abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 november 2005 @ 22:28:46 #1
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_31942355
Terreurverdachte Rachid B. is vandaag vanuit zijn cel in de Amsterdamse Bijlmerbajes met spoed overgeplaatst naar een isoleercel. In de cel van B., verdacht van lidmaatschap van het vermeende terreurnetwerk De Hofdstadgroep, zou springstof en materiaal voor een ontstekingsmechanisme zijn aangetroffen. Het zou gaan om een batterij, een magneet en boetseerklei.

Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
  Donald Duck held donderdag 3 november 2005 @ 22:29:46 #2
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_31942390
MacGuyver!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_31942596
The A-Team kon daar tenminste 'n tank van maken...

Maar hoe krijg je springstof zomaar binnen?
pi_31942740
Misschien dacht men dat het mogelijk om springstof ging, maar bleek het uiteindelijk boetseerklei?
quote:
Verdacht materiaal in cel terreurverdachte
Terreurverdachte Rachid B. is in de Bijlmerbajes in een isoleercel gezet na de vondst van verdacht kneedbaar materiaal, en mogelijk materiaal voor een ontsteking.

Gum
De kneedbare stof is inmiddels door onderzoeksinstituut TNO onderzocht. Het blijkt te gaan om gum, een soort boetseerklei. Het zou afkomstig zijn uit de recreatieruimte van de Bijlmerbajes.

Hofstadgroep
De 'ontsteking' zou hebben bestaan uit een magneet en een batterij. De 27-jarige man wordt ervan verdacht dat hij lid is van het vermeende terreurnetwerk de Hofstadgroep.
pi_31943076
Ik kan het misschien heel fout hebben hoor, maar gevangenen in de Bijlmerbajes zitten 's middags onder het genot van warme melk en een koekje te spelen met boetseerklei???
pi_31943378
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:48 schreef Sinat het volgende:
Ik kan het misschien heel fout hebben hoor, maar gevangenen in de Bijlmerbajes zitten 's middags onder het genot van warme melk en een koekje te spelen met boetseerklei???
Nee het is eigenlijk uitsluitend bedoeld voor bewaarders en bezoekende kinderen. Daarom is het ook nieuws.
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:28:23 #7
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_32092710
knutselen, samir heeft er ook een handje van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')