abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31948558
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 00:51 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik begin niet over moslims..... en daar gaat het topic niet over. Er zijn geen daders bekend. Dus om nu al moslim moslim te roepen gaat me net een stap te ver.

Maar vooruit dan... Theo v G geen politiek figuur is afgemaakt door een fundi moslim extremist.
Fundi moslim extremisme staat wat mij betreft gelijk aan fasistisch/discriminerend denken. En zuiver op de graad zou je dit als een linkse stroming moeten beschouwen. Omdat het stelsel uitgaat van een enorme theologische staats/gemeenschapsbevoogding. = Meer overheidsbemoeienis.
Weet je soms waar de letters NSDAP voor staat ?!
Als je onder een lijn zou willen aangeven hoe links of rechts politieke stromingen zijn dan zou helemaal rechts fascisme staan en helemaal links communisme (al was dat in de praktijk ook gewoon fascisme).
Maar ik vind het gewoon onzin dat iets zoals waar dit topic over gaat wordt vergeleken met een politieke stroming. Die gasten die zoiets doen zijn extremisten. Als je de flink linkse politiek in Nederland ervan gaat beschuldigen dat er dingen uit voorkomen zoals de moord op Fortuyn dan zou je ook kunnen beweren dat de flink rechtse politieke fascistisch is. Het zijn beide extremistische/extreme gevallen waarbij het volslagen idioterie is als je een dergelijke vergelijking maakt!

[ Bericht 2% gewijzigd door Big_Boss_Man op 04-11-2005 01:47:55 ]
feest
  vrijdag 4 november 2005 @ 01:44:58 #22
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_31948616
quote:

[..]

Ik begin niet over moslims..... en daar gaat het topic niet over. Er zijn geen daders bekend. Dus om nu al moslim moslim te roepen gaat me net een stap te ver.

Maar vooruit dan... Theo v G geen politiek figuur is afgemaakt door een fundi moslim extremist.
Fundi moslim extremisme staat wat mij betreft gelijk aan fasistisch/discriminerend denken. En zuiver op de graad zou je dit als een linkse stroming moeten beschouwen. Omdat het stelsel uitgaat van een enorme theologische staats/gemeenschapsbevoogding. = Meer overheidsbemoeienis.
Dude, grotere overheidsbemoeienis is geen links monopolie hoor Rechts (whatever that is) is wel wat groter dan het liberalisme waar jij waarschijnlijk aan denkt. De grootste rechtse dictators gingen ook uit van een enorme gemeenschapsbevoogding. Laat ik de voorbeelden maar achterwege laten ivm de wet van Godwin

De NSDAP aan links gelijk stellen is, zo mogelijk, nog lachwekkender...
  vrijdag 4 november 2005 @ 01:45:21 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31948626
geen goede actie. tenzij het een vogeltje is dat nu met een gebroken snaveltje rondvliegt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31948702
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 01:45 schreef zoalshetis het volgende:
geen goede actie. tenzij het een vogeltje is dat nu met een gebroken snaveltje rondvliegt.
das toch ook niet goed
feest
pi_31948717
Als jullie door blijven gaan met dat links-rechts gedoe schop ik deze naar POL.
  vrijdag 4 november 2005 @ 01:49:48 #26
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31948730
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 01:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

das toch ook niet goed
vogeltjes kunnen er niks aan doen.
pi_31948807
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 01:49 schreef kLowJow het volgende:
man ik heb net echt lang aan die post van mij gewerkt weet je!
feest
pi_31948814
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 01:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vogeltjes kunnen er niks aan doen.
Nee maar dan is het toch ook niet goed! Zielig enzo.
feest
  vrijdag 4 november 2005 @ 01:57:10 #29
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31948894
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 01:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Nee maar dan is het toch ook niet goed! Zielig enzo.
ow ja sorry vanuit de vogel gezien is het idd niet goed.
pi_31949402
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 01:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ow ja sorry vanuit de vogel gezien is het idd niet goed.
Dus!

Slotje?
feest
  vrijdag 4 november 2005 @ 02:37:59 #31
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31949497
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 02:30 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Dus!

Slotje?
ik vind het wel nieuwswaardig eik.
  vrijdag 4 november 2005 @ 02:42:04 #32
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_31949541
quote:

[..]

Ja, dan noem ik de aanslagen op abortusklinieken in Amerika, de aanslagen op de Olympische Spelen in Atlanta en de Oklahoma City Bombing vanaf nu "extreem-linkse" aanslagen, op voorwaarde dat jij de Rote Armee Fraktion vanaf nu als een extreem-rechtse organisatie beschouwt goed?
---verdwijnt---
pi_31949554
qtf was dat projectie l now??
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_31949563
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 02:42 schreef Beach het volgende:
qtf was dat projectie l now??
Een treinkaartje misschien.
feest
  vrijdag 4 november 2005 @ 02:45:16 #35
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_31949576
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 01:49 schreef kLowJow het volgende:
als mensen eens zouden willen inzien dat de begrippen "links" en "rechts" relatief zijn en verschillen van regio tot regio en van periode tot periode, dan zouden we al een heel eind verder zijn. Misschien kan je een [A&G] dwz "Aardrijkskunde & Geschiedenis"-Forum oprichten
---verdwijnt---
pi_31949679
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 00:38 schreef Oosthoek het volgende:
Lach maar, tot er weer eens iemand wordt neergeknald. En dan bedoel ik niet de gemiddelde amsterdammer.
Want als een gemiddelde Amsterdammer wordt neergeknald is dat niet zo erg. Dat is zinloos geweld en geen terrorisme, en daar zijn we al aan gewend.
En er worden 50 kinderen doodgemept door hun ouders per jaar. Dat is één in de week maar niet zo erg, want oh oh, wat is dat terrorisme toch een groot maatschappelijk gevaar.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_31949855
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 02:53 schreef OllieA het volgende:

[..]

Want als een gemiddelde Amsterdammer wordt neergeknald is dat niet zo erg. Dat is zinloos geweld en geen terrorisme, en daar zijn we al aan gewend.
En er worden 50 kinderen doodgemept door hun ouders per jaar. Dat is één in de week maar niet zo erg, want oh oh, wat is dat terrorisme toch een groot maatschappelijk gevaar.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_31950371
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 00:38 schreef Oosthoek het volgende:
Lach maar, tot er weer eens iemand wordt neergeknald. En dan bedoel ik niet de gemiddelde amsterdammer.
Evert Hingst, John Mierement, Kees Houtman ...
representatieve steekproef ter vaststelling van de "gemiddelde Amsterdammer" ?
  vrijdag 4 november 2005 @ 04:12:13 #39
76783 rezjeh
"mañana mañana"
pi_31950409
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 03:06 schreef Beach het volgende:

[..]

relativeren enzo, de kans dat je door een terrorist wordt doodgeschoten is kleiner dan dat je door een nijlpaard wordt overlopen
pi_31950581
Was het niet een voetbal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')