Als ik het zou kunnen verstaan...quote:
Was zéér zwakja. Maar Lieske sleurde haar met woorden weer terugquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:14 schreef Falco het volgende:
Dido verliest veel punten door weg te lopen, mên!
kinderachtig hoor!! maar goed je zal nog wel zien dat Roel Joost gaat zwartmaken als Joost er niet bij is .. voorspel ik je nu al .. hij begon er net al over door tegen Dido te zeggen dat Joost ook negatieve dingen over Dido heeft gezegd! Moet die vooral doen want dat gaat alleen maar ten koste van hemquote:
Over de beruchte kusquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
Waar hebben Ingrid en Menno nu ruzie over?
Wat moet ik dan gaan volgen nu?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:19 schreef style het volgende:
Ingrid gaat verhaal halen bij Menno over de beruchte kus op de mond.
Het wordt steeds leuker.![]()
Ja echt zwak van haar hoe ze nu tegen Lieske doet, Lieske stijgt in mijn achtingquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:15 schreef Lkw het volgende:
Oeioei, wat laat Dido zich kennen!
Bij de overige 9 treedt automatisch regel 1 in werkingquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:19 schreef Lkw het volgende:
De 10 geboden van Dido:
1e gebod: Dido heeft altijd gelijk
Kunnen we ons allen hier in teams opdelen om verslag te doen van de 2 ruzies?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
1e gebod in een discussie: iedereen heeft persoonlijk altijd gelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:19 schreef Lkw het volgende:
De 10 geboden van Dido:
1e gebod: Dido heeft altijd gelijk
geen ideequote:Op vrijdag 4 november 2005 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
Mwah, beetje Van Aartsen stijl: gewoon in de rondte lullen en interessant klinken terwijl je zelf geen fuck van je betoog snapt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:20 schreef BBscanner het volgende:
Jammer dat Chantal niet wat harder is aangepakt door Dido. Lieske is een makkelijk slachtoffer maar verweert zich goed.
Inderdaad! Ik zit nu nog steeds bij de dames.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
geen ideekan iemand dat ff posten hier? Ik kan maar 1 ruzie tegelijk volgen
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:21 schreef style het volgende:
Menno zegt tegen Ingrid dat ze het vanzelf terugziet op tv en dat ze zich dan kapot schaamt over de ophef die ze nu maakt.
Dat werd ook tijd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:19 schreef kavu het volgende:
[..]
kinderachtig hoor!! maar goed je zal nog wel zien dat Roel Joost gaat zwartmaken als Joost er niet bij is .. voorspel ik je nu al .. hij begon er net al over door tegen Dido te zeggen dat Joost ook negatieve dingen over Dido heeft gezegd! Moet die vooral doen want dat gaat alleen maar ten koste van hem
Ik kan niet alles tegelijk volgen, ik switch nu elke zin heen en weerquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
geen ideekan iemand dat ff posten hier? Ik kan maar 1 ruzie tegelijk volgen
Is inderdaad moelijk kiezen nu! Zet beide aan nuquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:20 schreef Coos het volgende:
Wie volgt het geluid van de slaapkamer??![]()
Ik blijf bij Dido maar wil het gestook van Ingrid ook wel weten.![]()
Ik vind het ook lullig dat ze nu 2 ruzies tegelijkertijd gaan houdenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kunnen we ons allen hier in teams opdelen om verslag te doen van de 2 ruzies?![]()
Ik mis straks nog wat!!!!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |