Dat is erg jammer inderdaad want ik heb ook nu een gratis pas (Studentenrekening). Deze actie is leuk!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:41 schreef brighton het volgende:
[..]
Dan heb jij ook een Easy Blue (Studenten) rekening, of je hebt een Giropas Basis, waar je alleen in NL. mee kan betalen. Voor de designpas moet je wel gaan betalen (zie post van Skaai).
Pfff, laat dan maar zitten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:41 schreef brighton het volgende:
[..]
Dan heb jij ook een Easy Blue (Studenten) rekening, of je hebt een Giropas Basis, waar je alleen in NL. mee kan betalen. Voor de designpas moet je wel gaan betalen (zie post van Skaai).
Nee niet speciaal voor de designpas, maar omdat je zowieso al 10 euro per jaar moet betalen voor een normaal pasje, betaal je indirect eigenlijk wel een beetje voor de nieuwe pas. Je betaald hoe dan ook 10 euro voor een gewone pas.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:41 schreef brighton het volgende:
[..]
Die vind ik echt prachtigquote:
Bel de Postbank voor duidelijkheid.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik betaal als student geen geld voor die pas. Als ik deze pas nu wil, moet ik dan een tientje betalen of niet?
Uit die quotes hierboven van bup & skaai o.a. haal ik nog geen duidelijkheid...
Geloof, geloof...ik wil het zeker weten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:03 schreef p-etr-a het volgende:
Die tien euro betaal ik geloof ik niet.
Die 10 euro wordt automatisch van je bankrekening afgehaald neem ik aanquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:09 schreef Freezor het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hem een beetje overhaasd aangevraagd en ik hoop niet dat het me nu 10 euro per jaar gaat kosten
Maar ik betaal gewoon niet en ik zie wel wat er gebeurt
nou tis nogal simpel, als je een pas heb waar je overal mee kan pinnen en je betaald er nu nog niet voor dan ga je er binnekort wel voor betalen. Het enigste waar je niet voor betaald is het giropasbasis.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geloof, geloof...ik wil het zeker weten. [afbeelding]
Wanneer moet je voor zo'n ding betalen en wanneer niet? [afbeelding]
Ik heb in ieder geval nu een pas waar ik niet voor betaal.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geloof, geloof...ik wil het zeker weten. [afbeelding]
Wanneer moet je voor zo'n ding betalen en wanneer niet? [afbeelding]
Ik heb in ieder geval nu een pas waar ik niet voor betaal.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:48 schreef Henk-Wim het volgende:
OK, nu begrijp ik wat het kost.
Je betaalt normaal 9,95 voor een eigenontwerp-pas. Maar het is nu nog gratis.
En vervolgens moet je betalen voor je pas maar dat is voor je eigenontwerp-pas gelijk aan de standaard-pas.
Pff, wat een vaag gedoe daarover.
* kuch * 31 novemberquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:09 schreef kikoooooo het volgende:
Tot 31 november kan dit gratis
Filmsterren mag nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:21 schreef kikoooooo het volgende:
Dit wordt de mijne denkik!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |