Ik heb geen zin om te lerenquote:
Gestemdquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar is plaatje
quote:
quote:
quote:
Kap eensch met dat gebaggerquote:
Inderdaad Dribbel_quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kap eensch met dat gebagger![]()
owjaquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen probleem
Dribbel_ huiswerk
Shhht ik doe huiswerkquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:21 schreef DaMook het volgende:
Is hier ook nog wat te beleven of blijft het zo saai
Link ? Dan hoef ik niet te zoekenquote:
nog 14 hoofdstukkken maarquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:24 schreef bozebanaan het volgende:
huiswerk =]
gefixtquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:27 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik wist niet dat _Administr8or_ een FP-moderator was Boeman
Ik heb even je profiel bekeken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:41 schreef bozebanaan het volgende:
14 hoofdstukkies? naja ik moest er afgelopen maandag 25 waarvan ik er maar 5 had gedaan. En ik had een 5.4... bijna voldoende iig gl!
500 blzquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:41 schreef bozebanaan het volgende:
14 hoofdstukkies? naja ik moest er afgelopen maandag 25 waarvan ik er maar 5 had gedaan. En ik had een 5.4... bijna voldoende iig gl!
Leuk hoor! Wat is je lievelingsfora?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:42 schreef bozebanaan het volgende:
thnx =], ik kijk af en toe weles rond op dit forum en had zoiets van hm.. ach ja waarom niet registreren
morgen half 9quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:44 schreef bozebanaan het volgende:
500... dat is best een hoop moet ik zeggen. suc6 ermee hoop voor je dat het haaltvoor wanneer is het, morgen zeker
?
Nee joh!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen
En J. Je ging toch slapen?
Onzin fora denk ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Leuk hoor! Wat is je lievelingsfora?
Wat een onzinquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:45 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
Onzin fora denk ikdaar voel ik me wel thuis
Geen idee meer, eerlijk gezegd.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:45 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
Onzin fora denk ikdaar voel ik me wel thuis
Jij mag ook herkansen als het mislukt, ik mag 1 herkansing per 1 heel schooljaar, voor alle toetsenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
morgen half 9![]()
dank je, denk niet dat ik het haal, maar dan maar in volgende tentamen periode herkansen![]()
Dat is weer minderquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:46 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
Jij mag ook herkansen als het mislukt, ik mag 1 herkansing per 1 heel schooljaar, voor alle toetsen
Ah in de grote stad dusquote:
Ik zat ook al te kijken waarom hij bepaalde mensen op bepaalde plekken zet.quote:
Ik praat tot 2008 niet meer met hemquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken waarom hij bepaalde mensen op bepaalde plekken zet.![]()
En ik stond altijd voor hem klaar.quote:
Link ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken waarom hij bepaalde mensen op bepaalde plekken zet.![]()
Heel goed.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik praat tot 2008 niet meer met hem
Dat maakt de opmerking niet minder leuk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Was een quote van Bert Visscher
Sorryquote:
Zoals ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
I love BVquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat maakt de opmerking niet minder leuk.
Jij ziet me ook niet modererenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
SorryMaar hem zie ik nu eenmaal meer op de FP
Jou vooral hier
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik praat tot 2008 niet meer met hem
[..]
En ik stond altijd voor hem klaar.
Bij crew.fok.nl staat ie als moderatorquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
I love BV
[..]
Jij ziet me ook niet modereren
En Ferdo is een nieuwsposter
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]Ik hoop dat mijn verklaring het niet praten gedeelte terugbrengt tot hooguit 2006
Ok. dan zit ik foutquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij crew.fok.nl staat ie als moderator
Fanatiekste moderator, het was dus 1.quote:
Ken je collega's.quote:
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor je dat ik de gelukkige ben, na de stemming
quote:[..]
Ok. dan zit ik fout
Geeft nietquote:
alles beter dan ditquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
gelukkig maar, ik draai 2008 terug naar 2006
[..]
Waar wil je het over hebben?
Die leek me vrij fanatiekquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Fanatiekste moderator, het was dus 1.![]()
Leek, heel goed ja.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die leek me vrij fanatiekEn verder ga ik vooral met FA's om
dus die modjes ken ik niet allemaal
Nee echt. Ik ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
alles beter dan dit
ik luister captain jack![]()
nee nee nee, geen remixenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:02 schreef bozebanaan het volgende:
ok ok, ik ga ook wel captain jack luisteren... ==> Captain Jack - Centerfold (Apres Ski Mix)
je leert alquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:05 schreef bozebanaan het volgende:
Ejo Captain Jack(repeat)
Bring me back to the railroad track etc...
Ik op MTV.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die zijn goed![]()
Heb ze op lowlands gezien![]()
Een vriendin van mequote:Op vrijdag 4 november 2005 01:07 schreef _moder8or_ het volgende:
Een buurvrouw vandaag: Wie is Captain Jack?
Nou, ik heb haar even verbouwd met een Woodje 7Die heeft nu een hele moderne beugel
trustequote:Op vrijdag 4 november 2005 01:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben slapen, goede nacht !
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
..»_x..Princessjj.. zegt:
hey cunfused is toch in de war
Martijn zegt:
ja meis helemaal gelijk
maar dat schrijf je toch niet zo
Martijn zegt:
heel scherp opgemerkt![]()
Hoe moet da dan![]()
Martijn zegt:
met een o en een z confuzed dus!!!
..»_x..Princessjj.. «...= So Confuzed,, zegt:
thnw
die vond ik ook erg mooi![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een vriendin van me
Captain jack dood![]()
Captain jack sparrow van pirates of the carrabien ?![]()
*schop
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben slapen, goede nacht !
Bert Visserquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:07 schreef _moder8or_ het volgende:
Een buurvrouw vandaag: Wie is Captain Jack?
Nou, ik heb haar even verbouwd met een Woodje 7Die heeft nu een hele moderne beugel
Met het golven was dat inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bert VisserDaar val ik de afgelopen 2 dagen al mee in slaap
Vanavond het laatste stuk gok ik
Die zet ik op in bed en de dag erna kijk ik waar ik gebleven was toe ik in slaap vielquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Met het golven was dat inderdaad! "Geluk zit in hele grote dingen"
welke is het ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:17 schreef Jaguarized het volgende:
Wat een ruknummer van The Prodigy op MTV.
Iets met Voodoo.quote:
Cabaret is ook gewoon gaafquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die zet ik op in bed en de dag erna kijk ik waar ik gebleven was toe ik in slaap vielNa deze ga ik naar hans teeuwen en daarna naar een andere van bert
Trustequote:Op vrijdag 4 november 2005 01:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Cabaret is ook gewoon gaaf
Mensen ik ga bert visscher "Nee, dan lourdes" kijken.. Ik wens jullie nog een hele fijne nacht toe!
quote:
wie ben jijquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:28 schreef pekel het volgende:
Oja, tip: stem op mij.
Als wat ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:28 schreef pekel het volgende:
Oja, tip: stem op mij.
lol ja wat wil jequote:
basisschool waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:33 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
lol ja wat wil je, het waren de 'toen ik nog op de basisschool zat, of was het een mavo jaar' muziek
Nou ???? Als wat moet ik op je stemmen ??? je hebt geen tagje waar ik het aan kan zienquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als wat ?
En dan nog alleen als jij op Curry684 als chatcrew stemt
Het is een handbalteam, niks inkoppen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik zou zo als spits in jullie 11tal kunnen dus![]()
Hoe laat heb je je tentamen?quote:
Nee. Zolang je maar kunt typen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:38 schreef bozebanaan het volgende:
is het erg als je ogen eruit vallen?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Petrus is een beetje overspannen, en regelt een weekje vakantie,waarin Jezus de honneurs voor hem waar neemt.
Maandagochtend staat Jezus dus fris en fruitig aan de hemelpoort, en jawel, de eerste klant, een oud mannetje vol craquelé, meld zich ter plaatse.
Jezus zegt : "Hallo oud mannetje, wat brengt u hier en wat heeft u zoal gedaan in uw leven?!"
Het oude mannetje antwoordt: "Nou, eigenlijk heb ik niet zoveel bijzonders gedaan, ik was maar een eenvoudige timmerman!"
Jezus: "komkom, er moet toch wel íets zijn?"
Het oude mannetje denkt even na en zegt "Nou, idd, er was wel iets, ik heb een zoon gekregen en die was heel bijzonder..hij heeft een gedaantweverwisseling ondergaan en daardoor kende de hele wereld hem! sterker nog, mensen spreken nu nóg over hem!"
Jezus hoort het verhaal eens aan en kijkt het oude mannetje vertwijfeld aan, de tranen wellen op in zijn ogen...: "Vader???!!!"
Het oude mannetje kijkt op zijn beurt Jezus onderzoekend aan en vraagt: "Pinokkio!?"
whehehe enzo.
Ah, Red Bull in de buurt?quote:
Jeuj.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Woei, mijn eerste post via mijn PSP
Nicequote:Op vrijdag 4 november 2005 01:41 schreef _moder8or_ het volgende:
heldquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Zal er nu best wel inkunnen. Maar heb jullie al lang beloofd om offline te gaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:42 schreef bozebanaan het volgende:
biertje?
ja door jou zit ik hier ook nog, kan ik niet leren en ga ik mijn tentamen niet halenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zal er nu best wel inkunnen. Maar heb jullie al lang beloofd om offline te gaanAnders loopt ik hier in de weg.
Hey pekel, hoe lang ben je nog geblesseerd?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:44 schreef pekel het volgende:
Ik ga straks slapen. Wen er alvast maar aan.
Ow het is weer mijn schuldquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja door jou zit ik hier ook nog, kan ik niet leren en ga ik mijn tentamen niet halen![]()
bierkoelkast checkt *quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:44 schreef bozebanaan het volgende:
Ik zal eens ff kijken wat de koelkast te bieden heeft op dit moment van de dag... hmm.. eieren, melk, en nog meer 'ik wil koud blijven' producten maar geen bier, ff naar cafe stekkeren
ja geef me nog een internetsite waar ik m'n tijd nutteloos kan bestedenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:45 schreef bozebanaan het volgende:
lol dribbel, ga maar naar studentsonly.nl misschien vind je daar wat, wat jou kan helpen
IRL 3 weken. En ook niet IRL.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey pekel, hoe lang ben je nog geblesseerd?
[..]
Ow het is weer mijn schuld![]()
Je moeder zeker?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kom maar![]()
vrouwen bier en frituur hier![]()
![]()
daar staan 1473 uittreksels van hbo/wo boekenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja geef me nog een internetsite waar ik m'n tijd nutteloos kan besteden![]()
![]()
Ik heb geen trek in frituur o.d.mquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kom maar![]()
vrouwen bier en frituur hier![]()
![]()
OMGquote:
Ja ik heb al een samenvattingquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:47 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
daar staan 1473 uittreksels van hbo/wo boeken
Fototje?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
Nee huisgenootje zit met wat vriendinnen film te kijken![]()
Heb jij MSNquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:50 schreef bozebanaan het volgende:
ja heb die dingen 4 jaar gespaard, nu zijn hdd's vol
Ik zit aan halve liter nummer 3 en heb er nog 1tje in de koelkastquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:46 schreef bozebanaan het volgende:
ben nog nuchter aan het worden, maar ik lust er nog wel 1
(of meer)
Nee, ik wil hard bewijs, als in foto's.quote:
heb nu geen foto's enzoquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, ik wil hard bewijs, als in foto's.
vorige week om precies te zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:56 schreef bozebanaan het volgende:
lol, volgens mij zei je dat een uur geleden ook
Die kan je maken.quote:
Ik schat dat er zo'n 5 kratten in de koelkast staan, dus die zijn niet zomaar opquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:57 schreef bozebanaan het volgende:
rofl, nou ok dan mag je wel een keer gaan slapen hoeft niet natuurlijk, maarja als je bier op is wat moet je dan??
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
even met de computer de huiskamer inlopen zeker![]()
i know, maar nog een week overslaan gaat een beetje moeilijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:59 schreef bozebanaan het volgende:
ok dan sla je nog maar een weekje over(het is allemaal voor eigen best wil hè, dat begrijp je wel
)
Of je vraagt gewoon of ze even bij jou in de kamer komen ofzo.quote:
gelijk hebben ze,quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of je vraagt gewoon of ze even bij jou in de kamer komen ofzo.![]()
Minst waardevolle aanwinst voor Fok!: Jaguarized
al de 5e stem ofzo.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
gelijk hebben ze,
nog 1 post en dan ben ik echt weg![]()
nog 6,5 uur en ik moet nog leren, slapen, opstaan, douchen, naar school fietsen enzoquote:
Neequote:Op vrijdag 4 november 2005 01:55 schreef bozebanaan het volgende:
ik probeerde een smiley te imiteren maar mislukte, ik snap die smileys nog niet bepaald geloof ik =].
Maarreh 13 treetjes? stuur er eens een paar op
dan al? je bent er net :/quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
gelijk hebben ze,
nog 1 post en dan ben ik echt weg![]()
Mzzlquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nog 6,5 uur en ik moet nog leren, slapen, opstaan, douchen, naar school fietsen enzo![]()
Truste kinders![]()
rofl, dat is altijd zoquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:04 schreef DaMook het volgende:
Ik ga zo ookMoet optijd wakker zijn in de hoop dat mijn (2e) tft binnenkomt
(Zul je zien dat ie morgen nog niet komt
)
Iddquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:05 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
rofl, dat is altijd zo, volgende keer slaap je uit komen ze net
Mischienquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:08 schreef Jaguarized het volgende:
DaMook, doe jij het licht hier uit straks?
Ik nog nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:21 schreef bozebanaan het volgende:
hmm... zo'n passie wil ik ook wel :/, nog niet aan het slapen?
*klik* licht uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:08 schreef Jaguarized het volgende:
DaMook, doe jij het licht hier uit straks?
niet manquote:
moet heel veel werken en de paar uur die ik over heb moet ik leren voor mn examensquote:
ja net als ik, alleen ik tot 11:45quote:
mja ik zou tot 12:30 moeten vandaag..maar ik heb zo'n vermoeden dat het 15:00 gaat worden ofzo :/quote:
hier ook, alleen de financiele medewerker en een typ miep zitten hier nog de rest is alwegquote:
have funquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:24 schreef indy-jones het volgende:
[..]
als de kat van huis is dansen de muizen op tafel
en nu moet ik ook weg, lkkr naar school
ik zit hier nu met 3 andere stagaires ;pquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:24 schreef JPM01 het volgende:
[..]
hier ook, alleen de financiele medewerker en een typ miep zitten hier nog de rest is alweg
ik zit nu nog alleen, maar krijg wel een nieuwe stagaire erbij. Een wat oudere kerel van 35+quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik zit hier nu met 3 andere stagaires ;p
hoezo dat?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:27 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik zit nu nog alleen, maar krijg wel een nieuwe stagaire erbij. Een wat oudere kerel van 35+
maar ik heb zijn plekkie al ingepiktmaar dankzij de tip van hem
![]()
ik ben nogal lang 2.03 en ik zat achter een lage bureau. Toen kwam die nieuwe stagaire kijken woensdag en die viel dat op. Toen heb ik die dag nog computer naar een hoger bureau neer gezet. Dat bureau is een stuk groter en meer ruimte.quote:
moguhquote:
das best groot..quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:37 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik ben nogal lang 2.03 en ik zat achter een lage bureau. Toen kwam die nieuwe stagaire kijken woensdag en die viel dat op. Toen heb ik die dag nog computer naar een hoger bureau neer gezet. Dat bureau is een stuk groter en meer ruimte.
ja dat zeggen wel meer mensen dat ik lang benquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:38 schreef snopprinses het volgende:
[..]
das best groot..![]()
das wel goed van em, waarom niet eerder aan gedacht?
stage lopenquote:
yup stage, en jij dan?quote:
das fijn danquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:39 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja dat zeggen wel meer mensen dat ik lang benmaar ik zat wel goed. maar zit nu nog beter
![]()
![]()
ja gaat wel, moet met flash bezig maar ik heb een tyfus hekel aan flasquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yup stage, en jij dan?
[..]
das fijn dan
heb je leuke opdrachten nu?
whyquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:45 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja gaat wel, moet met flash bezig maar ik heb een tyfus hekel aan flas![]()
ik vind dat de boel traag maakt op een website, vooral die intro's. Het is wel mooi alleen zo traag en ik ben dan al gelijk van een website weg.quote:
daar heb je wel gelijk inquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:47 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik vind dat de boel traag maakt op een website, vooral die intro's. Het is wel mooi alleen zo traag en ik ben dan al gelijk van een website weg.
Ik had een tentamenquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yup stage, en jij dan?
[..]
das fijn dan
heb je leuke opdrachten nu?
heb nog nooit flash op een mac gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:48 schreef JPM01 het volgende:
en ik zit ook op een trage macintosh dat werkt ook niet in mee.
ik werk er liefst niet mee, ik ben liever met php bezig.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:48 schreef snopprinses het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in
gebruik zelf ook nooit flash in websites..tenzij het moet
mên daar kan ik niks van, ben nog niet eens goed in htmlquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:51 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik werk er liefst niet mee, ik ben liever met php bezig.![]()
HTML ben ik wel aardig vaardig in, PHP begint te komen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:52 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mên daar kan ik niks van, ben nog niet eens goed in html
ik hou het fijn op vormgeven
welke oen verzind dat op vrijdagquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En vanmiddag om 3 uur het 2e deel![]()
ik snap niet welke taakstrafjosti zoiets verzint![]()
gedaan met de rustquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:59 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenmorgen.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:59 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenmorgen.
wil je php leren, moet je html goed beheersen toch he?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:55 schreef JPM01 het volgende:
[..]
HTML ben ik wel aardig vaardig in, PHP begint te komen.
blij dat ik geen tentames enzo meer hebquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En vanmiddag om 3 uur het 2e deel![]()
ik snap niet welke taakstrafjosti zoiets verzint![]()
Ik heb ze de komende 6 jaar nog welquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
[..]
wil je php leren, moet je html goed beheersen toch he?
[..]
blij dat ik geen tentames enzo meer heb
dankje baggeraarquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Nog gefeliciteerd met je PR
[..]![]()
Wat heb ik je nou weer aangedaan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:04 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dankje baggeraar
Snop, ja dat moet je inderdaad.
Jaquote:
Tot wanneer lopen die verkiezingenquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat heb ik je nou weer aangedaan?
[..]
Ja
_moder8or_ 7-3 MutZ
ik word vanaf april ofzo alleen nog maar beoordeeld op mn producten, is veel fijnerquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb ze de komende 6 jaar nog wel![]()
Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tot wanneer lopen die verkiezingen
Maak jij eens een nieuwe aan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:08 schreef snopprinses het volgende:
oeh bijna nieuw topic
iemand leuke TT?
wat doe je dan voor ietsquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik word vanaf april ofzo alleen nog maar beoordeeld op mn producten, is veel fijner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |