Ja, nou dank je voor het antwoordquote:Op donderdag 3 november 2005 23:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Euh... omdat het weekend dan voorbij is?
Geez... talk about "open deur".![]()
MANNEN en VROUWENquote:Op donderdag 3 november 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
Waardevolste aanwinst voor Fok!:
Beste nieuwkomer 2005 (mannen):
Beste nieuwkomer 2005 (vrouwen):
Ik zie het verschil niet?
Maar waarom dan eerst die algemene?quote:
Oooow, ik dacht dat de categorie wasquote:Op donderdag 3 november 2005 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar waarom dan eerst die algemene?
Idd wat een POEPtournament!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar waarom dan eerst die algemene?
Misschien is die eerste niet persé iemand die dit jaar geregistreerd is.. Je zou daar ook Yvonne kunnen invullen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 3 november 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
Waardevolste aanwinst voor Fok!:
Beste nieuwkomer 2005 (mannen):
Beste nieuwkomer 2005 (vrouwen):
Ik zie het verschil niet?
Ja! Vertel op, wanneer komen de SHO-Award?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:18 schreef Duiveltja het volgende:
Herman bij Jensen.
Hij gaat zo ook optreden "i'm a dancer"
Dan zou ik het geen aanwinst noemen, maar gewoon user...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien is die eerste niet persé iemand die dit jaar geregistreerd is.. Je zou daar ook Yvonne kunnen invullen bijvoorbeeld![]()
Ja... Anders vraag je het aan Brenniequote:Op donderdag 3 november 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan zou ik het geen aanwinst noemen, maar gewoon user...
Hoi Zhenarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |