Je neemt de woorden uit m'n mond.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:16 schreef Insomaniac het volgende:
Doordrukken. Rekt het niet, dan scheurt het wel.
en anders nietquote:Op donderdag 3 november 2005 23:16 schreef Insomaniac het volgende:
.... en het bloed druipt uit je kont.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je neemt de woorden uit m'n mond.
inderdaad, je moet het maagdenvlies nog breken. Dat hoort er bij. Succesquote:Op donderdag 3 november 2005 23:16 schreef Insomaniac het volgende:
whahaquote:Op donderdag 3 november 2005 23:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
.... en het bloed druipt uit je kont.
Stop dat maar in haar kontquote:Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef LostFormat het volgende:
Je neemt de woorden uit m'n mond.
Tot aan de wortel was het toch?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:44 schreef Snarf het volgende:
Eerst je grote stijve vleeszwaard met (industrial strength) glijmiddel inzepen, vervolgens wat glijmiddel op die roze ster deppen.
Vervolgens hand voor die mond van haar en heeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal diep erin drukken. Mwoa, voelt dat goed of niet?!
Al smeer je alles helemaal in vindt ze het nog pijn doen...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:28 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
klassiek geval van te weinig glijmiddel
Ehehehe.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:56 schreef MUUS het volgende:
Noem jij je piemel Klaas-Jan?
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
BHFH leent zijn account even uit aan mij
omdat het kwart voor 2 is?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:42 schreef kutschurft het volgende:
Wat loopt dit onderwerp zo traag als dikke stront![]()
Waarom probeer je het niet even bij jezelf met een te grote dildo?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
is die pijn fake
Tja, anaal verlamt je darmen. Dat moet vervolgens weer op gang komen, vandaar dat het iets langer duurt en wat trager isquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:42 schreef kutschurft het volgende:
Wat loopt dit onderwerp zo traag als dikke stront![]()
Ik moet zo poepuh. Kun je het voor mij even uitstellen schat?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:53 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Tja, anaal verlamt je darmen. Dat moet vervolgens weer op gang komen, vandaar dat het iets langer duurt en wat trager is
Fijn dat hij het hier even anoniem kon posten...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zal klaas-jan wel de antwoorden op zijn vraag doorspelen.
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hi, ik post dit even anoniem (disclaimer!! ik ben dus niet BHFH, maar een kennis van hem) BHFH leent zijn account even uit aan mij omdat het gezien zijn reputatie toch niet meer uitmaaakt wat wat er gepost wordt zo zei hij... maar ik vroeg me af, ik heb wel een een meisje in de kont geneukt maar hij paste er niet in, ik ben toen niet verder gegaan omdat ze nogal pijn leek te hebben. Wat moet je dan doen normaal gezien. gewoon doordrukken, of toch maar stoppen??? is die pijn fake, of is het gewoon even doorbijten voor de dame in questie, wie kan hier wat meer info over geven?
Ach joh, wat weet jij d'r nou van...quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:11 schreef erodome het volgende:
En als je denkt dat die pijn fake is, probeer zelf eens iets van de grote die je erin wilde stoppen ineens in je aars te schuiven, dan weet je gelijk dat dat niet fake is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |