Ik wil het niet bij mezelf proberen om te voelen hoe het is. Ik geniet er meer van als ik weet dat de ander een beetje onder lijdt. Ik zie hier geen lompe boer gedrag in...anaal is niet mijn prioriteit.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:46 schreef erodome het volgende:
Tja, geen geduld is geen anale seks en er echt plezier van beleven...
Wil je echt lekker anaal kunnen doen dan moet je eerst aankloppen en vragen of je binnen mag, zo simpel is het, doe je dat an heb je een van genot kronkelende dame onder je, bovenop je, naast je, wat je maar wil, doe je het niet dan is dat plezier minder en zal je niet meemaken dat je pik er bijna afgeklemd wordt omdat de dame het zo lekker vindt.
Kortom, je gedraagt je gewoon als een lompe boer en als je wil weten hoe dat voelt, pak een dildo en schuif die zonder blikken of blozen eens bij jezelf naar binnen, dan leer je heel erg snel af om zo bezig te zijn.
De volgende keer, als ik het doe, hou ik je up to date.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:02 schreef erodome het volgende:
En als je goed voorbereid kan je harder neuken waardoor je daardoor wat meer kan laten lijden, zonder het risiko van verwondingen die echt niet leuk meer zijn(heeft een man die het erg leuk kan vinden wat pijnkreetjes tussendoor te horen, hij weet natuurlijk wel dat ik dat ook lekker vind).
wrarw!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:02 schreef erodome het volgende:
En als je goed voorbereid kan je harder neuken waardoor je daardoor wat meer kan laten lijden, zonder het risiko van verwondingen die echt niet leuk meer zijn(heeft een man die het erg leuk kan vinden wat pijnkreetjes tussendoor te horen, hij weet natuurlijk wel dat ik dat ook lekker vind).
Dadelijk denkt iedereen dat ik anoniem heb gepost, ivm dat de paal er niet in paste zou nl mij hebben kunnen overkomen, mijn paal meet nl 25 cm.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hi, ik post dit even anoniem (disclaimer!! ik ben dus niet BHFH, maar een kennis van hem) BHFH leent zijn account even uit aan mij omdat het gezien zijn reputatie toch niet meer uitmaaakt wat wat er gepost wordt zo zei hij... maar ik vroeg me af, ik heb wel een een meisje in de kont geneukt maar hij paste er niet in, ik ben toen niet verder gegaan omdat ze nogal pijn leek te hebben. Wat moet je dan doen normaal gezien. gewoon doordrukken, of toch maar stoppen??? is die pijn fake, of is het gewoon even doorbijten voor de dame in questie, wie kan hier wat meer info over geven?
dacht je datquote:Op zaterdag 12 november 2005 09:11 schreef deek het volgende:
[..]
Dadelijk denkt iedereen dat ik anoniem heb gepost, ivm dat de paal er niet in paste zou nl mij hebben kunnen overkomen, mijn paal meet nl 25 cm.
Mijn account mag je niet lenen overigens, ik word hier nl nog wel serieus " genomen" .
Dat is wel!!!quote:
Jugh.....quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:13 schreef stuntmuiz het volgende:
bodylotion!!!
niet te enthousiast hoor!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:33 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
ook wel leuk
Ook als je dat niet doet heb je een kronkelende dame onder je, hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:46 schreef erodome het volgende:
Wil je echt lekker anaal kunnen doen dan moet je eerst aankloppen en vragen of je binnen mag, zo simpel is het, doe je dat an heb je een van genot kronkelende dame onder je
Dumpen. Als ze het na verloop van tijd niet eens wil proberen, weg d'r mee.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:33 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Mijn vriendin wil niet dat ik haar anaal neem. Best wel jammer want het lijkt me best wel lekker(met condoom dan). In de kut neuken is ook wel leuk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |