Ja, nou dank je voor het antwoordquote:Op donderdag 3 november 2005 23:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Euh... omdat het weekend dan voorbij is?
Geez... talk about "open deur".![]()
MANNEN en VROUWENquote:Op donderdag 3 november 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
Waardevolste aanwinst voor Fok!:
Beste nieuwkomer 2005 (mannen):
Beste nieuwkomer 2005 (vrouwen):
Ik zie het verschil niet?
Maar waarom dan eerst die algemene?quote:
Oooow, ik dacht dat de categorie wasquote:Op donderdag 3 november 2005 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar waarom dan eerst die algemene?
Idd wat een POEPtournament!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar waarom dan eerst die algemene?
Misschien is die eerste niet persé iemand die dit jaar geregistreerd is.. Je zou daar ook Yvonne kunnen invullen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 3 november 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
Waardevolste aanwinst voor Fok!:
Beste nieuwkomer 2005 (mannen):
Beste nieuwkomer 2005 (vrouwen):
Ik zie het verschil niet?
Ja! Vertel op, wanneer komen de SHO-Award?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:18 schreef Duiveltja het volgende:
Herman bij Jensen.
Hij gaat zo ook optreden "i'm a dancer"
Dan zou ik het geen aanwinst noemen, maar gewoon user...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien is die eerste niet persé iemand die dit jaar geregistreerd is.. Je zou daar ook Yvonne kunnen invullen bijvoorbeeld![]()
Ja... Anders vraag je het aan Brenniequote:Op donderdag 3 november 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan zou ik het geen aanwinst noemen, maar gewoon user...
Hoi Zhenarquote:
Die gebruikte ik net alquote:
HALLO!quote:
Ik zag het.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die gebruikte ik net al![]()
Maar thanx anyway!![]()
Ik ben vrij, maar ik moet een paper schrijven voor maandag en dit weekend heb ik geen tijdquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
HALLO!Ik en andere met mij moeten nog een paar uur hoor!
Heb jij geen werk ? Wel toch?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:54 schreef Zhenar het volgende:weekend voordat het vrijdagavond is
Jullie zouden je moeten schamen!!! Een beetje hardwerkende lui zoals ik inpeperen dat jullie al lekker zitten te luieren.
[sub]Zucht... vroeger zat ik hele weken weg te luieren.studentenleven
![]()
Hardwerkend.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:54 schreef Zhenar het volgende:weekend voordat het vrijdagavond is
Jullie zouden je moeten schamen!!! Een beetje hardwerkende lui zoals ik inpeperen dat jullie al lekker zitten te luieren.
[sub]Zucht... vroeger zat ik hele weken weg te luieren.studentenleven
![]()
LEES EENS GOED!!!quote:
quote:Een beetje hardwerkende lui zoals ik
quote:
Hee!quote:
Zie hierboven.quote:
Is er eentje hardgetrappendquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee!![]()
"De boog kan niet altijd gespannen staan"dooddoener
![]()
Deze week even rustig; ik heb net een hele rits cliënten 'af' en gun mijzelf dus wat Fok!time. Straks moet ik echter een spoedopdracht in behandeling nemen en zullenjullie
even moeten wijken...
![]()
hardgetrappend?quote:
Zeg me dat je net een middagdutje hebt gedaan.quote:
Ik gok erop dat ze net pas uit bed komt. Valt nog mee dat ze deze keer de ochtend nog heeft gehaald.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zeg me dat je net een middagdutje hebt gedaan.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik gok erop dat ze net pas uit bed komt. Valt nog mee dat ze deze keer de ochtend nog heeft gehaald.
Het was nog ochtend toen ik dat postequote:Op vrijdag 4 november 2005 11:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zeg me dat je net een middagdutje hebt gedaan.![]()
Doordeweeks ben ik er ALTIJD voor 12.00 uur uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik gok erop dat ze net pas uit bed komt. Valt nog mee dat ze deze keer de ochtend nog heeft gehaald.
Ik ging laat slapen omdat ik mijn boek uit wou lezen, niks losbandigs aanquote:
Oh, noemen jullie jonkies dat tegenwoordig zo? "Boek uitlezen"... "me suf laten n##k#n door het voetbalefltal"... it's all the same to you people.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was nog ochtend toen ik dat poste![]()
[..]
Doordeweeks ben ik er ALTIJD voor 12.00 uur uit
[..]
Ik ging laat slapen omdat ik mijn boek uit wou lezen, niks losbandigs aan![]()
PS: voordat je op de kast raakt: Inderdaad, je bent helemaal geen jonkie, zeker niet vergeleken met mij!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, noemen jullie jonkies dat tegenwoordig zo? "Boek uitlezen"... "me suf laten n##k#n door het voetbalefltal"... it's all the same to you people.![]()
Ik lag netjes in mn bed jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, noemen jullie jonkies dat tegenwoordig zo? "Boek uitlezen"... "me suf laten n##k#n door het voetbalefltal"... it's all the same to you people.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |