Ben dat wel met je eens hoor, hoor die vergelijking af en toe ook. Maar ook een beetje Mark Lanegan vind ik af en toe.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef Wepeel2 het volgende:
Het album van Mick Harvey klinkt ok. Althans, qua sound spreekt het me wel aan. Het heeft alleen soms zo veel weg van Nick Cave dat ik me afvraag 'hoe zou het klinken als Nick dit nummer had gezongen?'. Mick Harvey heeft toch een wat minder opvallend stemgeluid. Maar dat vergelijken is typisch iets wat je doet als je voor het eerst een cd luistert van iemand die in een andere bekende band zit/heeft gezeten, dus dat zal wel snel over zijn.
Kan me hier wel bij aansluiten.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef Wepeel2 het volgende:
Het album van Mick Harvey klinkt ok. Althans, qua sound spreekt het me wel aan. Het heeft alleen soms zo veel weg van Nick Cave dat ik me afvraag 'hoe zou het klinken als Nick dit nummer had gezongen?'. Mick Harvey heeft toch een wat minder opvallend stemgeluid. Maar dat vergelijken is typisch iets wat je doet als je voor het eerst een cd luistert van iemand die in een andere bekende band zit/heeft gezeten, dus dat zal wel snel over zijn.
Ja.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:32 schreef Z het volgende:
Is dat dezelfde Why? van Oaklandazulasylum? Dat schrijf ik uit m'n hoofd op
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:48 schreef Z het volgende:
En ze staat 11 december in de paradiso!
Da's een uitdaging.quote:Op zondag 20 november 2005 12:35 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n lange recensie gelezen die niets over een album zegt.
Als je het maar laat.quote:
Ehm, nee, De LMK is die andere. Hoezo, U kent Teun?quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:28 schreef Z het volgende:
En Love Mea King, ben jij Teun van het illustere Dans Le Rock gezelschap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |