Gister door onvoorziene omstandigheden veel te laat in het Paard in Den Haag gearriveerd. Helaas hierdoor Architecture in Helsinki en Clap your hands say yeah moeten missen. Gelukkig nog wel op tijd voor BRMC. De 4e keer dat ik ze ging zien. En wat een goed optreden alweer. Aardig wat werk ook van hun 1e album. Enig minpuntje was wellicht dat de microfoon bij het drumstel niet goed stond, maar na 3 nummers had de technische man dit gelukkig opgelost. Prachtig optreden dus en ik moest dus ook een shirt hebben
![]()
.
Daar speelde zich een hillarisch tafereel af. Er stonden een paar engelsen te onderhandelen met de verkoper. Die hield in beginsel voet bij stuk, maar uiteindelijk toch als groep het voor elkaar gekregen om 4 voor 65 ipv 4 voor 80 te krijgen.
![]()
Na die besparing ook maar de laatste CD gekocht. Die had ik tenslotte nog niet officieel...
Daarna Elbow. Dat was best aardig, maar toch een beetje te gelijkmatig naar mijn zin. Nog een glimp gezien van The Departure....(die vielen in de categorie vlees noch vis, zeker niet goed en ook niet slecht). Gelukkkig waren alleen de BRMC het alleen al waard; al was het natuurlijk balen dat we de AIH en CYHSY hebben moeten missen