ik zou tandpasta nemen, dat bevorderd het gillenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:40 schreef Aneurism het volgende:
Gewoon de tube glijmiddel aanbrengen in haar kont, geheel leegknijpen om vervolgens je gang te gaan.
Veelste veel, brrrrrrrrrrr, denkt terug aan tijd dat het nog weleens pijn deed.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ach joh, wat weet jij d'r nou van...![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat mensen de zenuwen die in de anus zitten een beetje onderschatten. zoals ero zegt, met de juiste aanpak is het zalig, zeggen ze vind ik.
ghehehe. ik ken er die spuitend klaarkomen, dus dat zal wel wat zeggen over het genot denk ik dan. en dan bedoel ik niet bloedspuiten.quote:
Jij altijd schat!quote:
mental imagequote:Op vrijdag 4 november 2005 12:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan bedoel ik niet bloedspuiten.
Nou, dan heb ik die ene zekerquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:48 schreef thefunny het volgende:
Snap ik niet dat je een vrouw in haar aars wil nemen....is misschien wat krapper c.q. lekkerder, maar ik laat mn partner liever volop genieten.
*Weet wel dat er vrouwen zijn die ervan kunnen genieten, maar dat is er eentje op de 1000.
jaaaaaaaaaaa jaquote:Op donderdag 3 november 2005 23:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hi, ik post dit even anoniem (disclaimer!! ik ben dus niet BHFH, maar een kennis van hem) BHFH leent zijn account even uit aan mij omdat het gezien zijn reputatie toch niet meer uitmaaakt wat wat er gepost wordt zo zei hij...
Tijdens het voorspel zei een meisje een keer: "Verder kan niet want ik ben ongesteld"quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:48 schreef thefunny het volgende:
Snap ik niet dat je een vrouw in haar aars wil nemen....is misschien wat krapper c.q. lekkerder, maar ik laat mn partner liever volop genieten.
*Weet wel dat er vrouwen zijn die ervan kunnen genieten, maar dat is er eentje op de 1000.
In de juiste hoeveelheden ook uitermate geschikt als 'natural lubricant'quote:Op donderdag 3 november 2005 23:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
.... en het bloed druipt uit je kont.
Omdat glijmiddel ervoor zorgt dat het.....quote:Op dinsdag 8 november 2005 05:27 schreef sig000 het volgende:
Waarom steeds dat glijmiddel? Ik heb 'm eerst vochtig gekregen door een lekkere pijpbeurt en daarna is voor de afwisseling met wat natuurlijke sappen die daardoor onstaan ruime mogelijkheden.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:19 schreef NedeRolf het volgende:
Bloed kan daar prachtig dienen als glijmiddel !!!!
Verbale tubgirlpost!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe. ik ken er die spuitend klaarkomen, dus dat zal wel wat zeggen over het genot denk ik dan. en dan bedoel ik niet bloedspuiten.
Wacht maar tot je mij tegenkomt, dan zal je zien waarom het wel zacht en lievelijk moet zijn...quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat glijmiddel ervoor zorgt dat het.....
1) Lekkerder is voor de ontvanger
2) Ervoor zorgt dat er veel minder snel kwetsuren ontstaan(denk aan zo goed als geen kans op bloed of nare napijnen)
3) Ervoor zorgt dat het vele malen minder snel pijnlijk/stroef enz wordt
Bij anale seks bestaat er niet zoiets als te weinig glijmiddel, serieus....
Afwisseling, ik moet eerlijk zeggen dat wij dat ook gewoon doen, maar er schuilt zeer zeker een risiko in, denk aan blaasontstekingen bij de dame en aan candida....
Maar vooral, het is gewoon serieus lekkerder met glijmiddel, je hoeft minder voorzichtig te doen en je zal merken dat de toppen van genot van anaal niet zitten in heel zacht en lievelijk doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |