ik ben er ook bang voor maar ik *hoop* dat menno exit gaat volgende week!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:38 schreef area51 het volgende:
Rob gaat er deze keer echt uit, en dat weet hij nu ook.
neeeeeeeeeeequote:Op donderdag 3 november 2005 21:38 schreef area51 het volgende:
Rob gaat er deze keer echt uit, en dat weet hij nu ook.
ROB MOET BLIJVENquote:Op donderdag 3 november 2005 21:55 schreef stil het volgende:
Rob moet eruit.![]()
En ik wil Chantal op de bank.
neeeeeee!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:50 schreef paultjuhhh het volgende:PLEASE LAAT DIDO HET HUIS VERLATEN
Wat hij zegt. 14.gifquote:Op donderdag 3 november 2005 21:24 schreef Gert het volgende:
Rot toch op, analfabeet.
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:50 schreef paultjuhhh het volgende:PLEASE LAAT DIDO HET HUIS VERLATEN
hoezo kut topic en dat bepaal jij en jij maar bepalen hahahahhahaha jiskefetquote:Op donderdag 3 november 2005 21:25 schreef Frank-NL het volgende:
Verkapt ik-wil-ook-weer-eens-een-kuttopic-openen-topic.
ik ben het zowaar met je eensquote:Op donderdag 3 november 2005 21:50 schreef paultjuhhh het volgende:PLEASE LAAT DIDO HET HUIS VERLATEN
WAAROM JA !??! DIE STOMME POEDERDOOSquote:Op donderdag 3 november 2005 22:00 schreef BB-King het volgende:
DIDO BLIJFT G-VERDOMME EN TERECHT!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
tis anders wel een lekker ding!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
WAAROM JA !??! DIE STOMME POEDERDOOSrot op met die huppelkut !! en ze mag gelijk Nathalie achter dr honingreet meenemen 1!!!!!
!!
Daarom moet ze ook blijven, laat Menno 'm maar perenquote:
omdat jij m'n naamgenoot bent ben ik het met je eensquote:Op donderdag 3 november 2005 22:48 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Daarom moet ze ook blijven, laat Menno 'm maar peren![]()
Nathalie.. helemaal gelijk, die moet ook oprotten.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
WAAROM JA !??! DIE STOMME POEDERDOOSrot op met die huppelkut !! en ze mag gelijk Nathalie achter dr honingreet meenemen 1!!!!!
!!
1-4quote:Op donderdag 3 november 2005 22:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nathalie.. helemaal gelijk, die moet ook oprotten.
Dido nog niet... die is een te belangrijke spil in dit BB-huis.
Trouwens.. FC Utrecht - VVV Venlo = 1-4![]()
ja ok dat is de enige reden dat ik dido in het huis wil houden, om de rellen die er nu gaan komenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:52 schreef Jane het volgende:
Dido moet deze ronde zeker blijven, gewoon om die bitches die haar genomineerd hebben niet hun zin te geven.
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:55 schreef BB-King het volgende:
Ik zie 1- 2 staan hoor...![]()
Heb jij mijn quote stiekum veranderd?
ze kan natuurlijk beter keurig haar mening voor haar houden zodat we 24/7 na 9 brave bewoners kijken die elkaar constant veren in de reet stoppenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:53 schreef silosil het volgende:
gaat ze de discussie aan met de mensen die haar genomineerd hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |