook nog wel effe.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:56 schreef Lkw het volgende:
[..]
Als Ingrid op de bank komt, vliegt ze er hopelijk uit. Behalve als er allemaal jongetjes gaan sms'en die vallen op haar plastic welvingen
Laat me evenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |