Uiteraard. Je bent nu wel genoeg uitgerust. Vandaag wel even goed trainen om klaar te zijn voor de wedstrijd van morgenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die paar dagen rust waren aardig, nu maar weer aan de slag of niet trainert?
Vomquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
Ah, goed idee dolle.
Wie krijgt er trouwens Kids Club vragen, volgende week? Deze week tijdgebrek.
Sjaak Daniels belt em toch ook altijd op ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:08 schreef VoreG het volgende:
Ik verwacht voor Vom vragen van oa. John Walkert, irritante stalker
Oranjestruik staat ook altijd 's ochtends vroeg op de deur te kloppen om koppijn van te krijgen! Vooral tijdens trainingskampen..quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Sjaak Daniels belt em toch ook altijd op ?
Oranjestruikquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Oranjestruik staat ook altijd 's ochtends vroeg op de deur te kloppen om koppijn van te krijgen! Vooral tijdens trainingskampen..
Welke winterstop ?quote:Op maandag 12 december 2005 18:42 schreef jpzegthallo het volgende:
Gaan we nog wat doen in de winterstop?
we hebben maar 2 weken en daarin wordt gewoon getraind.quote:Op maandag 12 december 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht langlaufen?
Ik heb toch echt al geboekt hoor. Geregeld met de voorzitter.quote:Op maandag 12 december 2005 19:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
we hebben maar 2 weken en daarin wordt gewoon getraind.
Ja oke er is wel een activiteit gepland die weinig met voetbal te maken heeft, maar daar laat ik me nog niet over uit
3e helft training onder mijn leidingquote:Op maandag 12 december 2005 19:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
we hebben maar 2 weken en daarin wordt gewoon getraind.
Ja oke er is wel een activiteit gepland die weinig met voetbal te maken heeft, maar daar laat ik me nog niet over uit
Jij zit ook in een uitzonderings positie, Ookal ben ik het er niet mee eens, het is contractueel vastgelegd dus moet ik me er bij neer leggen.quote:Op maandag 12 december 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb toch echt al geboekt hoor. Geregeld met de voorzitter.
Maak je er wat moois van MM?quote:Op maandag 12 december 2005 19:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij zit ook in een uitzonderings positie, Ookal ben ik het er niet mee eens, het is contractueel vastgelegd dus moet ik me er bij neer leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |