abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32088376
Tja, geen geduld is geen anale seks en er echt plezier van beleven...

Wil je echt lekker anaal kunnen doen dan moet je eerst aankloppen en vragen of je binnen mag, zo simpel is het, doe je dat an heb je een van genot kronkelende dame onder je, bovenop je, naast je, wat je maar wil, doe je het niet dan is dat plezier minder en zal je niet meemaken dat je pik er bijna afgeklemd wordt omdat de dame het zo lekker vindt.

Kortom, je gedraagt je gewoon als een lompe boer en als je wil weten hoe dat voelt, pak een dildo en schuif die zonder blikken of blozen eens bij jezelf naar binnen, dan leer je heel erg snel af om zo bezig te zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 8 november 2005 @ 14:52:08 #82
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_32088525
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:46 schreef erodome het volgende:
Tja, geen geduld is geen anale seks en er echt plezier van beleven...

Wil je echt lekker anaal kunnen doen dan moet je eerst aankloppen en vragen of je binnen mag, zo simpel is het, doe je dat an heb je een van genot kronkelende dame onder je, bovenop je, naast je, wat je maar wil, doe je het niet dan is dat plezier minder en zal je niet meemaken dat je pik er bijna afgeklemd wordt omdat de dame het zo lekker vindt.

Kortom, je gedraagt je gewoon als een lompe boer en als je wil weten hoe dat voelt, pak een dildo en schuif die zonder blikken of blozen eens bij jezelf naar binnen, dan leer je heel erg snel af om zo bezig te zijn.
Ik wil het niet bij mezelf proberen om te voelen hoe het is. Ik geniet er meer van als ik weet dat de ander een beetje onder lijdt. Ik zie hier geen lompe boer gedrag in...anaal is niet mijn prioriteit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vulkan op 08-11-2005 15:03:09 ]
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_32088760
Anaal is niet een goede om te laten lijden, dit omdat er dan snel kwetsuren ontstaan....

Een geperforeerde endeldarm is niet echt iets wat je zou moeten willen zeg maar he....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32088797
En als je goed voorbereid kan je harder neuken waardoor je daardoor wat meer kan laten lijden, zonder het risiko van verwondingen die echt niet leuk meer zijn(heeft een man die het erg leuk kan vinden wat pijnkreetjes tussendoor te horen, hij weet natuurlijk wel dat ik dat ook lekker vind).
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:07:57 #85
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_32088944
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:02 schreef erodome het volgende:
En als je goed voorbereid kan je harder neuken waardoor je daardoor wat meer kan laten lijden, zonder het risiko van verwondingen die echt niet leuk meer zijn(heeft een man die het erg leuk kan vinden wat pijnkreetjes tussendoor te horen, hij weet natuurlijk wel dat ik dat ook lekker vind).
De volgende keer, als ik het doe, hou ik je up to date.
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_32109539
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:02 schreef erodome het volgende:
wrarw!

ben het met je eens! eerst hel rustig aan want ja het is zo gevoelig, maar als ie je plaagt en zo is dat zo lekker en met zijn tong.... oh das zo lekker

maar ja als ie eenmaal erin zit en het comfortabel is, vind ik het wel zo lekker als ie een beetje hard en gewelddadig neukt
Freakonomics: a rogue economist explores the hidden side of everything
  zaterdag 12 november 2005 @ 04:28:01 #87
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32198209
Wat een topic.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zaterdag 12 november 2005 @ 09:11:28 #88
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_32198918
quote:
Op donderdag 3 november 2005 23:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hi, ik post dit even anoniem (disclaimer!! ik ben dus niet BHFH, maar een kennis van hem) BHFH leent zijn account even uit aan mij omdat het gezien zijn reputatie toch niet meer uitmaaakt wat wat er gepost wordt zo zei hij... maar ik vroeg me af, ik heb wel een een meisje in de kont geneukt maar hij paste er niet in, ik ben toen niet verder gegaan omdat ze nogal pijn leek te hebben. Wat moet je dan doen normaal gezien. gewoon doordrukken, of toch maar stoppen??? is die pijn fake, of is het gewoon even doorbijten voor de dame in questie, wie kan hier wat meer info over geven?
Dadelijk denkt iedereen dat ik anoniem heb gepost, ivm dat de paal er niet in paste zou nl mij hebben kunnen overkomen, mijn paal meet nl 25 cm.

Mijn account mag je niet lenen overigens, ik word hier nl nog wel serieus " genomen" .
Geboren in bedrängnis und an eine sau gelegt
Den zitzen zum verhängnis, milch in beiden ohren
So offen ärgenis erregt, gealtert in vergängnis
Tod sei dank nicht neugeboren
pi_32198920
bodylotion!!!
pi_32200646
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 09:11 schreef deek het volgende:

[..]

Dadelijk denkt iedereen dat ik anoniem heb gepost, ivm dat de paal er niet in paste zou nl mij hebben kunnen overkomen, mijn paal meet nl 25 cm.

Mijn account mag je niet lenen overigens, ik word hier nl nog wel serieus " genomen" .
dacht je dat !!!@@
  zaterdag 12 november 2005 @ 11:48:22 #91
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_32200776
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 11:42 schreef BobRooney het volgende:

[..]

dacht je dat !!!@@
Dat is wel!!!
Geboren in bedrängnis und an eine sau gelegt
Den zitzen zum verhängnis, milch in beiden ohren
So offen ärgenis erregt, gealtert in vergängnis
Tod sei dank nicht neugeboren
pi_32205251
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 09:13 schreef stuntmuiz het volgende:
bodylotion!!!
Jugh.....

Geen bodylotion of dat soort zaken, gebruik iets wat ervoor bedoeld is, glijmiddel dus!!!
  zaterdag 12 november 2005 @ 15:14:45 #93
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32205438
Verkapt ik ben naar een parkeerplaats geweest en me laten neuken en waarom deed dat zo een zeer topic?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:33:00 #94
134706 Kevin_VS_Ps3
Een helpende hand....
pi_32295803
Mijn vriendin wil niet dat ik haar anaal neem . Best wel jammer want het lijkt me best wel lekker(met condoom dan). In de kut neuken is ook wel leuk
doet meer dan wonderen!
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:39:22 #95
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32295940
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:33 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
ook wel leuk
niet te enthousiast hoor!
[KNE]-Mod
pi_32296085
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:46 schreef erodome het volgende:
Wil je echt lekker anaal kunnen doen dan moet je eerst aankloppen en vragen of je binnen mag, zo simpel is het, doe je dat an heb je een van genot kronkelende dame onder je
Ook als je dat niet doet heb je een kronkelende dame onder je, hoor.
pi_32304909
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:33 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Mijn vriendin wil niet dat ik haar anaal neem . Best wel jammer want het lijkt me best wel lekker(met condoom dan). In de kut neuken is ook wel leuk
Dumpen. Als ze het na verloop van tijd niet eens wil proberen, weg d'r mee.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_32313584
man o man das al een vereiste aan het worden?

je kunt ook eerst plagen en zo naja en als ze het echt niet wil dan is er toch nog steeds een seksleven? poesjes zijn prima!
pi_32313635
BansheeBoy leent de account van BHFH, het moet niet gekker worden...
pi_32313825
of is BHFH gewoon een detacheringsaccount
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')